Az iSolutions évek óta a VIPeX-re bízza vállalati telekommunikációját, amellyel sokrétű ügyfélszolgálatukat gyorsabbá és mérhetőbbé tették. Intelligens hívásirányítás, visszahallgatható hívások és AI-alapú feliratozás/összefoglalók segítik a csapatokat, hogy a megfelelő ügyfél a megfelelő kollégához jusson, elveszett hívások nélkül.
Mindig különös öröm és egyúttal nagy felelősség, ha „szakmabéli” ügyfelet szolgálhatunk ki. Olyan ez kicsit, mintha családtagnak dolgoznánk. Az iSolutions, mint a hazai vállalkozások – megbízható rendszer-üzemeltető, felhőszolgáltató és IT biztonsági partnere, sok-sok éve bízza ránk saját céges telekommunikációját.
A számukra nyújtott VIPeX vállalati telekommunikációs szolgáltatás nem egyedi megoldás, ugyanakkor mégis ideális példa, mert bemutatja, hogyan igazodhat egy jó telekommunikációs rendszer egy sokrétű szolgáltató sokrétű igényeihez.
A VIPeX egyik fő előnye, hogy egy összetett ügyfélszolgálat összetett folyamatait is jól támogatja. Erre az Isolutions-nél nagy szükség van, mert több területen, több csoportban is tartják a kapcsolatot ügyfeleikkel.
Az iSolutions vezérigazgatója, Juhász Viktor elmesélte, hogy miért vezették be ezt a technológiát. Szerinte már 10 évvel ezelőtt az egyik legfontosabb megkülönböztető jegyük lett a nagyon magas ügyfélszolgálati élmény – pár csörgés után felvett a telefonok és a nem fogadott hívások 15 percen belüli visszahívása- és ezt VOIP alapú telefon rendszer nélkül lehetetlen megcsinálni.
Szerinte a megoldásnak a minőségbiztosításban is kiemelkedő szerepe van, hisz a hívások visszahallgathatók és elemezhetőek utólag is. Ezt azonnal integrálták a rendszerünkkel, így látják, hogy melyik ügyfél mikor telefonált, mennyit beszéltek, melyik kollégával… A legfrissebb fejlesztés pedig a fogalmazással néha küzdő informatikusoknak is segít, hiszen a telefonbeszélgetéseket az AI segítségével feliratozva van, elkészül az összefoglaló és becsatolódik a hibajegy mellé. Mindezt automatikusan.
Az Isolutionsnél Google Workspace és MS 365 alapú felhő szolgáltatásokkal és ezekre épülő – pl. G-SMART – megoldásaikkal számos céget szolgálnak ki. Jelenleg közel 5500 felhasználói fiókot kezelnek. Így napi szinten több száz kérdés és feladat érkezik hozzájuk, ezekkel kapcsolatban amit egy dedikált kb. 10 fős csapat kezel le. Ezen kívül a User Management Team (UM) feladata az új felhasználók felvétele, kiléptetése és a komplex felhasználói ügyek kezelése. A hálózati szolgáltatások működtetéséért és a szerver üzemeltetésért külön csapat felel, közben egy másik csapat gondoskodik például a kiemelt ügyfelekről vagy az új ügyfelek étkeztetéséről.
Ennek a sokrétű ügyfél-kapcsolattartásnak a leképezése a VIPeX rendszerben beállított hívócsoportok, híváslogikák és hívásirányítás rendszere. Ez egyszerű, online management felületen történő beállítással megoldja, hogy minden ügyfelük a megfelelő időben, a megfelelő csoport munkatársait érje el, elveszett hívások nélkül. A hívásirányítást és az ügyeletet ütemezett hívásirányítási – naptár – modul is támogatja. A kollégák többsége számítógépről és mobil telefonról is dolgozik (Bria Softphone) de vannak asztali IP telefonkészülékeik is az irodai munkához.
Az ügyfélszolgálati munkához éppúgy hozzátartozik a hívásrögzítési szolgáltatás, mint a központi hangposta fiókok működtetése, ahonnan minden csoporttag eléri az üzeneteket és intézheti a visszahívást. A rendszerhez beállított API kapcsolatok pedig segítik, hogy a kommunikációval kapcsolatos információk eljussanak a cég legfontosabb rendszerébe a ticketing rendszerbe is.
Nincs jobb, mint ha egy hozzáértő és a VIPeX előnyeit kihasználni képes informatikai csapat tekint minket partnerének, akik a több éves együttműködés során számos szakmai észrevétellel segítették fejlődésünket is. Köszönjük iSolutions, hogy „felhőink” segíthetik egymást és reméljük, hogy még hosszan haladhatunk együtt a kedvező széllel.