iCenter IN – felhő alapú call center

A legkorszerűbb ügyfélszolgálati és IVR technológia beruházás nélkül, egytől több száz felhasználóig, havidíjas, felhő alapú call center megoldással!

Miért válasszon felhő alapú call centert?

A

korszerű, rugalmas és magas színvonalú Call Center megoldás bevezetése és üzemeltetése a vállalkozásoktól olyan anyagi, emberi erőforrást igényel, melyet csak a legnagyobb cégek – bankok, közüzemi szolgáltatók, biztosítók – engedhettek meg maguknak. Az Opennetworks iCenter In  felhő alapú call center megoldása azonnal, beruházás nélkül, havidíjas szolgáltatásként kínálja az ügyfélszolgálati megoldást vállalkozásának, akár egy felhasználótól is. Hosztolt technológián alapuló szolgáltatásunk professzionális Call Center hátteret biztosít ügyfélszolgálatának mérettől függetlenül, szükség esetén pedig rugalmasan bővíthető, akár több száz felhasználóig is. Ajánljuk bármilyen telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet folytató vállalkozás, intézmény számára.

Az iCenter IN előnyei

  • Komplex

    Rendelkezik a jelenleg piacon elérhető Call Center megoldások minden fontos funkciójával. Magában foglalja a többszintű IVR rendszertől, a tudásalapú operátor kiosztáson és a supervisori funkciókon keresztül a statisztikai modulig mindazt, ami a hatékony ügyfélkiszolgáláshoz szükséges. A felhő alapú call center használatához pusztán megfelelő munkaállomásra, headsetre, illetve szélessávú internetkapcsolatra van szükség.
  • Költséghatékony

    Partnereinknek nem kell Call Center beruházásra és erőforrásigényes bevezetési projektre költeni. A felhő alapú call center szolgáltatást outsourced szolgáltatásként, saját szerverünkről, havidíjas rendszerben biztosítjuk menedzselt, hostolt formában, Az összes költséget a havidíj tartalmazza.Több telephely vagy távmunka esetén egyértelműen a legolcsóbb megoldás, hiszen a funkciókat minden felhasználó, földrajzi helytől függetlenül igénybe veheti. A rendszer üzembe helyezési költsége tartalmazza az oktatást is.
  • Rugalmas

    A  felhő alapú call center előnye a testre szabhatóság. A funkciók és azok pontos beállításai a vállalati igényeknek megfelelően a telepítéskor adhatóak meg. Az igények változása sem indokolja költséges külső erőforrás bevonását, mert az egyszerűen kezelhető, rugalmas adminisztrátori felületen – az oktatás követően – munkatársai saját maguk is képesek lesznek arra, hogy a módosításokat átvezessék a rendszerben.
  • Helyfüggetlen

    Felhő alapú call center szolgáltatásunk támogatja a távmunkát, vagy azt, hogy ügyfélszolgálatának munkatársai az ország különböző pontjain dolgozhassanak. Az operátorok tetszőleges telefonról, mobiltelefonról kapcsolódhatnak a virtuális központhoz. A munkájukat felügyelő supervisor adminisztrátorok pedig bármely, internetkapcsolattal rendelkező számítógépről bejelentkezhetnek és elvégezhetik a szükséges konfigurációs módosításokat.

Az iCenter IN funkciói

Az iCenter IN felhő alapú call center megoldás legfontosabb szolgáltatásai:

  • adminisztrátori webfelület a beállítások elvégzésére és a statisztikák megtekintésére
  • dinamikusan szerkeszthető, többszintű hangmenü (IVR)
  • operátorok kezelése és aktuális állapotuk megjelenítése
  • operátori tudásváltozók (skill-ek) dinamikus kezelése
  • megadott tudásváltozókon alapuló operátorkapcsolás
  • helyfüggetlen operátorok – az operátorok tetszőleges telefonról, mobiltelefonról tudnak bejelentkezni és munkát végezni
  • helyfüggetlen adminisztrátorok – az adminisztrátorok tetszőleges internettel rendelkező számítógépről tudnak bejelentkezni és munkát végezni
  • hívásrögzítés a hívás adatainak csatolásával
  • belehallgatás funkció az operátorok munkájába
  • hívás statisztika (mennyiségi mutatók)
  • IVR statisztika (gyakori útvonalbejárások)
  • operátori teljesítmény statisztika
  • operátorok számának dinamikus növelése
  • több behívószám kezelése
  • külső rendszerből történő adatkinyerés vagy adatátadás

Kiknek ajánljuk?

Akik szeretnék:

  • ha ügyfélszolgálati projektjük akár néhány hét alatt megvalósulhatna.
  • ha saját, testreszabott Call Centerük lehetne, de ezért csak havidíjat kellene fizetniük.
  • ha elsősorban az ügyintézők képzésére, az ügyfélkiszolgálás fejlesztésére koncentrálhatnának.
  • ha egymástól távol – pl. különböző telephelyeken vagy távmunkában – dolgozó munkatársaikat egyetlen, jól működő ügyfélszolgálatba kapcsolhatnák össze, akár központi ügyfélszolgálati iroda bérlése nélkül.
  • ha az IVR programozását, vagy a tudásszintek, skillek beállítását akár a supervisorok is elvégezhetnék.

 

Akik nem szeretnék:

  • ha rengeteg időt, erőforrást és beruházási költséget kellene fordítani a Call Center beruházására.
  • ha a beindítást követően is sokszor, sokat kellene fejlesztésre, módosításra, üzemeltetésre költeniük.
  • ha a rugalmas, tudásalapú ügyfélkiszolgálás és a költséghatékony üzemelés között kellene választaniuk.
  • ha méreteik, igényeik változása folyton újabb erőforrást, vagy megalkuvást igényelne.
  • ha minden módosítással a beruházás megoldásszállítójához kellene fordulniuk.

Műszaki információk

Mi szükséges a használathoz?

  • 100 kbit/sec le- és feltöltési sebességű szélessávú internetkapcsolat párhuzamos beszélgetésenként (például 10 párhuzamos beszélgetés esetén 1 Mbit)
  • Böngésző

 

Hogyan használható?

  • Analóg telefonkészülékről adapterrel
  • IP telefonkészülékkel
  • Asztali számítógépre vagy notebookra telepített softphone klienssel
  • Okostelefonra telepített softphone klienssel

Árak

Bekapcsolási díj
Üzembehelyezés és oktatás 80.000 Ft
Havi díj
Alapdíj egy munkaállomással 25.000 Ft / hó
Munkaállomásonkénti díj (2-9 munkaállomás) 12.500 Ft / hó
Munkaállomásonkénti díj (10-19 munkaállomás) 11.000 Ft / hó
Munkaállomásonkénti díj (20 munkaállomás felett) 9.500 Ft / hó

Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák.

Testreszabott egyedi ajánlatért hívja ügyfélszolgálatunkat: +36-1-999-6000

Extrák

Ajánlatkérés

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Csengeri Dóra ügyfélkapcsolati munkatársunk standard szolgáltatások, TelefonálóFaxolószámhordozáskülönleges hívószámok igénylése esetén, Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink   komplex szolgáltatások VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várja jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.

Ügyfeleink