Telekampány – Automata telefonos kampány

telefon alközpont

A Telekampány – automata telefonos kampány szolgáltatásról

Opennetworks Telekampány automata telefonos kampány szolgáltatása vállalati telekommunikációs tudásunk és értékesítési ismereteink legjavát egyesíti egy olyan komplex megoldásba, mely ideális lehetőség az értékesítési, ügyféltájékoztatási, közvéleménykutatási tevékenység támogatására. Megoldásunk tömeges, automata telefonos kampányt tesz lehetővé, amelynek során egyedi üzenetét a kiválasztott célcsoporthoz juttathatja el pillanatok alatt.

A Telekampány szolgáltatás funkciói

A Telekampány optimális eszköz:

  • Telefonos értékesítésre, melynek során az automatikus tájékoztatás mellett a felhívott választhatja operátor kapcsolását is.
  • Telefonos közvéleménykutatásra, ahol jól kihasználható a nyomógombbal történő visszajelzés lehetősége.
  • Tömeges ügyféltájékoztatás és telefonos PR kampányok megvalósítására és ehhez kapcsolódó tömeges adatbázis építésre.
  • Kintlévőségek kezelésére, ahol a telefonos behajtás első lépéseként küldhető automata értesítés.
  • Több száz üzenet kiküldése percenként
  • Nyomógombos visszajelzési lehetőség
  • Adatbázis építés a hívás adatai és a visszajelzések alapján
  • Opcionálisan operátor kapcsolás
  • Részletes kampányelemzés a lefutást követően

A Telekampány szolgáltatás előnyei

Az automata telefonos kampány lehetővé teszi rövid idő alatt akár több tíz-, százezer, a megrendelő által biztosított adatbázisban szereplő személy megkeresését.

A tájékoztatás vagy kampány céljainak legmegfelelőbb, egyedileg meghatározott üzenet juttatható el a célcsoporthoz.

Nincs beruházási, fenntartási és karbantartási költség. Partnereink az automata telefonos kampány rendszert egyszeri installációs költség és hívásonkénti pár forintos szolgáltatási díj mellett használhatják. Az Opennetworks telekommunikációs szolgáltatóként az általános vezetékes telefontarifáknál 30-70%-kal alacsonyabb percdíjakat tud kínálni ügyfelei számára, melyek a tömeges telefonhívásoknál akár százezrekben mérhető megtakarítást jelenthetnek.

Az Opennetworks Telekampány automata telefonos kampány szolgáltatása az üzenet továbbításán túl lehetőséget biztosít a megkeresettek véleményének megismerésére közvetlen visszajelzéseiken keresztül. Az ügyfelek készülékük nyomógombjainak segítségével választhatnak a felkínált lehetőségekből, válaszokból.

A tájékoztatás, véleményfelmérés, értékesítés során a megkeresettek választhatják operátor kapcsolását. Az értékesítő csapatot így csak a potenciális Ügyfelek kezelésére kell fenntartani.

Részletes összegzést biztosítanak a visszajelzések elemzéséhez.

Kiknek ajánljuk a Telekampány szolgáltatást?

Alapítványoknak – Akár napi sok ezer automatizált hívással építhetik támogatói adatbázisukat.
Piac- és közvéleménykutató cégeknek – Számukra optimális eszköz az automatizált közvéleménykutatások megvalósításához.
Önkormányzatoknak, politikai, közéleti és társadalmi szervezeteknek – A lakosság tájékoztatására vagy kampányidőszaki PR tevékenységre.
Behajtó cégeknek, pénzintézeteknek – Első lépésben az Opennetworks automatizált Telekampány szolgáltatásával hívhatják fel a figyelmet a lejárt kötelezettségre, adott gomb megnyomására ügyintéző kapcsolásával, így lehetőséget adva az azonnali ügykezelésre.
Kereskedelmi-, szolgáltató- és telefonos értékesítő cégeknek – Akcióik, szolgáltatásuk tömeges ismertetésére és értékesítésére használhatják a Telekampány szolgáltatást, a felhívott érdeklődése esetén értékesítő munkatárs kapcsolásának lehetőségével.
CallCentereknek – A Telekampány automata hívásrendszerének beépítésével a kimenő hívási folyamatba hatékonyabban tudják az operátori időt kihasználni és adott idő alatt a lehető legtöbb Ügyfelet elérni.

Műszaki tudnivalók

Mi szükséges a megrendeléshez?

  • Címlisták
  • Üzenet
telekampány automata telefonos kampány

Árak

Ezt a szolgáltatásunkat egyedi – az Ön igényeinek megfelelően kialakított – árazással kínáljuk. Az ajánlati árak a rendelési volumen, az igénybe vett opcionális szolgáltatások köre, valamint a megoldáshoz kapcsolódó egyedi igények függvényében változhatnak. Az Ön üzleti igényeinek legmegfelelőbb megoldás és az ehhez kapcsolódó egyedi árajánlat kidolgozásához, kérjük forduljon ajánlatkéréssel Ügyfélszolgálatunkhoz. Értékesítő kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon, a 2-es menüpont választásával, vagy a sales@opennet.hu e-mail címen érheti el.

Ajánlatkérés

 

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz.

Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink  komplex szolgáltatások, VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várják jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.