Click2Call Webshop Wizard – tervezd meg a hívógombodat!

 

Egy szolgáltatásnál az egyik legfontosabb szempont a könnyű testre szabhatóság. Új Click2Call szolgáltatásunk esetében igyekeztünk alaposan végiggondolni, hogy mik a webáruházak és ügyfélszolgálatok egyedi igényei, majd ennek megfelelően terveztük meg az adminisztrátori felületet, amit most be is mutatunk nektek. 

Általános beállítások

Ezen az oldalon a webes hívógombodhoz kapcsolódó alapbeállításokat adhatod meg.  Az „aktív” pipával időlegesen kikapcsolhatod a szolgáltatást – pl. ha éppen karbantartást vagy rövid javítást végzel a webshopodban. A „web-to-phone” (böngészőn keresztüli hívás) és „phone-to-phone” (azonnali visszahívás) funkciót már bemutattuk egy cikkünkben, itt választhatsz a lehetőségek közül és ezt bármikor módosíthatod is. Ha ügyfeleid böngészőn keresztül hívnának, de böngészőjük mégsem támogatja a WebRTC technológiát, akkor itt engedélyezheted számukra az azonnali visszahívásra történő automatikus átléptetést (PhonetoPhone fallback). Itt kell megadni azt a telefonszámot is, amire a hívógombról indított hívások érkeznek és itt láthatod a hívógombod linkjét (amit webáruházad oldalaiba be kell építened). Amennyiben bármelyik rendeléskövetési lehetőségünknek előfizetője vagy, akkor az „API feature” vagy a „Callerid name feature” mezőben pipát látsz, továbbá leírást is találsz arról, hogyan kell az ehhez kapcsolódó paramétert hívógombod linkjéhez csatolni.

Megjelenés

Webáruházad, honlapod, céged minden bizonnyal egyedi arculattal rendelkezik, így fontos lehet számodra, hogy ezt az arculatot a felugró hívógomb ablak is kövesse. Ebben segít  a „Megjelenés” menü. A menü a honlap sablonok (pl. wordpress) esetében már megszokott lehetőségeket biztosítja. Ha nincs kialakult arculatod három megadott „előre gyártott” sablonból választhatsz a „Téma” mezőben:

Amennyiben kialakult arculattal rendelkezel, javasoljuk, hogy kérd grafikusod segítségét és itt állítsátok be együtt az ehhez leginkább illeszkedő színeket és betűtípusokat. A hívógomb ablak szinte minden elemére külön-külön állíthatók ezek. Itt feltölthettek méretezett háttérképet, illetve céges logo-t, amit be is igazíthattok a kívánt pozícióba:

Fontos lehet számodra az is, hogy ügyfeleid milyen szöveget látnak a hívógomb ablakod fejlécében és láblécében, illetve hívás előtt, hívás közben, illetve ha a webáruház éppen zárva tart. Ezeket is ezen az oldalon adhatod meg. Végül pedig eldöntheted, hogy milyen szöveg jelenjen meg a hívógombon hívás előtt, hívás közben és megjelenjen-e az ablakban a telefonokon megszokott gombsor (tárcsázó). Ez azért lehet fontos, mert IVR (hangmenü) elérése esetén ezzel tud az ügyfél a menüben navigálni web-to-phone (böngészős hívás) módban.

Nyitva tartás

Ahány üzlet annyi szokás. Vannak webshopok, akik még december 24-én délelőtt is nyitva vannak, van olyan üzlet, aki minden szerdán zárva tart. A nyitva tartás menüpontban alapesetben beállíthatod a nyitva tartást hétköznapokra (H-P), hétvégére (SZ-V) és ünnepnapokra (éves meghirdetett „törvényes” ünnepnapok), de beállíthatsz pl. külön zárva/nyitva tartási időt egy meghatározott nap típusra (pl. kedd), vagy akár egy meghatározott dátumra is.

Mivel a hívógomb webes admin felületen keresztül szabható testre és egyszerűen illeszthető már működő webáruházakba is, így semmi akadálya, hogy már az idén karácsonyi időszakban élvezd ennek előnyeit. Sőt, ha e mellett döntesz és még idén igényled a szolgáltatást, úgy az első éves havi díjból 50 % kedvezményt kapsz.

Ha kíváncsi vagy, hogyan működik, látogass el weboldalunkra, ahol gyakorlatban is kipróbálhatod! Ha kérdésed van hívj minket webes hívógombbal!

Judit

 

0

Szólj hozzá