WEBINÁR
Hogyan hozhatod ki a maximumot
ügyfélszolgálatod működéséből nagy beruházás nélkül?
Ha cégvezetőként, kereskedelmi – , vagy marketing vezetőként, vevőszolgálati menedzserként rendszeresen gondot okoz, hogy zökkenőmentesen tartsd a kapcsolatot az ügyfelekkel, akkor itt az ideje a fejlődésnek!
Ha cégvezetőként, kereskedelmi – , vagy marketing vezetőként, vevőszolgálati menedzserként rendszeresen gondot okoz, hogy zökkenőmentesen tartsd a kapcsolatot az ügyfelekkel, akkor itt az ideje a fejlődésnek!
Ebből az előadásból megtudhatod, hogyan építs olyan ügyfélszolgálatot, ahol az emberek szívesen dolgoznak, és az ügyfeleid is elégedetten távoznak.
Nem számít, hogy KKV vagy nagyvállalat,
a hatékonyan működő ügyfélszolgálat receptje ugyanaz!
Az ügyfélszolgálat ne veszítsen el egy hívást sem.
Minden hívás a megfelelő
kollégához jusson el.
A hívások rövid idő alatt jussanak el az operátorokhoz.
A működés legyen átlátható,
pontosan mérhető.
A váratlan helyzetek gyorsan
megoldhatók, az ügyfélszolgálat
könnyen adaptálódik a
problémához.
Minden hívás a megfelelő
kollégához jusson el.
A hívások rövid idő alatt jussanak
el az operátorokhoz.
Az ügyfélszolgálat ne veszítsen el
egy hívást sem.
A működés legyen átlátható,
pontosan mérhető.
A váratlan helyzetek gyorsan
megoldhatók, az ügyfélszolgálat
könnyen adaptálódik a
problémához.
Ha valamelyik hiányzik, az ügyfélszolgálatod nem hozza ki magából a maximumot. Ez nem csak hatékonysági kérdés – közvetlen hatással van a vállalat eredményeire!
Ezt a webinárt azért tartottuk, hogy megismerd, hogyan oldhatod meg a hatékonyságot rontó helyzeteket!
Ha valamelyik hiányzik, az ügyfélszolgálatod nem hozza ki magából a maximumot. Ez nem csak hatékonysági kérdés – közvetlen hatással van a vállalat eredményeire!
Ezt a webinárt azért tartottuk, hogy megismerd, hogyan oldhatod meg a hatékonyságot rontó helyzeteket!
A kis- és középvállalatok, illetve a nagyvállalatok mind más-más problémákba ütköznek, viszont a megoldás velünk ugyanolyan egyszerű!
A kisvállalatoknál az értékesítők nemcsak telefonálnak: tárgyalásokra járnak, ügyeket intéznek, állandóan mozgásban vannak. Emiatt rengeteg hívás veszik el.
Van erre megoldás – és nem kell hozzá átszervezned a céged teljes működését!
A kisvállalatoknál az értékesítők nemcsak telefonálnak: tárgyalásokra járnak,
ügyeket intéznek, állandóan mozgásban vannak. Emiatt rengeteg hívás veszik el.
Van erre megoldás – és nem kell hozzá átszervezned a céged teljes működését!
Nagyvállalatok esetében a különböző problémákhoz különböző support csoportok tartoznak, de a csoportokon belül egyenetlenül oszlik el a terhelés. Vannak túlterhelt kollégák, miközben mások épp ráérnek.
Mi lehet erre a megoldás?
Mi megmutatjuk, hogyan tudod optimálisan menedzselni erőforrásaidat, ezzel elérve azt, hogy az alkalmazottjaid se legyenek túlterhelve, és az ügyfeleid hívásai is mind célba érjenek.
Nagyvállalatok esetében a különböző problémákhoz különböző support csoportok tartoznak, de a csoportokon belül egyenetlenül oszlik el a terhelés. Vannak túlterhelt kollégák, miközben mások épp ráérnek.
Mi lehet erre a megoldás?
Mi megmutatjuk, hogyan tudod optimálisan menedzselni erőforrásaidat, ezzel elérve azt, hogy az alkalmazottjaid se legyenek túlterhelve, és az ügyfeleid hívásai is mind célba érjenek.
Minden call center problémára
tudunk megoldást nyújtani,
legyen szó KKV-ról vagy nagyvállalatról.
Az ügyfélszolgálatod hatékony működése a vállalatod sikerének kulcsa.
Ne habozz, nézd meg INGYENES előadásunkat és indulj el máris a tökéletes ügyfélszolgálat felé!
Az ügyfélszolgálatod hatékony működése a vállalatod sikerének kulcsa.
Ne habozz, nézd meg INGYENES előadásunkat és indulj el máris a tökéletes ügyfélszolgálat felé!
Kíváncsi vagy, pontosan milyen témákat
érintünk az előadás során? Lássuk!
A webinár témái
- Ügyfélszolgálat menedzselése: milyen kihívásokkal küzdenek a cégek 2025-ben?
- Hogyan csökkentheted az ügyfélszolgálati terhelést?
- Így kerülhet minden hívás a megfelelő kollégához! Beszéljünk a hatékony hívásirányítási rendszerekről.
- Hozzád hasonló cégek égető problémáira adunk akár azonnali megoldást (nagy beruházás nélkül).
- Esettanulmány: így oldottuk meg minden call center problémáját egy ügyfelünknek.
+1 ok, hogy megnézd előadásunkat!
A webinárt megtekintőknek lehetősége nyílik 3 hónapig DÍJMENTESEN használni a VIPeX szolgáltatás-csomagunkat!
Semmi mást nem kell tenned, csupán nézd meg ingyenesen elérhető anyagunkat. Ilyen egyszerű!
A webinárt megtekintőknek lehetősége nyílik 3 hónapig DÍJMENTESEN használni a VIPeX szolgáltatás- csomagunkat!
Semmi mást nem kell tenned, csupán nézd meg ingyenesen elérhető anyagunkat. Ilyen egyszerű!
Nézd vissza Te is webinárunk, és kovácsolj előnyt ügyfélszolgálatod működéséből!
Töltsd ki az adatokat, és azonnal megkapod a felvételt email-ben.
Ügyfeleink
mondták rólunk