Click2Call webes hívógomb

hívás webes hívógombbal

A Click2Call-ról

Az Opennetworks Click2Call szolgáltatása lehetővé teszi, hogy ügyfélszolgálati elérését webes hívógomb formájában weboldalába, alkalmazásába ágyazza, ahonnan ügyfelei egyetlen gombnyomással telefonon érhetik el az ügyfélközpontot. A Click2Call segítségével ügyfelei és partnerei szükség esetén azonnal, problémamentesen, további eszköz igénybevétele nélkül, a vásárlási vagy ügyintézési folyamatot nem megszakítva léphetnek kapcsolatba ügyfélszolgálati munkatársaival cége weboldalán keresztül.

A C2C Webshop Wizard  pedig a Click2Call szolgáltatás webáruházak igényeire szabott változata.

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Előnyök – minden ügyfélszolgálaton

Az emberi hang, a személyes kapcsolat egyre fontosabb tényezője az üzleti sikernek. Minél összetettebb a termék vagy szolgáltatás, annál fontosabb, hogy ügyfelei elérjék Önt. Legyen szó akár az ügyfél bizalmának felkeltéséről, akár egy vásárlási döntés megkönnyítéséről, vagy a márkahűség építéséről. Fontos, hogy ügyfelei úgy érezzék, bármikor személyes, nekik szóló figyelmet, támogatást kaphatnak.

A webes hívógomb – Click2Call – szolgáltatás révén weboldalainak, webáruházának, webes alkalmazásának látogatói az ott elhelyezett hívógombra kattintva, külön programok letöltése és telepítése nélkül telefonos vagy akár videóhívás kapcsolatot tudnak létesíteni az Ön ügyfélszolgálati munkatársával.

A hívás az ügyfél részére minden esetben költségmentes. A használathoz kapcsolódó forgalmi díjak – melyeket az Előfizető fizet – a választott számtípustól függően kerülnek meghatározásra. Amennyiben Click2Call szolgáltatásunkat VIPeX vagy Telefonáló szolgáltatásunkkal együtt veszi igénybe, akkor alapesetben nem kell forgalmi díjat fizetni. Természetesen a rendszer más szolgáltató telefon-, alközpont-, vagy call center szolgáltatásával és telefonszámával is igénybe vehető, ez esetben a megrendelő az Opennetworks érvényes Díjszabásában meghatározott kedvező forgalmi díjakat fizet az ügyfélhívások után.

Előnyök – webáruházakban

Az online csatornákon is értékesítő vállalkozások jelentős erőforrást fektetnek abba, hogy megfelelő mennyiségű látogatót tereljenek weboldalaikra. A tapasztalatok szerint azonban a weboldalak látogatóinak átlagosan csupán 2 százaléka vásárol egy weboldalon, míg a látogatók 98 százaléka információszerzésre használja az online felületeket. Az, hogy a konkrét vásárlás végül melyik kereskedőnél valósul meg, nagy mértékben múlik azon, hogy a webáruház mennyire képes javára billenteni a vásárlói döntési folyamatot. Az azonnali kapcsolatfelvételi lehetőség segít ebben.

A vásárlás élmény, de azt, hogy a tényleges vásárlási döntés milyen döntési folyamat során születik meg, számos tényező befolyásolja. Az azonban minden korosztálynál, fogyasztói típusnál és minden típusú terméknél hatásos lehet, ha a vevő kapcsolatba tud lépni az eladóval a vásárlás során. Telefonhívással – ahogy régen….de történjen egy gombnyomásra és legyen ingyen a vevőnek!

