iCenter IN – felhő alapú  call center rendszer

Felhő alapú telekommunikáció

Miért jó választás a felhő alapú call center rendszer?

A korszerű, rugalmas és magas színvonalú Call Center megoldás bevezetése és üzemeltetése a vállalkozásoktól olyan anyagi, emberi erőforrást igényel, melyet csak a legnagyobb cégek – bankok, közüzemi szolgáltatók, biztosítók – engedhettek meg maguknak.

Az Opennetworks iCenter IN  felhő alapú telefonközpont egy virtuális telefonközpont, mely azonnal, beruházás nélkül, havi díjas szolgáltatásként kínálja az ügyfélszolgálati megoldást vállalkozásának, akár egy felhasználótól is. Hosztolt technológián alapuló szolgáltatásunk professzionális Call Center hátteret biztosít ügyfélszolgálatának mérettől függetlenül, szükség esetén pedig rugalmasan bővíthető, akár több száz felhasználóig is.

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Az iCenter IN felhő alapú call center funkciói

  • adminisztrátori webfelület a beállítások elvégzésére és a statisztikák megtekintésére
  • dinamikusan szerkeszthető, többszintű hangmenü (IVR)
  • operátorok kezelése és aktuális állapotuk megjelenítése
  • operátori tudásváltozók (skill-ek) dinamikus kezelése
  • megadott tudásváltozókon alapuló operátorkapcsolás
  • helyfüggetlen operátorok – az operátorok tetszőleges telefonról, mobiltelefonról tudnak bejelentkezni és munkát végezni
  • helyfüggetlen adminisztrátorok – az adminisztrátorok tetszőleges internettel rendelkező számítógépről tudnak bejelentkezni és munkát végezni
  • hívásrögzítés a hívás adatainak csatolásával
  • belehallgatás funkció az operátorok munkájába
  • hívás statisztika (mennyiségi mutatók)
  • IVR statisztika (gyakori útvonalbejárások)
  • operátori teljesítmény statisztika
  • operátorok számának dinamikus növelése
  • több behívószám kezelése
  • külső rendszerből történő adatkinyerés vagy adatátadás

Az iCenter IN felhő alapú call center előnyei

Rendelkezik a jelenleg piacon elérhető Call Center megoldások minden fontos funkciójával. Magában foglalja a többszintű IVR rendszertől, a tudásalapú operátor kiosztáson és a supervisori funkciókon keresztül a statisztikai modulig mindazt, ami a hatékony ügyfélkiszolgáláshoz szükséges.A felhő alapú call center rendszer használatához pusztán megfelelő munkaállomásra, headsetre, illetve szélessávú internetkapcsolatra van szükség.

Partnereinknek nem kell Call Center beruházásra és erőforrásigényes bevezetési projektre költeni. A felhő alapú call center szolgáltatást outsourced szolgáltatásként, saját szerverünkről, havi díjas rendszerben biztosítjuk menedzselt, hosztolt formában. Az összes költséget a havi díj tartalmazza.Több telephely vagy távmunka esetén egyértelműen a legolcsóbb megoldás, hiszen a funkciókat minden felhasználó, földrajzi helytől függetlenül igénybe veheti. A rendszer üzembe helyezési költsége tartalmazza az oktatást is.

A  felhő alapú call center előnye a testre szabhatóság. A funkciók és azok pontos beállításai a vállalati igényeknek megfelelően a telepítéskor adhatóak meg. Az igények változása sem indokolja költséges külső erőforrás bevonását, mert az egyszerűen kezelhető, rugalmas adminisztrátori felületen – az oktatást követően – munkatársai saját maguk is képesek lesznek arra, hogy a módosításokat átvezessék a rendszerben.

Felhő alapú call center szolgáltatásunk támogatja a távmunkát, vagy azt, hogy ügyfélszolgálatának munkatársai az ország különböző pontjain dolgozhassanak. Az operátorok tetszőleges telefonról, mobiltelefonról kapcsolódhatnak a virtuális központhoz. A munkájukat felügyelő supervisor adminisztrátorok pedig bármely, internetkapcsolattal rendelkező számítógépről bejelentkezhetnek és elvégezhetik a szükséges konfigurációs módosításokat.

Kiknek ajánlott az iCenter IN felhő alapú call center rendszer?

Akik szeretnék, ha ügyfélszolgálati projektjük akár néhány hét alatt megvalósulhatna.
Akik szeretnének egy saját, testre szabott call center rendszer birtokosai lenni és ezért csak havi díjat kellene fizetniük.
Akik szeretnének elsősorban az ügyintézők képzésére, az ügyfélkiszolgálás fejlesztésére koncentrálni.
Akik szeretnék egymástól távol – pl. különböző telephelyeken vagy távmunkában – dolgozó munkatársaikat egyetlen, jól működő ügyfélszolgálatba összekapcsolni.
Akik nem szeretnék, ha rengeteg időt, erőforrást és beruházási költséget kellene fordítani a call center beruházásra.
Akik nem szeretnének a beindítást követően is sokszor, sokat fejleszteni, módosításra, üzemeltetésre költeni.
Akik nem szeretnék, ha a rugalmas, tudásalapú ügyfélkiszolgálás és a költséghatékony üzemelés között kellene választaniuk.
Akik nem szeretnék, ha méreteik, igényeik változása folyton újabb erőforrást, vagy megalkuvást igényelne.

Akik nem szeretnék, ha minden módosítással a beruházás megoldásszállítójához kellene fordulniuk.

Műszaki tudnivalók

  • 100 kbit/sec le- és feltöltési sebességű szélessávú internetkapcsolat párhuzamos beszélgetésenként (például 10 párhuzamos beszélgetés esetén 1 Mbit)
  • Böngésző
  • Analóg telefonkészülékről adapterrel
  • IP telefonkészülékkel
  • Asztali számítógépre vagy notebookra telepített softphone klienssel
  • Okostelefonra telepített softphone klienssel
IVR rendszer opennet

Árak

Bekapcsolási díj 
Üzembe helyezés és oktatás80.000 Ft

Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Havi díjFt/hó
Alapdíj egy munkaállomással25.000 Ft / hó
Munkaállomásonkénti díj (2-9 munkaállomás)12.500 Ft / hó
Munkaállomásonkénti díj (10-19 munkaállomás)11.000 Ft / hó
Munkaállomásonkénti díj (20 munkaállomás felett)9.500 Ft / hó

Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Választható extra szolgáltatások

Számhordozás
Különleges hívószámok
IP-telefonok
Készülékbérlet
Hangrögzítés
IVR: hangmenü
Internet szolgáltatás
Kiemelt ügyféltámogatás
Egyedi fejlesztések

Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel