Click2Call – webes hívógomb

A Click2Call webes hívógomb segítségével ügyfélszolgálata honlapjáról, webárházából közvetlenül hívható, vásárlás közben is. Növekvő bevétel, jobb ügyfélkiszolgálás!

 

A Click2Call-ról

A

z Opennetworks Click2Call szolgáltatása lehetővé teszi, hogy ügyfélszolgálati elérését webes hívógomb formájában weboldalába, alkalmazásába ágyazza, ahonnan ügyfelei egyetlen gombnyomással telefonon érhetik el az ügyfélközpontot. A Click2Call segítségével ügyfelei és partnerei szükség esetén azonnal, problémamentesen, további eszköz igénybevétele nélkül, a vásárlási vagy ügyintézési folyamatot nem megszakítva léphetnek kapcsolatba ügyfélszolgálati munkatársaival cége weboldalán keresztül.

A Click2Call előnyei

  • Emberi hang az ügyfélkapcsolatokban

    Az emberi hang, a személyes kapcsolat egyre fontosabb tényezője az üzleti sikernek. Minél összetettebb a termék vagy szolgáltatás, annál fontosabb, hogy ügyfelei elérjék Önt. Legyen szó akár az ügyfél bizalmának felkeltéséről, akár egy vásárlási döntés megkönnyítéséről, vagy a márkahűség építéséről. Fontos, hogy ügyfelei úgy érezzék, bármikor személyes, nekik szóló figyelmet, támogatást kaphatnak.
  • Egyszerű, könnyen kezelhető

    A webes hívógomb – Click2Call – szolgáltatás révén weboldalainak, webáruházának, webes alkalmazásának látogatói az ott elhelyezett hívógombra kattintva, külön programok letöltése és telepítése nélkül, a böngészők által biztosított flash komponensen keresztül telefonos kapcsolatot tudnak létesíteni a hívógombhoz rendelt telefonszámmal, ami lehet akár vezetékes, akár mobilszám. A hívógomb használatához „gépi hangú” ügyfélszolgálat esetén a gombra kattintó látogatónál csupán hangszóró, vagy fejhallgató, élő telefonos operátorral való kapcsolatteremtés esetén mikrofon megléte szükséges.
  • Költséghatékony ügyfélkapcsolatok

    A hívás az ügyfél részére minden esetben költségmentes. A használathoz kapcsolódó forgalmi díjak – melyeket vállalkozása fizet – a választott számtípustól függően kerülnek meghatározásra. Amennyiben Click2Call szolgáltatásunkat Telefonáló szolgáltatásunkkal együtt veszi igénybe, akkor vállalkozásának nem kell fogalmi díjat fizetni. Természetesen a rendszer más szolgáltató telefonszolgáltatásával és telefonszámával is igénybe vehető, ez esetben a megrendelő az Opennetworks érvényes Díjszabásában meghatározott kedvező forgalmi díjakat fizeti az ügyfélhívások után.
  • Egyszerű implementáció

    Teljes mértékben meglévő infrastruktúrájára építheti ezt a szolgáltatást, nincs szükség arra, hogy komoly erőfeszítéseket tegyen az integráció megvalósítására. A beérkező hívások oda érkeznek majd, ahol eddig fogadta őket: telefonra, mobiltelefonra vagy vállalati CallCenter munkaállomásra. A telefonkapcsolat létesítéséhez az ügyfélnek nem kell semmilyen programot, alkalmazást letöltenie.

A Click2Call funkciói

Alapszolgáltatások:

  • az ügyféllel egyeztetett számú hívógomb biztosítása
  • igény esetén a megfelelő számú telefonszám és beszédcsatorna (párhuzamos beszélgetési lehetőség) biztosítása, az ehhez kapcsolódó kedvező forgalmi díjú VoIP telefonszolgáltatással (Telefonáló)
  • biztonságos kapcsolat támogatása (HTTPS, RTMPS)

 

Testreszabott megoldáshoz kínált szolgáltatások:

  • online elérhető, részletes ügyfélszolgálati folyamatokat támogató statisztika
  • a megrendelő által biztosított design illesztése
  • ügyfél igényeinek megfelelő dedikált – akár 7/24 órás – Opennetworks ügyfélszolgálati és üzemeltetési támogatás biztosítása

Kinek ajánljuk?

  • Bank és biztosítás
    Itt az igénylési, értékesítési, ügyfélszolgálati, e-banking folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint a pénzügyi területen elengedhetetlen bizalom kiépítésében és fenntartásában segíthet ez a megoldás.
  • Utazás, utazásszervezés, fizetővendéglátás
    Jellegénél fogva az utazási szektor volt az egyik első az online értékesítés, foglalási rendszerek bevezetésében. Ugyanakkor éppen ez az a terület, ahol könnyebben lehet eladni azt, amiben az ügyfél bízik, mivel általában a foglalási díjak egy részét előre ki kell fizetni. Ebből a szempontból az élőhangos kapcsolattartási lehetőség kiemelt szerepet kaphat.
  • Webes értékesítés
    Minél összetettebb a termék vagy szolgáltatás, amit egy webáruházban megvásárolnak, annál többet segíthet, ha a vásárlási folyamat megszakítása nélkül tud az ügyfél kérdezni, tájékozódni. Ez szinte azonnali értékesítési eredménynövekedés mellett segíti a „szakértő” benyomás kialakítását, a márkahűséget is.

Műszaki tudnivalók

Mi szükséges a használathoz?

  • A megrendelő részéről: műkődő weboldal, amibe az alkalmazás beépíthető
  • A felhasználó részéről: Flash-t támogató böngésző, mikrofon és hangszóró, vagy headset

 

Hogyan használható?

  • Flash-t támogató böngészőből

Árak

Ezt a szolgáltatásunkat egyedi – az Ön igényeinek megfelelően kialakított – árazással kínáljuk. Az ajánlati árak a rendelési volumen, az igénybe vett opcionális szolgáltatások köre, valamint a megoldáshoz kapcsolódó egyedi igények függvényében változhatnak. Az Ön üzleti igényeinek legmegfelelőbb megoldás és az ehhez kapcsolódó egyedi árajánlat kidolgozásához, kérjük forduljon ajánlatkéréssel Ügyfélszolgálatunkhoz.

Extrák

Ajánlatkérés

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Csengeri Dóra ügyfélkapcsolati munkatársunk standard szolgáltatások, Telefonáló, Faxoló, számhordozás, különleges hívószámok igénylése esetén, Kulik Zsolt értékesítési vezetőnk komplex szolgáltatások VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várja jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.

Ügyfeleink