Click2Call Webshop Wizard rendeléskövetéssel

Több információ az ügyfélről = növekvő konverzió

Az e-kereskedelemben a bevételi adatokat nézve mindig az utolsó negyedév a legerősebb. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen a karácsonyt megelőző időszakban a webáruházak is erőteljes ünnepi marketing kampányt folytatnak és ajánlatok sokaságával bombázzák a fogyasztókat. Egy jól bevezetett, új értékesítés támogató eszköz ilyenkor látszik meg legjobban az értékesítésben! 

Ezért tartottuk fontosnak, hogy – a Click2Call adminisztrátori felület ismertetése előtt – még egy cikket szánjunk új szolgáltatásunk azon elemének, ami talán leginkább segíti a személyre szabott ügyfélkezelést és ajánlatok kidolgozását, így növelve a konverziót. Tehát: bemutatom a Rendeléskövetés funkciót.

Személyes ügyfeleink személyes igényei

A Mybuys adatai szerint a fogyasztók 40 százaléka többet vásárol olyan kereskedőktől, akik személyre szabott vásárlási élményt nyújtanak.

Ma már az emberek tisztában vannak azzal, hogy információkat gyűjtünk róluk és ezért cserébe szinte el is várják a személyre szabottabb ajánlatokat. Ugyanakkor többet akarnak, mint egy személyesen nekik címzett emailt. Szeretnék, ha megértenénk az igényeiket és személyesen válaszolnánk rájuk.

Az online marketing kampányok során a cégek egyre kifinomultabb technikákat használnak a személyre szabott ajánlatok kidolgozására. Ugyanakkor – ha a vásárló már a webshopban van – sokszor találkozik azzal a bosszantó ténnyel, hogy kérdés esetén a chaten vagy az ügyfélszolgálatot hívva elölről kell kezdenie mindent: ki ő, mit keres, mi a problémája…….ezen segít a Rendeléskövetés.

Hogyan működik a Rendeléskövetés opció a C2C Webshop Wizardban?

A Rendeléskövetés opció segítségével értékes ügyféladatokra tehetsz szert már a vásárlási folyamat során. A Click2Call kapcsolat létrejöttekor az ügyfélszolgálat részére – akár a telefonkészüléken történő kijelzéssel, akár a CRM rendszer felé – továbbításra kerül, hogy az ügyfél a híváskor a rendelési/ügyfélkezelési folyamat mely lépésénél járt (pl. szállítási adatok megadása, bizonyos típusú mosógép rendelése). Ez nagy mértékben segíti a testre szabott ügyfélkiszolgálást és a sikeres konverziót, azaz kézzelfoghatóan növeli a bevételt.

A Rendeléskövetés funkcióhoz kapcsolódó beállítások – ha telefonkészüléken kell ezeket kijelezni – egyszerűen megadhatók. A webáruház, ügyfélszolgálati honlap tetszőleges számú oldalához meghatározhatsz olyan nevű azonosító mezőt (on_calleridname), ami a hívott ügyfélszolgálati munkatárs készülékén jelzi a konkrét böngészési információt. Az opció megfelelő kijelzővel rendelkező IP telefonkészüléken vehető igénybe, mely megtalálható termékválasztékunkban és kedvező, bérleti konstrukcióban is igénybe vehető.

A callerid-name paramétert a következő módon tudod a linkhez csatolni:

https://c2c.opennet.hu/opennetworks_clicktocall?on_id=stH4I0z7&on_calleridname=callerid_name

Például: https://c2c.opennet.hu/opennetworks_clicktocall?on_id=stH4I0z7&on_calleridname=mosogep_ZL789623

Így az operátor pontosan tudja majd, hogy vevője, amikor telefonált egy bizonyos típusú Zanussi mosógépet keresett.

Az, hogy milyen részletes információt kapsz majd, azon múlik, hogy milyen részletességgel „bontod meg” a folyamatot, tehát hány különböző ilyen link-csatolót hozol létre. Akár minden termékoldal mögé külön-külön azonosítót építhetsz.

A rendeléskövetés megvalósítható API interface-cel is, ilyenkor a céged CRM rendszere számára a fentieken kívül tetszőleges információ átadható, pl. megvalósítható annak követése is, hogy pontosan ki a webáruházban már regisztrált hívó fél.

Az API paramétereket a következő módon tudod a linkhez csatolni: https://c2c.opennet.hu/opennetworks_clicktocall?on_id=stH4I0z7&name1=value1&name2=value2

Például így az is megoldható, hogy – regisztrált törzsvásárló esetén – megtudd, hogy éppen Kovács Úr hív és ő keresi a bizonyos típusú mosógépet, felugorhat az ügyfélkarton és az értékesítő munkatárs láthatja, hogy milyen extra kedvezményt adhat……..szép, ugye? Ennek a funkciónak az igénybe vételéhez API interface szükséges, kérdés esetén hívj minket és megbeszéljük a részleteket.

Mivel a hívógomb webes adminisztrátori felületen keresztül szabható testre és egyszerűen illeszthető már működő webáruházakba is, így semmi akadálya, hogy már az idén karácsonyi időszakban élvezd ennek előnyeit. Sőt, ha e mellett döntesz és még idén igényled a szolgáltatást, úgy az első éves havidíjból 50 % kedvezményt kapsz.

Ha kíváncsi vagy, hogyan működik, látogass el weboldalunkra, ahol gyakorlatban is kipróbálhatod! Ha kérdésed van hívj minket webes hívógombbal!

Imo

0

Szólj hozzá