Készülékek, készülék menedzsment a VIPeX-hez

VIpeX rendszerünk mellé IP telefonkészülékek széles választékát kínáljunk, az alap-készülékektől a vezetői készülékeken át a speciális igényeket kiszolgáló – pl. titkársági, hordozható, antibakteriális, konferencia – készülékekig.

Több márka termékei is megtalálhatóak állandó választékunkban, ezek közül egyes készülék típusok kedvező, bérleti konstrukcióban is elérhetők. Ezeket mutatjuk be eheti blogposztunkban.

Az általunk forgalmazott vagy bérletre kínált telefonkészülékek esetében a készülék beállításokat a VIPeX felületen elvégezheted. Ezek után a készülékek távoli menedzsmentjét (azaz a provisioninget) az Opennetworks végzi. Ez mind alapszolgáltatás, ami minden VIPeX csomagunkban elérhető céged számára.

Rendszer adminisztrátorként a VIPeX felületen felveheted a megvásárolt vagy bérelt készülékeket a rendszerbe és összerendelheted azokat a megfelelő mellékekkel. Emellett a műszaki kollégáink igény esetén módosíthatják az alap-paraméterezett hálózati beállításokat is.

Amennyiben az adott hálózati beállításokat az előfizetőnél több készülékre is be kell állítani, úgy előzetesen létrehozhatsz konfigurációs sablonokat, amik segítik és gyorsítják a készülék konfigurációs munkát. A készülék egyes beállításait, mint az idő formátum megadása, időzóna megadása vagy a készülék gombok beállítása külön elvégezheted az egyes felhasználókhoz kapcsolódóan.

Ha az általunk támogatott készülék típust nem cégünktől szeretnéd megvásárolni, akkor lehetőséged van arra is, hogy ezeket a készülékeket egy meghatározott havi díjért szintén fel tudd venni a rendszerbe. Ezek után a készülékek távoli menedzsmentjét szintén mi, az Opennetworks végezzük.

Opcionális lehetőséged az is, hogy az általunk nem támogatott, de VIPeX kompatibilis készülékeket használsz előfizetéséhez. Ekkor a készülékeket csak nyilvántartási céllal – pl. összerendelés a helyszínnel, felhasználóval – kell felvenni a rendszerbe, a szoftverfrissítést és beállításokat pedig előfizetőként Te kezeled.

Sok szó esett már a softphone megoldásról is, ami legfőbb előnye, hogy IP készülék nélkül, akár párhuzamosan négy eszközön is lehetővé teszi a VIPeX használatát irodai PC-n, mobil telefonon, notebookon vagy tableten. A rugalmasság és kötetlenség amit ez biztosít, manapság mindenki számára létszükséglet, legyen szó akár változó helyszínen történő munkavégzésről, akár távmunkáról vagy digitális nomád életvitelről, értékesítőkről vagy call center ügyintézőkről.

A softphone klienseket havidíjas előfizetéssel veheted igénybe a rendszeredhez. Az alapvető telefonos funkciókon kívül egyes licensze típusok olyan a távoli munkavégzésben, home office-ban szintén nélkülözhetetlen előnyökkel is szolgálnak, mint a chat vagy az akár 200 fő részvevőt is kiszolgáló video konferencia megoldás. Fontos, hogy a rendszeredhez kapcsolódó softhpone-ok beállításai a felületen keresztül szintén elvégezhetők.

 

Balázs

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Ne ragadj nyáron az irodában – távmunkát támogató megoldások

A távmunka és a nyári szabadságok a belső kommunikációt és az ügyfélszolgálati munkát is nehezítik, de a VIPeX megoldásai segítenek, hogy probléma nélkül tarthasd a kapcsolatot mindenkivel.

Munka és magánélet egyensúlya az IT szektorban – kihívás és lehetőség

Az IT szektorban dolgozók gyakran szembesülnek a munka és magánélet határainak elmosódásával. Összefoglaljuk, milyen kihívásokat látni, és milyen válaszok segíthetnek megtartani az egyensúlyt.

Hogyan tedd hatékonyabbá céges kommunikációd? Segítünk dönteni!

A céges kommunikáción sokféle módon lehet javítani. Most bemutatjuk, milyen szempontok alapján érdemes választani a VIPeX és a Call Center modul között.

Távmunkában az IT-csapat – lehetőség vagy kockázat?

Az IT-szektorban a távmunka ma már természetes. Megmutatjuk, félelem helyett miért érdemes inkább a lehetőséget látnunk benne.

Az okoseszközök árnyoldala – IoT és biztonság 2025-ben

Az IoT-eszközök terjedése kényelmet és hatékonyságot hoz, de komoly biztonsági kihívásokat is jelent a vállalkozások számára.

A gyógyulás szolgálatában – kommunikációs megoldásaink az egyészségügyben

Az egészségügyi ellátásban nincs idő felesleges várakozásra. Épp ezért nem mindegy, milyen kommunikációs és call center rendszerek segítik az ügyfélkapcsolatot a rendelőkben vagy épp magánklinikákon.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!