
Egy jól beállított IVR hatékonyabbá teszi a telefonos ügyfélforgalom irányítását és az ügyfélszolgálat működését, csökkenti az elveszett hívások számát, tehát nemcsak pénzt takarít meg, hanem valóságos bevételt is generál.
Az IVR előnyei:
Az IVR ügyfelei számára lehetővé teszi, hogy telefonkészülékük segítségével gyorsan eljussanak a megfelelő ügyintézési pontra (operátorhoz), vagy akár emberi beavatkozás nélkül is elintézhessék, amit szeretnének.
Az IVR-t alkalmazó cég oldaláról az IVR egy olyan szolgáltatás, ami jelentős megtakarításokat eredményezhet és hatékonyabbá teszi a működést, hiszen alkalmazott nélkül is képessé teszi a céget információ-átadásra, ügyintézésre.
Egy jól beállított IVR hatékonyabbá teszi a telefonos ügyfélforgalom irányítását és az ügyfélszolgálat működését, csökkenti az elveszett hívások számát.
Az IVR segítségével az ügyfélszolgálat kapacitása jelentősen megnövelhető, gyorsul az ügyintézés, csökken a kifizetendő bértömeg, több üzlet köttetik, nő a bevétel.
A jó IVR tervezésének szempontjai:
A menüpontok egyszerű szövegezése.
A menüpontok ne tartalmazzanak túl sok információt: röviden és lényegre törően fejezzék ki az adott menüpont legfontosabb célját.
A legnépszerűbb, a leginkább keresett információkat tartalmazó menüpontok kerüljenek előre, a hierarchia tetejére.
Ne tervezzünk túl mély vagy túl széles IVR-t. Ne kelljen egy percig gombokat nyomogatni, mire eléri az ügyfél amit keresett.
Egy adott menüpontnál ne legyen túl sok választási lehetőség: maximum 3-4.
Az ügyfélnek legyen elegendő ideje választani és továbblépni. A lehető legtöbb helyen legyen meg a lehetőség az ügyintéző kérésére.
Hosszú várakozási idő helyett inkább hívják vissza az ügyfelet.
Kiváló minőségű hangbemondás, akár gépi hangról, akár ember által elmondott, felvett szövegről van szó.
A lehető legtöbb helyen legyen meg a lehetőség az ügyintéző kérésére.
Lehetőség szerint ne kelljen elölről kezdeni a probléma azonosítását, ha az ügyfelet ügyintézőhöz kapcsolja a rendszer.
Árak és igénylés
Árak
Bekapcsolási díj | Díj (Ft) |
---|---|
Egyszintű IVR beállítás | 15.000 Ft |
Az ár nettó ár.
Többszintű IVR rendszer kialakításával, vagy az IVR szöveg stúdióban történő felmondásával kapcsolatban kérje egyedi ajánlatunkat!
Kérje ajánlatunkat!
IVR-t az alábbi szolgáltatásainkhoz vehet igénybe:
Legújabb blogbejegyzések a témában:
GDPR-nak megfelelő hangrögzítés
Sokat cikkeztünk már a GDPR hangrögzítéssel szemben támasztott követelményeiről. Mivel még most is sok esetben kérdés, hogyan kezelhetik ügyfeleink a hangfelvételeket a GDPR-nak megfelelően, készítettünk egy gyors, infografikás összefoglalót arról, hogy mit kell figyelembe venned és milyen lehetőségeid vannak a céges telekommunikáció kapcsán....
TovábbIVR: hangmenüvel a gyorsabb ügyfélkiszolgálásért
„Jó napot kívánok, Ön az XY Kft. ügyfélvonalát hívta, engedje meg, hogy tájékoztassuk ünnepi nyitva tartásunkról….” – ha ezt egy december 27-i telefonhívás során hallottad, akkor nincs semmi gond, de ha – mint én – január 3-án, akkor jogosan bosszankodsz. Ha pedig most jutott eszedbe, hogy még a te céged IVR rendszerében sem álltatok vissza az ünnepi menüről, akkor itt az ideje, hogy végig gondolj néhány dolgot az IVR-al kapcsolatban....
TovábbSzervezd meg az ügyfélszolgálatod!
Az ügyfelek gyors kiszolgálása, a rendelkezésre állás a sikeres üzleti működés egyre fontosabb kérdésévé válik. A saját call center rendszerrel rendelkező nagy cégeknél ez természetes, de éppolyan fontos a KKV szektorban is, ahol a telefonos kapcsolattartást sokszor más tevékenységet is ellátó kollégák végzik. Hogyan optimalizálható ez az alközpont megfelelő kialakításával? Erről írunk heti blogbejegyzésünkben, néhány gyakorlati javaslattal....
Tovább