Telekommunikációs projekt megvalósítás

Megszállott megoldás szállítóként valljuk: nincs megoldhatatlan igény! Ezért gyakran előfordul, hogy egy-egy megrendelőnk speciális kéréseinek megvalósítására, vagy saját működésünk hatékonyabbá tételére telekommunikációs projekt indítása mellett döntünk. Több esetben a megoldás olyan jól sikerül, hogy a  „termékké válás” útjára lép: a sikeres telekommunikációs projekt eredménye más ügyfeleink testreszabott megoldásainak is részévé válhat.

Ismerjen meg néhányat projektjeinkből! További információkért és egyedi fejlesztési igényeivel forduljon Szemereki Tamás projektmenedzser kollégánkhoz, vagy Beliczay András ügyvezetőnkhöz, akik egyedi megoldásaink specialistái, vagy írjon nekik a sales@opennet.hu címre. Igényének pontosításához és a legjobb megoldás közös kidolgozásához a legmegfelelőbb konzultációs csapatot biztosítjuk Önnek.

iCenter OUT

Menedzselt, hosztolt Call Center értékesítési modulunk – az iCenter OUT – a különböző helyen lévő munkaállomásokat egy közös virtuális Call Center-ré integrálja. Az iCenter OUT alkalmas az operátori munka központi menedzselésére, irányítására, az értékesítés mérésére, az értékesítési adatok és információk központi kezelésére. Az operátorok akár különböző irodákban vagy otthon működő munkaállomásokról vagy telefonkészülékekkel is be tudnak jelentkezni és munkát végezni. Így a különböző helyeken lévő egyéni munkaállomások, vagy több munkaállomást összefogó call centerek az irodavezető/supervisor által központilag kezelhetővé, irányíthatóvá, lekérdezhetővé válnak. Ez a testre szabott telekommunikációs projekt támogatja a munkaállomások, operátorok számának dinamikus, gyors változtatását, új munkaállomások gyors, tetszőleges helyen történő üzembehelyezését. A rendszer biztosítja a percre kész, az irodavezető/supervisor által bárhonnan elérhető értékesítési információkat operátori és aggregált szinten egyaránt. További előnye, hogy – hosztolt, menedzsetl, virtuális Call Center szolgáltatásként – szükségtelenné teszi a költséges eszközberuházásokat, telepítéseket, egyben megszűnteti a meghibásodásokból eredő leállásokat, karbantartási munkákat. A rendszer bevezetése semmilyen beruházást nem igényel, a működtető infrastruktúrát, szervereket és azok rendszeres karbantartását az Opennetworks biztosítja. Az iCenter OUT modulunkat, testre szabva,  telekommunikációs projekt keretében szállítjuk le az Ön értékesítési igényeinek legmegfelelőbb változatban.

Távfelügyeletei SMS értesítések

SMS riasztási projektünk „házon belüli” igényre indult. Technikai támogató csapatunk nem alszik nyugodtan, míg nem tudja, hogy „odabent”, a szervertermekben minden rendben van. Ezért egyes, kritikus rendszereinkhez, illetve eszközeinkhez riasztási funkciót illesztettünk, mely sms értesítést küld a csapatnak ha a leállás, vagy egyéb előre meghatározott „katasztrófa” vagy „riasztási” esemény bekövetkezik. Így ha nem történik semmi, mindenki nyugodtan aludhat. A távfelügyeleti sms értesítések rendszere megoldás lehet a távfelügyeleti szolgáltatóknak: pl. örző-védő szolgálatok vagy az ipari katasztrófa- és működésvédelem területén. Megbízható és költséghatékony működést biztosít az informatikai üzemeltetés vagy a gyártásfelügyelet területén is, hiszen az ügyeletben tartózkodó kolléga akár otthonról is elláthatja feladatát és riasztás esetén távolról is beavatkozhat. Ez a megoldás mindenhol segítség, ahol a 24 órás folyamatos üzemmenet és a gyors visszaállási idő kulcskérdés. A riasztási rendszert testre szabva, projekt-fejlesztést követően szállítjuk le az Ön igényeinek legmegfelelőbb változatban.

Teletitkárnő

Teletitkárnő modulunkat kifejezetten az első hazai teletitkárnő szolgáltató részére dolgoztuk ki egy telekommunikációs projekt keretében, de ideális irodaház üzemeltetők, központi recepciók, virtuális székhely- és adminisztrációs szolgáltatók számára is. A megoldás a központban dolgozó adminisztrációs/telefonszolgálatos/recepciós munkatársak részére lehetőséget nyújt az egyes ügyfelekhez érkező hívások figyelemmel kísérésére. Táv-irodai vagy virtuális irodai megoldások esetén az ilyen ügyfelekhez érkező hívások közvetlenül a központi recepción fogadhatók, tehát az ügyfél nevében történő kapcsolatfelvétel is lehetséges. A megoldással kezelhető az irodából ideiglenesen távol lévő ügyfelek hívásainak központi recepción/ügyfélszolgálaton történő átvétele (out of office). Az is megoldható, hogy – az ügyfél igényeinek megfelelően – a hívások állandó jelleggel a központba érkezzenek, ahonnan átkapcsolhatóak az egyes irodákba vagy partnerekhez. A funkciókhoz kapcsolódóan a központban dolgozó munkatársak számára a hívott céget a telefonkészülékek kijelzik, de a teljes híváslista elérhető az ügyintéző számítógépes felületén is. A Teletitkárnő modult testre szabva, projekt-fejlesztést követően szállítjuk le az Ön igényeinek legmegfelelőbb változatban.