Híváslista: listázz mindent infót egyszerűen!

Szolgáltatás Portálunk megújult Híváslista funkciója minden eddiginél több információt mutat be a call centeren keresztülfutó hívásokkal kapcsolatban, így a kollégák munkája is könnyebb, és a rendszer is hatékonyabban működhet.

Arról még nem beszéltünk Nektek, mennyi minden derül ki Szolgáltatás Portálunk Híváslistán megjelenített információkból.Röviden azt tudnám mondani, hogy minden, ami lényeges, de menjünk bele részletesen. 

Érdemes az alapoknál kezdeni: a Híváslista persze továbbra is megmutatja, hogy az adott hívás pontosan mikor zajlott, mennyi ideig tartott. Ehhez kapcsolódóan a hívás díja is listázott.

A rendszer viszont ennél többre is képes. Egy sor információval – várakozás ideje (vagyis az ügyfél queue-ben eltöltött ideje), beszélgetési idő – ad képet arról, mennyire volt zökkenőmentes az ügyfélélmény.

Emellett a listázható információkból is kiderül a hívások pontos útja. A hívó és a hívott számok, mellékek mellett kiderül az is, ha egy hívás több melléken keresztül ment, ahogy a záró mellék, vagyis a hívás végpontja is jelölve van. Ezzel a rendszerünk folyamatairól kaphatunk egy pontosabb képet.

A hívások rögzítése és visszajátszása még mindig könnyen elérhető funkciók. A rendszer egyértelműen értelmezhető ikonokkal jelzi, hogy egy hívás hang vagy videós formában történt, a beszélgetések letöltése és lejátszása pedig egyetlen gombnyomás.

Beszélnem kell még különböző extra szolgáltatásainkról. Egyrészt akik igénybe veszik Call Center modulunkat, azok számára a Híváslista a mellékekhez skilleket is rendel. Ezek azok a rendszergazdák által megadott képességek, amik alapján a kollégáinkat például hívócsoportokba rendezzük, így a rendszer automatikusan hozzárendeli őket az adott munkatárs hívásaihoz is.

Kifejezetten jól jöhet az az extra előfizetői csomagban megtalálható funkció is, ami az IVR menünk működésében segít eligazodni. Ha aktiváljuk, a Híváslista megmutatja, az ügyfelek melyik gombok lenyomásával jutottak el az adott ügyintézőig, ami lehetőséget ad egyes hibák felfedezésére és kijavítására is.

Remélem, hogy összefoglalóm segített átlátni, mennyire pontosan eligazít a Híváslista egy hívás lényeges információi közt. Persze az egész úgy működik igazán, ha ezekre az adatokra hatékonyan szűrni és keresni is lehet, így rövidesen azt is megmutatjuk, ezek a funkciók hogyan működnek.

 

Addig is, ha kérdésetek van, hívjátok minket nyugodtan a +36-1-999-6000 telefonszámon!

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Hazai MI-körkép: a call center mindent visz

A Deloitte 2023 végén elkészített átfogó MI-tanulmányából kiderül, hogy hazai cégek többsége milyen céllal vágott bele az MI-használatába.

Hazai MI-körkép: az irány jó, tervezni kell

A Deloitte MI-tanulmányából kiderül, hogy a hazai cégek többségénél már alkalmazzák a mesterséges intelligenciát, ennek fontossága pedig a közeljövőben csak tovább növekszik majd.

AI avatarok munkában: ellenség vagy segítség?

Az AI alapú eszközök forradalmasíthatják a videós tartalmak készítését a munkahelyeken, csökkentve a költségeket és megkönnyítve a többnyelvű kommunikációt, ugyanakkor számos személyiségi jogi és adatvédelmi kérdést is felvetnek.

Híváslista: gyorsgombokkal még egyszerűbb!

Call Center rendszerünk Híváslista szolgáltatásában elérhető a Callto gombok funkciója is, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen számot egyetlen kattintással hívhassunk egy általunk választott készülékről.

AI hallucináció: tényleg probléma?

blogposztunkban bemutatjuk, mennyire jelentenek valós problémát a nyelvi modellek téves válaszai, mi idézi elő őket és mit lehet tenni a jelenség ellen.

NIS2 – Felkészülés indul!

Nemrég hivatalosan is eldördült a startpisztoly az EU új kibervédelmi irányelveinek teljesítésére és ez - velünk együtt - több ezer hazai vállalkozást érint.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!