TTS call centerhez, egyszerűen – Szolgáltatás Portálunk beállításai

Szolgáltatás Portálunk egyszerű beállításai lehetővé teszik, hogy a TTS (text to speech) funkcióval percek alatt hozhassunk létre AI által generált szövegeket Call center rendszerünk számára. Most bemutatjuk, pontosan hogyan működnek rendszerünk beállításai.

Mára kiderült, mennyire hasznos tud lenni a szövegből generált gépi hang, vagyis a TTS funkciója. A Google piacvezető rendszeréhez ezen a területen mi elsősorban Szolgáltatás Portálunk egyszerű beállításait és könnyű kezelhetőségét tesszük hozzá. Most ideje a gyakorlatban is kifejteni, hogyan működnek ezek a beállítások.

Mielőtt a részletekbe belemennénk, nem árt leszögezni pár fontos dolgot. TTS szolgáltatásunk előfizetéses formában elérhető, két féle csomagban. Ez a csomag határozza meg, hogy a Google által használt nyelvek közül melyikek válnak elérhetővé a rendszerünkben. Alap csomagban az amerikai és a brit angol mellett természetesen ott van a magyar nyelv, míg a pro verzió minden más (pl kelet-közép európai) nyelvet is tartalmaz.

Ehhez szorosan kapcsolódik, hogy a TTS nem működik fordítóprogramként. Az AI csak olyan nyelven tudja legyártani a szöveget, amin begépeltük azt a rendszerbe. Ez a konkrét beállítások megismerésével válik teljesen érthetővé, úgyhogy térjünk is rá ezekre.

Hogy mire érdemes használni a TTS-t egy céges call center esetében, arról írtunk legutóbb, szóval most röviden inkább csak annyit szögeznék le, hogy alapvetően rendszerünk minden hangot alkalmazó részén felhasználhatjuk a szövegből generált gépi hangokat. Beállítani ezeket kétféle módon tudjuk.

Az egyik eset, ha úgy hoznánk létre egy ilyen hangfájlt, hogy a helyét még nem határozzuk meg pontosan, és közben rendszerünk összes többi hangját is áttekintjük. Ilyenkor a Szolgáltatás Portál Általános/Hangok menüjét kell keresnünk.

A folyamat tényleg nem bonyolult. A plusz gomb segítségével új fájlt hozunk létre, kiválasztjuk a „hang írott szövegből” opciót (hiszen van lehetőségünk saját, emberi hangot is rögzíteni), begépeljük a kellő szöveget és társítjuk hozzá a megfelelő felolvasási nyelvet, elnevezzük a fájlt és rányomunk a mentésre. Két apróságra kell csak figyelni: ne használjunk felkiáltójeleket, illetve legfeljebb 5000 karakterből álljon a beírt szövegünk.

TTS call center rendszerhez Call center szoftverben TTS

Az új fájl ezután megtalálható a hangok listájában. Érdemes észben tartani, hogy nem biztos, hogy mentés után azonnal látható lesz, de amint a rendszer végez a legenerálással, már használható is.

A másik lehetőség, ha egy ilyen gépi hangot egyből a híváslogikánk valamelyik konkrét pontjára szúrnánk be. Erre több példát is lehetne hozni, most maradjunk annál az egyszerű esetnél, ha a minden céges call center rendszerben megtalálható üdvözlést szeretnénk valamilyen aktuális információnkkal kiegészítve ideiglenesen módosítani.

Ebben az esetben a Szolgáltatás Portálon a Vipex/Rendszer/Funkciók/Híváslogikák útvonalon érjük el a híváslogikai ábránkat. Itt a Hangbemondást kiválasztva adhatunk hozzá új fájlt a kiválasztott elem helyére. Ha az előbb említett módon előre generáltunk egyet, akkor egyszerűen kiválasztjuk itt és meg is vagyunk, ha viszont itt rögzítenénk, akkor egy kicsit bonyolultabb a beállítás.

 

Call center szoftver - híváslogika beállítása Call center szoftver: hangfájl

Amire figyelnünk kell, hogy új hang generálása előtt távolítsuk el a helyéről az előző elemet! Ha nem tesszük, úgy a felülírás kis ceruzaikonját látjuk majd, ebben az esetben pedig a rendszer a felülírással egyben törli is az előző beállítást. Ha mi előbb eltávolítjuk, az később ugyanúgy elérhető lesz az általános hangmenüben.

Ha ez megvan, a teendő igazából ugyanaz, mint a másik esetben. Kiválasztjuk a szövegből létrehozott hang opcióját, beütjük amit szeretnénk és a megfelelő nyelvet alkalmazva egy mentéssel legeneráljuk a hangot. Ez egyből az általunk kiválasztott helyre kerül a híváslogikában, de ugyanúgy elérhető lesz a hangmenüben és használhatjuk majd bárhol máshol is.

És ez az egész ennyire egyszerű. Láthatjátok, hogy semmi bonyolult nincs rendszerünk működésében, így a TTS megoldással tényleg percek alatt hozhattok létre AI generált hangokat, amiket aztán fel tudtok használni call centeretek működéshez. Jól hangzik, érdekelnek a részletek? Több információért keressétek bátran kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon!

 

Balázs

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!