Telekampány – automata telefonos kampány

Hívja fel egyszerre akár több ezer ügyfelét! Az automata telefonos kampány rövid idő alatt akár tízezer embert elérhet a célcsoportra szabott üzenettel!

A Telekampányról

A

z Opennetworks Telekampány automata telefonos kampány szolgáltatása telekommunikációs tudásunk és értékesítési ismereteink legjavát egyesíti egy olyan komplex megoldásba, mely ideális lehetőség az értékesítési, ügyféltájékoztatási, közvéleménykutatási tevékenység támogatására. Megoldásunk tömeges, automata telefonos kampányt tesz lehetővé, amelynek során egyedi üzenetét a kiválasztott célcsoporthoz juttathatja el pillanatok alatt.

A Telekampány előnyei

  • Tömeges telefonhívás

    Az automata telefonos kampány lehetővé teszi rövid idő alatt akár több tíz-, százezer, a megrendelő által biztosított adatbázisban szereplő személy megkeresését.
  • Egyedi üzenet

    A tájékoztatás vagy kampány céljainak legmegfelelőbb, egyedileg meghatározott üzenet juttatható el a célcsoporthoz.
  • Alacsony költség

    Nincs beruházási, fenntartási és karbantartási költség. Partnereink az automata telefonos kampány rendszert egyszeri installációs költség és hívásonkénti pár forintos szolgáltatási díj mellett használhatják. Az Opennetworks telekommunikációs szolgáltatóként az általános vezetékes telefontarifáknál 30-70%-kal alacsonyabb percdíjakat tud kínálni ügyfelei számára, melyek a tömeges telefonhívásoknál akár százezrekben mérhető megtakarítást jelenthetnek.
  • Azonnali visszajelzés

    Az Opennetworks Telekampány automata telefonos kampány szolgáltatása az üzenet továbbításán túl lehetőséget biztosít a megkeresettek véleményének megismerésére közvetlen visszajelzéseiken keresztül. Az ügyfelek készülékük nyomógombjainak segítségével választhatnak a felkínált lehetőségekből, válaszokból.
  • Közvetlen kapcsolatfelvétel

    A tájékoztatás, véleményfelmérés, értékesítés során a megkeresettek választhatják operátor kapcsolását. Az értékesítő csapatot így csak a potenciális Ügyfelek kezelésére kell fenntartani.
  • Statisztikák

    Részletes összegzést biztosítanak a visszajelzések elemzéséhez.

A Telekampány funkciói

A Telekampány optimális eszköz:

  • Telefonos értékesítésre, melynek során az automatikus tájékoztatás mellett a felhívott választhatja operátor kapcsolását is.
  • Telefonos közvéleménykutatásra, ahol jól kihasználható a nyomógombbal történő visszajelzés lehetősége.
  • Tömeges ügyféltájékoztatás és telefonos PR kampányok megvalósítására és ehhez kapcsolódó tömeges adatbázis építésre.
  • Kintlévőségek kezelésére, ahol a telefonos behajtás első lépéseként küldhető automata értesítés.

Alapszolgáltatások:

  • Több száz üzenet kiküldése percenként
  • Nyomógombos visszajelzési lehetőség
  • Adatbázis építés a hívás adatai és a visszajelzések alapján

 

Opcionális szolgáltatások:

  • Opcionálisan operátor kapcsolás
  • Részletes kampányelemzés a lefutást követően

Kinek ajánljuk?

  • Alapítványoknak
    Akár napi sok ezer automatizált hívással építhetik támogatói adatbázisukat.
  • Önkormányzatoknak, közintézmények, politikai, közéleti és társadalmi szervezeteknek
    A lakosság tájékoztatására, véleményük megismerésére, vagy kampányidőszaki PR tevékenységre használhatják a Telekampány szolgáltatásait.
  • Piac- és közvéleménykutató cégeknek
    Számukra a Telekampány optimális eszköz az automatizált közvéleménykutatások megvalósításához.
  • Behajtó cégeknek, pénzintézeteknek
    Első lépésben az Opennetworks automatizált Telekampány szolgáltatásával hívhatják fel a figyelmet a lejárt kötelezettségre, adott gomb megnyomására ügyintéző kapcsolásával, így lehetőséget adva az azonnali ügykezelésre.
  • Kereskedelmi-, szolgáltató- és telefonos értékesítő cégeknek
    Akcióik, szolgáltatásuk tömeges ismertetésére és értékesítésére használhatják a Telekampány szolgáltatást, a felhívott érdeklődése esetén értékesítő munkatárs kapcsolásának lehetőségével.
  • CallCentereknek
    A Telekampány automata hívásrendszerének beépítésével a kimenő hívási folyamatba hatékonyabban tudják az operátori időt kihasználni és adott idő alatt a lehető legtöbb Ügyfelet elérni.

Műszaki információk

Mi szükséges a megrendeléshez?

  • Címlisták
  • Üzenet

Árak

Ezt a szolgáltatásunkat egyedi – az Ön igényeinek megfelelően kialakított – árazással kínáljuk. Az ajánlati árak a rendelési volumen, az igénybe vett opcionális szolgáltatások köre, valamint a megoldáshoz kapcsolódó egyedi igények függvényében változhatnak. Az Ön üzleti igényeinek legmegfelelőbb megoldás és az ehhez kapcsolódó egyedi árajánlat kidolgozásához, kérjük forduljon ajánlatkéréssel Ügyfélszolgálatunkhoz.

Ajánlatkérés

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Csengeri Dóra ügyfélkapcsolati munkatársunk standard szolgáltatások, TelefonálóFaxolószámhordozáskülönleges hívószámok igénylése esetén, Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink   komplex szolgáltatások VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várja jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.

Ügyfeleink

A szolgáltatás bizalmas jellege miatt referenciáink nem nyilvánosak.