Egyedi fejlesztések

E

nergiánkat és tudásunkat nem sajtóközlemények, befektetői prezentációk összeállítására, vagy „startup” díjak elnyerésére fordítjuk. Napi 24 órában azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a partnereink igényeihez leginkább illeszkedőt a telekommunikációs megoldások közül: VoIP szolgáltatást, komplex, IP alapú telekommunikációs vagy ügyfélszolgálati megoldást. Ami tökéletes. Amiben hiszünk. Amit kipróbáltunk. Éppen amikor Önnek szüksége van rá. Pont egy lépéssel a legnagyobbak előtt.

Tudjuk, hogy a „dobozos” szolgáltatás nem lehet mindenki számára 100 %-os megoldás. Ezért igény esetén vállaljuk a telekommunikációs megoldások ügyféligényeknek megfelelő testreszabását, sőt akár egyedi fejlesztések megvalósítását is.

Gyakori igények

Felkészült támogató és fejlesztő csapatunk készséggel áll kiemelt ügyfeleink rendelkezésére bármilyen igény felmérésére és a telekommunikációs megoldások megvalósítására.

Ugyanakkor vannak olyan területek, melyek – jellegükből adódóan – gyakran kívánják meg a testreszabást, vagy akár teljesen új, ügyfélre szabott telekommunikációs megoldások kidolgozását.

Ilyenek telekommunikációs megoldások például:

  • Click2call (webes hívógomb) megoldásunkhoz kapcsolódó egyedi felületek fejlesztése
  • VIPeX szolgáltatás egyedi telefonközponti funkciókkal
  • egyedi fejlesztésű IVR megoldások
  • egyedi fejlesztésű hangposta és üzenetközvetítő megoldások
  • fizetési rendszerek
  • informatikai üzemetetéshez kapcsolódó, support támogató „riasztási” rendszerek.

Egy működő példa

Teletitkárnő modulunkat kifejezetten egy irodaház üzemeltető partnerünk recepciója részére dolgoztuk ki, de ideális virtuális székhely- és adminisztrációs szolgáltatók számára is.

A megoldás a központban dolgozó adminisztrációs/telefonszolgálatos/recepciós munkatársak részére lehetőséget nyújt:

  • az egyes ügyfelekhez érkező hívások figyelemmel kísérésére
  • táv-irodai vagy virtuális irodai megoldások esetén az ilyen ügyfelekhez érkező hívások közvetlen fogadására pl. a központi recepción, tehát az ügyfél nevében történő kapcsolatfelvételre
  • irodából ideiglenesen távol lévő ügyfelek hívásainak központi recepción/ügyfélszolgálaton történő átvételére (out of office).

 

A fenti funkciókhoz kapcsolódóan a központban dolgozó munkatársak számára a hívott céget a telefonkészülékek kijelzik, de a teljes híváslista elérhető az ügyintéző számítógépes felületén is.

Kapcsolat

Ha érdekli, milyen egyedi fejlesztésekkel tudjuk telekommunikációs igényeihez szabni megoldásainkat, kérjen személyes konzultációt ÜgyfélszolgálatunkonKulik Zsolt értékesítési vezetőnktől vagy Szemereki Tamás projekt menedzserünktől, akik egyedi megoldásaink specialistái, vagy írjon neki a sales@opennet.hu címre. Igényének pontosításához és a legjobb megoldás közös kidolgozásához a legmegfelelőbb konzultációs csapatot biztosítjuk Önnek.