A három legfontosabb „M” 2024-ben

Mint rendesen, évi első posztunkat a 2024-es trendek bemutatására szánjuk: egy kicsit másképp.

A korábbi éveket a várható telekommunikációs trendek elemzésével kezdtük, de úgy érezzük, ideje ezen változtatnunk. 2024-től szeretnénk még inkább azokra koncentrálni, akik számunkra a legfontosabbak, így elemzésünket a ti – kedves ügyeleink – szemszögéből végezzük.

Mi változik tehát a ti életetekben, munkátokban leginkább 2024-ben leggyorsabban? Ezek lesznek azok a területek, amiknek fejlesztésével legjobban tudjuk majd segíteni a fejlődéseteket. Több ilyen területet, irányt is találtunk, ebben a posztban most a három legfontosabbat emeljük ki, mindhárom M-mel kezdődik.

Mesterséges intelligencia (MI vagy AI)

 

Azoknak, akik a szingularitás felé vezető utat a sci-fi kategóriába sorolják, üzenjük: bár a velünk egyenrangú AI világának eljövetele még nem dátumozható, de: „Apaaaaa, kezdődiiiiiiiik!!!!”.

A mesterséges intelligencia olyan hétköznapi területeken jut egyre nagyobb szelethez, mint az ügyfélszolgálati munka, a kereskedelem, a programozás, marketing. A lehetőségek, korlátok, szükséges óvintézkedések pontos ismerete nélkül ez akár ijesztő is lehet. Ugyanakkor, nektek is hasznosítható előnye van.

Így amellett, hogy több AI-ra épített szolgáltatást tervezünk, elhatároztuk, idén arra is koncentrálunk, hogy ezeket a lehetőségeket, korlátokat és szükséges óvintézkedéseket egy kicsit bemutassuk nektek. Tehát: 2024-ben előre az AI és a ML (gépi tanulásra épülő) megoldások közös megismerése és alkalmazása területén!

Mobilitás

 

Az IDC már 2022-es középtávú nemzetközi előrejelzésében azt jövendölte, hogy 2024-re a vállalatok 75 százaléka fogja egyszerre kihasználni a négy telekommunikációs kapcsolat (vezetékes, mobil, LPWAN és wifi) nyújtotta lehetőségeket mindennapi üzleti folyamataikban.

 

Ez a jövendölés pedig láthatóan beigazolódik. Itt Magyarországon is kézzelfoghatóan tapasztaljuk ezt: a vállalatok dolgozóik egyre növekvő százalékát látják el mobileszközökkel, alkalmazásokkal és a szükséges adatkapcsolattal azért, hogy így növeljék feladatorientált munkavégzésük hatékonyságát. Bárhonnan problémamentesen és hatékonyan – tehát lehetőség szerint ugyanazokat rendszereket használva, minden adatot elérve – dolgozni: ez olyan alapigénnyé válik, amit megoldásaink támogatnak és amiben még tovább fejlődhetünk.

Megbízhatóság (biztonság)

 

A fenti két tendencia is jelentősen befolyásolja, de ettől függetlenül is évek óta egyre nagyobb hangsúlyt kap a személyes adatok védelme és az információ/informatikai biztonság. Minden szolgáltatásunkban a rendelkezésre állás, bizalmasság és sértetlenség hármasának biztosítására törekszünk, rendelkezünk az ezt igazoló tanúsítványokkal. De ez kevés: fejlesztéseink során olyan szolgáltatásainkba épített biztonsági lehetőségeket kínálunk, amiket ti is testre szabhattok és munkátokban használhattok.

 

Ha kíváncsiak vagytok hogyan fejlődünk ezeken a területeken, osztozzatok növekvő tudásunkban és bővülő ügyfélszolgálati megoldásainkban: tartsatok felünk 2024-ben is, meglepetésekkel jövünk!

 

András

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton

A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.  

Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen

A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb  a spoofing -  azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Nem minden arany, ami MI: ezek a sikertényezők

A mesterséges intelligencia alkalmazása a hazai cégek körében is egyre terjed, a Deloitte kutatása pedig azt is felmérte, miben látják itthon az MI sikeres használatának kulcsát.

Bejegyzés próba 2.

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Bejegyzés próba

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!