Hangfelvételből írott szöveg: segít az AI!

A mesterséges intelligencia ma már megszámlálhatatlan területen segítheti a mindennapi munkánkat, hasznos apróságoktól kezdve egész rendszerek és üzleti tervek felhúzásáig.

Megoldhatja például, hogy egy hangfelvételből másodpercek alatt írott szöveg legyen.

A digitális korban egyre fontosabbá válik a hatékonyság és a könnyű kommunikáció. Számos olyan helyzet adódhat, amikor hangfelvételeket kell szöveggé alakítanunk – legyen az egy konferencia, interjú, vagy akár saját gondolataink rögzítése.

Az úgynevezett transciptor alkalmazások segítségével ez a folyamat egyszerűbbé válhat. Ebben a blogposztban összehasonlítok néhány olyan népszerű tranzkripciós alkalmazást, amik ebben segítenek.

 

  1. Otter.ai

     

Az Otter.ai egy intelligens beszédértési alkalmazás, amely kiválóan alkalmas erre a tranzkripciós feladatra. Könnyen kezelhető felület és az intelligens funkciók jellemzik. A szoftver képes azonosítani különböző hangforrásokat és személyeket is, valamint támogatja a csapatmunkát is.

  1. Rev Voice Recorder

A Rev Voice Recorder egy hasonló alkalmazás, aminek a fő előnye az egyszerűségében és hatékonyságában rejlik. A program egyszerre teszi lehetővé a hangfelvételek készítését és tranzkripcióját. Az alkalmazás a háttérzaj kezelésére is figyel, így tiszta és érthető eredményt kaphatunk.

  1. Descript

A Descript egy sokoldalú alkalmazás, amely nemcsak a tranzkripciót teszi lehetővé, hanem szövegszerkesztési funkciókkal is rendelkezik. A hangszín és a szünetek szerkesztésére is alkalmas, így teljes kreatív ellenőrzést biztosít a felhasználóknak.

  1. Dragon NaturallySpeaking

A fentiekhez hasonlóan működik a Dragon NaturallySpeaking is, ami kiválóan teljesít a hangfelvételek tranzkripciójában. Ugyanúgy képes kezelni a háttérzajt is, a mezőnyből pedig talán a pontosságával emelkedik ki a leginkább.

Az összes fent említett alkalmazásnak van ingyenes vagy próba verziója, amely lehetővé teszi a tesztelést. Érdemes kipróbálni közülük párat, hogy megtaláljátok azt, amelyik leginkább megfelel az igényeidnek vagy a szolgáltatásnak, amit nyújtani szeretnétek.

Mivel a transciption alkalmazások egyre fejlődnek, érdemes kihasználni ezeket az eszközöket, hogy hatékonyabbá és könnyebbé tehessétek velük a hangfelvételek szöveggé alakítását, ezzel egy sor konkrét üzleti megoldás előtt megnyitva a lehetőséget.

Remélem, felütésnek érdekes volt ez a téma. Most még inkább általánosságban szerettem volna bemutatni a lehetőségeket, de rövidesen írunk majd nektek arról is, hogyan segíthetnek a mesterséges intelligencia alapú programok olyan konkrét ügyfélszolgálati munkában, mint az általunk is kínált TTS-szolgáltatások alkalmazása.

 

Balázs

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Megújul az Opennetworks

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs szolgáltatásai mostantól megújulva, de továbbra is a megszokott minőségben érhetők el. Elmondjuk, mit jelent számunkra a megújulás.

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun

Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!