Kiemelt ügyféltámogatás

A

rendszertámogatás és hostolt üzemeltetés kényelmét és biztonságát minden ügyfelünk egyformán élvezheti. 
Nem hisszük, hogy az üzleti siker csak partnereink felelőssége. Számos referenciánk – a legkisebb egyéni vállalkozásoktól a legnagyobb multinacionális bankokig – igazolja, hogy cége működését valóban működő rendszertámogatással segítjük. Problémáját megoldásra váró kihívásként kezeljük. Ha valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden.

Ugyanakkor nagyobb partnereink kiemelt igényeit egyedi üzemeltetési megoldásokkal, 7/24  support megoldásokkal is támogatjuk.

7/24 support – mit jelent nálunk?

  • Elérhetőség minden pillanatban – Tudjuk, hogy mennyire fontos, hogy ügyfelei folymatosan elérjék Önt és Ön folyamatosan kapcsolatban lehessen a külvilággal. Ezt egyrészt kiemelkedő szolgáltatási színvonalunkkal igyekszünk garantálni. Másrészt 7/24 support megoldásunkban állandó rendelkezésre állással biztosítjuk, hogy bármilyen probléma esetén azonnal elérhessen minket és mielőbb minden a megszokott minőségben működhessen.
  • Lehetnek fontosabb problémák- Mivel kiemelt ügyfeleinkkel dedikált munkatárs foglalkozik, ezért garantálhatjuk, hogy bejelentéseivel azonnal foglalkozni kezd egy kollégánk és igyekszünk azonnal válaszolni kérdéseire is.
  • Forró dróton – Kiemelt ügyfeleink dedikált, saját számot kapnak, így műszaki támogató csapatunk tagjait bármikor „forró dróton” érhetik el.
  • Szakemberek egymás közt – Megértjük, hogy fontos műszaki problémájára szakszerű választ szeretne. Ezért kiemelt ügyfeleinkkel dedikált, szakértő műszaki csapatunk tagjai foglalkoznak, akik „szót értenek” az Ön műszaki munkatársaival, ismerik a leggyakrabban felmerülő informatikai és telekommunikációs hálózati problémákat és szakértelemmel, műszaki konzultáns szerepben működnek közre akár az ügyféloldali probléma azonosításában és megoldáskeresésben is.

Kik számára lehet előnyös a 7/24 support?

Mindannyian tudjuk, hogy mennyire fontos, hogy ügyfeleink mindig felvehessék velünk a kapcsolatot. A 7/24 support kiemelten fontos ez olyan szolgáltatóknak és intézményeknek, akik maguk is a hét minden napjának minden percében elérhetőek. Így kiemelt ügyféltámogatásunkat különösen ajánljuk:

  • éjjel-nappal szolgáltató vállalkozásoknak (pl. étel-ital házhozszállítás, taxi)
  • olyan szolgáltatóknak, ahol 24 órában van rendelési lehetőség (csomagszállítók, mozik, egyéb jegyfoglalási rendszerek)
  • 24 órás ügyfélszolgáltatot üzemeltető vállalkozásoknak (banki ügyfélszolgálatok, helpdeskek)
  • ott, ahol életek múlhatnak az elérhetőségen (kórházak, orvosi szolgálatok, vérellátás)

 

Örömmel állíthatjuk, hogy a fent felsorolt területek midegyikéről rendelkezünk már jól működő kiemelt ügyféltámogatási projekttel.

További lehetőségek, kapcsolat

Ha a kiemelt ügyféltámogatási szolgáltatásunk mellett még komolyabb szakértő segítségre lenne szüksége, igény esetén ajánlatot adunk helyszíni műszaki konzultációs vagy support tevékenységre is. Ha érdeklik kiemelt műszaki támogatási szolgáltatásaink, írjon a sales@opennet.hu címre, vagy jelezze igényét Ügyfélszolgálatunkon.