Hogyan dolgozunk?

N

ap mint nap azzal a jó érzéssel indulunk munkába, hogy egy alkotó csapat tagjaként tevékenykedhetünk. Ezért egészen biztos lehet benne, hogy hívásait emberi hangon, problémáit a megoldás szándékával kezeljük. Sőt: megszállott megoldásszállítóként várjuk, hogy kihívások elé állítson minket.

Az a jó, ha nem is tud rólunk!

Munkamódszerünk standard alapszolgáltatásaink esetén

Rendelje meg online, fizesse ki bankkártyával és használja néhány percen belül! Telefonáló és Faxoló szolgáltatásaink esetében az az ideális, ha a megrendeléstől számítva, akár a teljes szerződéses időszak alatt nem kell kapcsolatba lépnie velünk. Ön interneten igényel és fizet, a számlákat e-mailben, elektronikus számlázással kapja, mi pedig a háttérből biztosítjuk a szolgáltatás problémamentes működését. Előre fizetett (prepaid) szolgáltatások esetében a feltöltést, azaz a további használat biztosítását is intézheti online. Bár – szerencsés esetben – nincs miért kapcsolatba lépnie velünk, bármely kérdése, igénye, problémája esetén ügyfélszolgálatunk és technikai csapatunk is készséggel áll az Ön rendelkezésére.

Hívja Dórát!

Munkamódszerünk standard szolgáltatásoknál és megoldásoknál

Hívjon akár egy ronda esős hétfő reggelen, vagy egy nyüzsgő péntek délutánon, biztos lehet benne, hogy kedves és elkötelezett ügyfélszolgálati munkatársunk megpróbál segíteni Önnek. Bár standard szolgáltatásainkról a lehető legtöbb információt megtalálja honlapunkon is, bármilyen kérdésére megpróbálunk gyorsan válaszolni, segítünk a szolgáltatás-választásban, közreműködünk a számhordozás lebonyolításánál. Standard szolgáltatásaink specialistája, Csengeri Dóra várja hívását, vagy e-mailjét akár új termék igénylés, akár a meglévőhöz kapcsolódó kérdés esetén.

Pont úgy, ahogy Önhöz illik!

Munkamódszerünk megoldások, projektek esetén

Az Opennetworks-nél nem hiszünk a sablonos megoldásokban. Partnereink az optimális, méretükre és igényeikre szabott szolgáltatást kapják. Megoldásainkat a szektorális igényeknek és telekommunikációs szokásoknak megfelelően állítjuk össze szolgáltatás-palettánkból, majd az egyedi ügyféligényekhez igazodva testreszabjuk. Ilyenkor a megvalósításra projektet indítunk, együttműködünk és a vállalt határidőre megoldást szállítunk. Ha érdekli, hogyan tudjuk telekommunikációs igényeihez szabni megoldásainkat, kérjen személyes konzultációt ügyfélszolgálatunkon Kulik Zsolt értékesítési vezető kollégánknál, aki egyedi megoldásaink specialistája, vagy írjon neki a sales@opennet.hu címre. Igényének pontosításához és a legjobb megoldás közös kidolgozásához a legmegfelelőbb konzultációs csapatot biztosítjuk Önnek.

Minden, ami elromolhat, el is romlik néha

Munkamódszerünk a hibaelhárítás során

Ha valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden. Műszaki támogató csapatunk segít megállapítani a hiba okát, és szükség esetén tanácsaival támogatja akár az előfizető oldali hibaelhárítást is. Hívja ügyfélszolgálatunkat (+36-1-999-6000) vagy írjon a support@opennet.hu címre.