Frissítés – telekommunikációs blog

Híreink a felhő alapú telekommunikáció világáról

vállalati telekommunikáció állásajánlat
OPENNET Blog logó

A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.

Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!

Bejegyzések

Call center az ünnepekre: segít az átirányítás!

Az ünnepi időszakban még fontosabb, hogy egy céges call center rendszerben minden zökkenőmentesen menjen, így ezekben a hetekben különösen hasznosak lehetnek VIPeX rendszerünk átirányítási funkciói. Összeszedtük, miben segíthetünk....

Tovább

Call center az ünnepekre: bejátszók gombnyomásra

Az ünnepi időszakban rengeteg új bejátszóra lehet szükség egy céges call center rendszerben, ezeket rögzíteni pedig értékes időt vesz igénybe. Ha viszont TTS-technológiát alkalmazzuk, az AI írott szövegből pillanatok alatt minden szükséges hangot legyárthat nekünk....

Tovább

Kezeld hatékonyan: kimenő hívások a VIPeX-ben

Gondolkodtál már, hogyan tehetnéd hatékonyabbá vállalkozásod hívásait? VIPeX szolgáltatásunk a hívások kezeléséhez, átirányításhoz is számos hasznos funkciót nyújthat számodra. Eheti blogposztunkban a kimenő hívások kezelésének megoldásait mutatom be Nektek....

Tovább

Kibervédelem érthetően: figyeljünk “Fekete Pénteken”!

A Black Friday nem csak a kedvezményekről szól, a nagy akciók a csalók számára is kitűnő terepet biztosítanak. Ha nem figyelünk pár alapszabályra, könnyen felülhetünk a próbálkozásoknak. Kibervédelmi sorozatunk új részében ennek elkerüléséhez adunk tippeket....

Tovább

Híváslista: szűrj minden fontos adatra!

Call Center rendszerünk megújult Híváslista funkciója a szűrési és keresési lehetőségek terén is többet nyújt mint korábban, még egyszerűbbé téve, hogy könnyen és gyorsan férjünk hozzá minden lényeges információhoz. Eheti blogposztunkban bemutatjuk ezek működését és pár hasznos trükköt is....

Tovább

Híváslista: listázz mindent infót egyszerűen!

Szolgáltatás Portálunk megújult Híváslista funkciója minden eddiginél több információt mutat be a call centeren keresztülfutó hívásokkal kapcsolatban, így a kollégák munkája is könnyebb, és a rendszer is hatékonyabban működhet. Összefoglaltuk az újításokat.   ...

Tovább