A három legfontosabb „M” 2024-ben

Mint rendesen, évi első posztunkat a 2024-es trendek bemutatására szánjuk: egy kicsit másképp.

A korábbi éveket a várható telekommunikációs trendek elemzésével kezdtük, de úgy érezzük, ideje ezen változtatnunk. 2024-től szeretnénk még inkább azokra koncentrálni, akik számunkra a legfontosabbak, így elemzésünket a ti – kedves ügyeleink – szemszögéből végezzük.

Mi változik tehát a ti életetekben, munkátokban leginkább 2024-ben leggyorsabban? Ezek lesznek azok a területek, amiknek fejlesztésével legjobban tudjuk majd segíteni a fejlődéseteket. Több ilyen területet, irányt is találtunk, ebben a posztban most a három legfontosabbat emeljük ki, mindhárom M-mel kezdődik.

Mesterséges intelligencia (MI vagy AI)

 

Azoknak, akik a szingularitás felé vezető utat a sci-fi kategóriába sorolják, üzenjük: bár a velünk egyenrangú AI világának eljövetele még nem dátumozható, de: „Apaaaaa, kezdődiiiiiiiik!!!!”.

A mesterséges intelligencia olyan hétköznapi területeken jut egyre nagyobb szelethez, mint az ügyfélszolgálati munka, a kereskedelem, a programozás, marketing. A lehetőségek, korlátok, szükséges óvintézkedések pontos ismerete nélkül ez akár ijesztő is lehet. Ugyanakkor, nektek is hasznosítható előnye van.

Így amellett, hogy több AI-ra épített szolgáltatást tervezünk, elhatároztuk, idén arra is koncentrálunk, hogy ezeket a lehetőségeket, korlátokat és szükséges óvintézkedéseket egy kicsit bemutassuk nektek. Tehát: 2024-ben előre az AI és a ML (gépi tanulásra épülő) megoldások közös megismerése és alkalmazása területén!

Mobilitás

 

Az IDC már 2022-es középtávú nemzetközi előrejelzésében azt jövendölte, hogy 2024-re a vállalatok 75 százaléka fogja egyszerre kihasználni a négy telekommunikációs kapcsolat (vezetékes, mobil, LPWAN és wifi) nyújtotta lehetőségeket mindennapi üzleti folyamataikban.

 

Ez a jövendölés pedig láthatóan beigazolódik. Itt Magyarországon is kézzelfoghatóan tapasztaljuk ezt: a vállalatok dolgozóik egyre növekvő százalékát látják el mobileszközökkel, alkalmazásokkal és a szükséges adatkapcsolattal azért, hogy így növeljék feladatorientált munkavégzésük hatékonyságát. Bárhonnan problémamentesen és hatékonyan – tehát lehetőség szerint ugyanazokat rendszereket használva, minden adatot elérve – dolgozni: ez olyan alapigénnyé válik, amit megoldásaink támogatnak és amiben még tovább fejlődhetünk.

Megbízhatóság (biztonság)

 

A fenti két tendencia is jelentősen befolyásolja, de ettől függetlenül is évek óta egyre nagyobb hangsúlyt kap a személyes adatok védelme és az információ/informatikai biztonság. Minden szolgáltatásunkban a rendelkezésre állás, bizalmasság és sértetlenség hármasának biztosítására törekszünk, rendelkezünk az ezt igazoló tanúsítványokkal. De ez kevés: fejlesztéseink során olyan szolgáltatásainkba épített biztonsági lehetőségeket kínálunk, amiket ti is testre szabhattok és munkátokban használhattok.

 

Ha kíváncsiak vagytok hogyan fejlődünk ezeken a területeken, osztozzatok növekvő tudásunkban és bővülő ügyfélszolgálati megoldásainkban: tartsatok felünk 2024-ben is, meglepetésekkel jövünk!

 

András

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!