  • Azt, hogy ne veszítsen vevőt a vásárlási folyamat közben a bizonytalankodás miatt.
  • Azt, hogy bármilyen megoldást is épít a webáruházadba azt gyorsan, problémamentesen, jelentős költségek nélkül tehesse meg.
  • Azt, hogy csak akkor hívják a webshopból az ügyfélszolgálatot, ha van ott valaki.
  • No és persze külön öröm lenne, ha a hívással együtt értékes ügyféladatokhoz is jutna: de jó lenne tudni, hogy egy regisztrált törzsvevő hívja. Hát még ha tudná, hogy Kovács Úr akkor hívja, amikor éppen az akciós notebook-ot nézi, ezüst színben……

Funkciók és opciók

Funkciók

  • a hívógomb beépíthető tetszőleges számú weboldalba – pl. egy webáruház valamennyi termék-weboldalába.
  • igény esetén a megfelelő számú telefonszám és beszédcsatorna (párhuzamos beszélgetési lehetőség) biztosítása, az ehhez kapcsolódó kedvező forgalmi díjú VoIP telefonszolgáltatással (Telefonáló)
  • igény esetén a megoldás azonnal illeszthető alközponti (VIPeX) és call center  szolgáltatásunkhoz is. A hívások végződtethetők munkatársnál, hívócsoportban, IVR-ban. Visszahívásos kapcsolat esetén a visszahívó szám is lehet pl. egy hívócsoport mellék, így a szolgáltatás pontosan, jól illeszthető az ügyfélszolgálati folyamatba
  • biztonságos kapcsolat támogatása (HTTPS, RTMPS)
  • webes adminisztrátori felületen, sablonokkal testre szabható design, vagy egyedi design kialakításának lehetősége
  • webes adminisztrátori felületen feltölthető céges logó és hívógomb szövegek
  • webes adminisztrátori felületen beállítható nyitva- és zárva tartási idő, eltérő hívógomb szöveg, ha az ügyfélszolgálat elérhető vagy ha zárva van
  • online elérhető, részletes, ügyfélszolgálati folyamatokat támogató híváslista

Töltse le online terméktájékoztatónkat!

Opciók

„Web-to-phone” szolgáltatás működése mellett a hívó fél a böngészőn keresztül beszélhet az operátorral. A „hívás” gomb megnyomásával a kapcsolat a böngészőn keresztül épül fel és a telefonhívás az Előfizető ügyfélszolgálatán csörög ki: egy vagy több melléken, egy hívócsoportban vagy akár az IVR rendszerbe is becsatlakozhat.

Ha az ügyfelek/vevők jelentős része az Y vagy a Z generációból kerül ki, az árucikk nagyon kelendő, standard és a beszélgetési idő rövidebb, úgy bizton elégséges, sőt célra vezető  lesz a „web-to-phone” opció.

Ha a hívó fél böngészője mégsem támogatná a WebRTC technológiát, akkor – már a szolgáltatás implementáció során – választhatja azt a megoldást, hogy ez esetben azonnal – felkínálja az ügyfélnek a „phone-to-phone” lehetőséget.

„Phone-to-phone” kapcsolat esetén az ügyfél a saját telefonszámát adhatja meg a weboldalon, amit a Click2Call rendszer felhív, majd ha az ügyfél fogadta a hívást, a rendszer felhívja az Előfizető által beállított számot és a két felet összekapcsolja. Ehhez a megoldáshoz is beállítható az Előfizetőnél egy vagy több mellék, hívócsoport, vagy akár IVR is.

Előny az ügyfél számára, hogy saját végberendezésén (pl. mobil vagy vezetékes telefonján) beszélhet az operátorral, nem kell hozzá mikrofon vagy számítógépes hangszóró/headset.

Tegyük fel, hogy  Ön egy követeléskezelő cég ügyfélszolgálati vezetője, ahol ajándék, ha az ügyfél hajlandó az ügyfélszolgálattal szóba állni. Ennek %-os arányát jelentősen növelheti, ha a „phone-to-phone” opciót választja.

Szintén célszerű ez a megoldás, ha vevői között az X és a „silver” generáció is jelentős szerepet játszik, ha a célpiacon nagy a verseny, a termék/szolgáltatás bonyolultabb vagy a beszélgetési idő hosszabb lehet. Ha zöld száma van az ügyfélszolgálaton, ne is gondolkozzon! Ugyanazért kell a „phone-to-phone” megoldás mellett döntenie, amiért azt bevezette!

