Átirányítás a VIPeX-ben I. – a hasznos alapok

Jól működő hívás átirányítási megoldások nélkül nincs naprakész ügyfélszolgálat. Felhő alapú telefonközpont rendszerünk ezen a téren folyamatosan bővül, összeszedtük a leghasznosabb funkcióinkat.

Egy modern ügyfélszolgálati rendszerben a hívásátirányítás megkerülhetetlen dolog. Ahhoz, hogy zökkenőmentesen kezelhessük ügyfeleink kéréseit, elengedhetetlen, hogy a hívások akkor és annál a kollégánál landoljanak, aki az adott pillanatban a legjobban tudja megoldani a helyzetet. Erre VIPeX felhő alapú telefonközpont rendszerünk számos megoldást – egyszerűeket és komplexebbeket egyaránt – kínál. Az eheti írásban én most az egyszerűbb átirányítási funkciókat mutatom be.

Azt talán mondanunk sem kell, hogy olyan alap funkciók, mint a hívásvárakoztatás, a hívástartás vagy átkapcsolás, a VIPeX rendszerében is elérhetőek. Ezek már önmagukban sokat segítenek abban, hogy az ügyfelek hívásai a legjobb helyre kerüljenek.

Emellett az is elsődleges szempont, hogy a kollégák ott fogadhassák a hívást, ahol nekik a legpraktikusabb. Minden munkatárs maga rendelkezhet arról, hogy a saját mellékére érkező hívásokat hova irányítja, használhatja erre akár a saját vagy céges mobilját is. Beállíthatja ezt minden hívásra automatikusan, de dönthet úgy, hogy csak asztali melléken nem fogadott hívásokat küldi tovább, ahogy tehet különbséget külső (ügyfelektől jövő) hívások és belső mellékről érkező (vagyis kollégák által kezdeményezett) hívások között is.

Szintén hasznos funkció a gyorsgombokkal történő átkapcsolás. Itt a kollégák néhány előre beállított készülékgomb kombinációval oda irányíthatják a hívást, ahol a leghatékonyabban tudják kezelni az ügyfél problémáját. Mindezt a hívás megszakítása nélkül is megtehetik, ezzel a lehető leggördülékenyebbé téve a folyamatot.

A közvetlen visszahívás is azt biztosítja, hogy az ügyfelek hívásai a legjobb helyen kössenek ki. Ha például egy kolléga felhív egy ügyfelet, aki nem tudja azt felvenni, de bizonyos időn belül visszahívja az ügyfélszolgálatot, akkor a hívása automatikusan azon a melléken köt ki, ahonnan eredetileg érkezett. Így fennmaradhat a kapcsolat az ügyfél és a számára leginkább hasznos ügyfélszolgálatos munkatárs között.

A hívásátirányítás nem csak mellékek és készülékek között történhet, hanem beiktathatunk hívócsoportokat is. Ezek működésének lényege alapvetően az, hogy a kollégákat bizonyos képességeik alapján – például nyelv- vagy szaktudás – oszthatjuk csoportokba. Ezzel mondjuk elérhetjük, hogy a külföldi hívások csak angolul beszélő kollégákhoz érkezzenek, vagy a kiemelt ügyfeleket a legrutinosabb kollégák kezeljék.

Valamivel már összetettebb funkció a naptár modul (ütemezett átirányítás). Ez olyan ügyfélszolgálatokon elengedhetetlen, ahol a munkarend folyamatosan változó, mert segítségével elkerülhetjük, hogy naponta kelljen változtatni minden beállítást. Helyette rugalmas, időfüggő hívásirányítást nyújt változó munkarendhez és ügyeleti rendszerekhez.

Érdemes megfontolni, hogy komplexebb  VIPeX csomagot válassz, ha szükséged van egy olyan modulra, ahol tetszőleges napokra és időszakokra a szokásostól eltérő nyitva-zárva tartási rendet, illetve átirányítást állíthatsz be. A naptár modul erre ad lehetőséget, így nem lesz olyan ünnepnap, szabadság, rendkívüli helyzet, ami akár előre beállítva hosszú távra, akár azonnali módosítással átmenetileg ne tudnál kezelni.

Az ütemezett átirányítás ennél jóval többre is képes, erről, valamint a külön számokhoz beállított átirányításról viszont majd jövő heti blogposztunkban beszélünk bővebben.

 

Ha addig bármi kérdésetek lenne szolgáltatásunkkal kapcsolatban, nyugodtan keressétek kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon!

 

Jani

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

VIPeX az IT-szektorban: integráció, hibrid működés, kontroll

VIPeX az IT-ban: API-alapú integrációk, hibrid munkára optimalizált call center, SLA-riportok és biztonsági kontroll startupok és multik számára is.

IVR a VIPeX-ben: rugalmas hívásirányítás cégedre szabva

Ismerd meg az Opennetworks VIPeX grafikus IVR-szerkesztőjét: egyedi hívásirányítás, CRM-integráció, VIP- és területi routing, nyitvatartás-érzékeny menük.

Top 10 technológia nyaraláshoz 2025-ben – az Opennetworks szerint

Összeszedtük, mely tech-eszközök nélkül nem indulunk nyaralni. Nézd meg az Opennetworks friss top 10-es listáját, hogy könnyebb legyen az utazás.

Vállalatirányítás és kommunikáció a felhőben – merre tart a jövő?

A vállalatirányítási és kommunikációs rendszerek forradalmi átalakuláson mennek keresztül. De vajon a moduláris ökoszisztémáké vagy az integrált megoldásoké a jövő?

IT és mozgás: miért választják egyre többen a közösségi futást?

Az IT-sok gyakran napi 10 órát ülnek, ami rontja a fizikai és mentális állapotot. Sokan találnak megoldást a közösségi futásban, amely javítja a teljesítményt és közösségi élményt is ad.

Ne ragadj nyáron az irodában – távmunkát támogató megoldások

A távmunka és a nyári szabadságok a belső kommunikációt és az ügyfélszolgálati munkát is nehezítik, de a VIPeX megoldásai segítenek, hogy probléma nélkül tarthasd a kapcsolatot mindenkivel.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!