Technikai helpdesk

H

a valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden. Műszaki támogató csapatunk segít megállapítani a hiba okát, és szükség esetén tanácsaival támogatja akár az előfizető oldali hibaelhárítást is. Hollósi Botond és Bella Zoltán kollégánk akkor is készséggel áll rendelkezésére, ha nincs probléma, de kérdése van a technológiával, a megoldásokkal vagy készülékekkel kapcsolatban. Felkészült csapatunk támogatja Önt egyedi megoldások megvalósításában is.

Kérdéseit a support@opennet.hu e-mail címen, a 999-6000 telefonszámon a 4-es menüpontot választva vagy itt teheti fel. Igyekszünk a lehető leggyorsabban felvenni Önnel a kapcsolatot és megtalálni a legjobb megoldást.

Online bejelentés

Mi történik hiba esetén?

Ha problémát érzékel, kérjük haladéktalanul jelezze azt Ügyfélszolgálatunkon vagy a support@opennet.hu email-en. Minden hibabejelentést elektronikus úton rögzítünk és nyilvántartásba veszünk. Erről részletesen ÁSZF-ünkben olvashat. Vállaljuk, hogy a hívások 75 %-a esetében Ön két percen belül beszélhet ügyintézőnkkel, majd a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 48 óra alatt kivizsgáljuk a bejelentést és visszajelzünk Önnek. Természetesen az a célunk, hogy nagyon gyorsan újra működjön minden, így a javításra rendelkezésre álló maximum 72 órát igyekszünk a lehető leginkább lerövidíteni.