A Rendeléskövetés opció segítségével értékes ügyféladatokra tehet szert már a vásárlási folyamat során. A Click2Call kapcsolat létrejöttekor az ügyfélszolgálat részére – akár a telefonkészüléken történő kijelzéssel, akár a CRM rendszer felé – továbbításra kerül, hogy az ügyfél a híváskor a rendelési/ügyfélkezelési folyamat mely lépésénél járt (pl. szállítási adatok megadása, bizonyos típusú mosógép rendelése). Ez nagy mértékben segíti a testre szabott ügyfélkiszolgálást és a sikeres konverziót, azaz kézzelfoghatóan növeli a bevételt.

A Rendeléskövetés funkcióhoz kapcsolódó beálítások – ha telefonkészüléken kell ezeket kijelezni – a webes adminisztrátori felületen megadhatók. Itt a webáruház, ügyfélszolgálati honlap tetszőleges számú oldalához meghatározhat olyan nevű hívóazonosító mezőt (caller id), ami a hívott ügyfélszolgálati munkatárs készülékén jelzi a konkrét böngészési információt. Az opció megfelelő kijelzővel rendelkező IP telefonkészüléken igénybe vehető, mely megtalálható termékválasztékunkban és kedvező, bérleti konstrukcióban is igénybe vehető.

A rendeléskövetés megvalósítható API interface-cel is, ilyenkor az Ön CRM rendszere számára a fentieken kívül tetszőleges információ átadható, pl. megvalósítható annak követése is, hogy pontosan ki a webáruházban már regisztrált hívó fél.

Műszaki tudnivalók

     Mi szükséges a használathoz?

  • A megrendelő részéről: működő weboldal, amibe az alkalmazás beépíthető
  • A felhasználó részéről: WebRTC technológiát támogató böngésző. Erről bővebben itt olvashat.
  • Mikrofon és hangszóró, vagy headset web-to-phone opcióhoz (phone-to-phone opció esetén ezekre nincs szükség, mert a visszahívás telefonkészülékre történik).
  • Rendeléskövetés funkció esetén megfelelő kijelzővel rendelkező IP telefon készülék.
  • API interface, ha a rendeléskövetés funkciót API-kapcsolattal kívánja igénybe venni.
VOIP szolgáltatás, softphone

Kérje ajánlatunkat!

Aktuális standard díjszabásunkat itt találja

Egyedi, kedvezményes ajánlatunkért és szolgáltatás bemutatóért jelentkezzen be értékesítő munkatársainknál!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

Ügyfélszolgálat fekete péntektől aranyvasárnapig

A karácsony előtti bevásárlási láz és a karácsonyi időszak során a hatékony ügyfél-kommunikáció fontosabb, mint bármikor máskor az évben, a munkatársaknak pedig nehéz körülmények között kell helytállniuk. Eheti blogposztunkban összeszedtük, mikre érdemes ilyenkor figyelni és mi milyen megoldásokkal tudjuk segíteni kollégáid munkáját....

Tovább

Ünnepi segítség: karácsonyi megoldások a VIPeX-ben

A karácsonyi időszak során a hatékony ügyfél-kommunikáció fontosabb, mint bármikor máskor az évben, a munkatársaknak pedig nehéz körülmények között kell helytállniuk. Eheti blogposztunkban összeszedtük, mikre érdemes ilyenkor figyelni és mi milyen megoldásokkal tudjuk segíteni kollégáid munkáját....

Tovább

Hang és videómegoszás könnyedén: WebRTC alapok

A problémamentes hang és videómegosztás már nélkülözhetetlen a vállalati kommunikációban. Ezt a fontos feladatot segíti elő egy rohamosan fejlődő technológia, a WebRTC.  Mivel mi, az Opennetworksnél is a  WebRTC-re alapozzuk ilyen fejlesztéseinket, most bemutatjuk Nektek, hogyan működik, miben újító jellegű, és miért lehet hasznos a technológia alkalmazása....

Tovább