Call center megoldások a nyári időszakra

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs megoldásai a nyári időszakban is biztosítják, hogy a kapcsolat az ügyfelekkel és a kollégák között problémamentes maradjon.

Munkatervezés szempontjából érdekesen alakult ez a tavasz. A húsvéti és a május elsejei hétvége összecsúszása miatt egymást követő három héten át dolgozott mindenki a megszokottól eltérően, majd nem sokkal később jött egy szombati munkanap is a kiesett pótlására.

 

Ebben az időszakban megint első kézből tapasztaltam meg, hogy milyen fontos egy céges telekommunikációs rendszer számára, hogy rugalmasan tudjon alkalmazkodni az ilyen változó körülményekhez.

És mivel nyakunkon a nyár, ahol a szabadságolások és egyebek miatt borul megint minden, úgy gondoltam, ez egy jó alkalom összeszedni, hogyan segíthetnek ezekben a hónapokban az Opennetworks megoldásai.

Munkavégzés bárhonnan

 Nem lehet mindenki egész nyáron szabadságon, de ez nem jelenti, hogy bent is kell lenni az irodában. Sok cég nyárira lazít a bejárási szabályokon, a munkatársak pedig ezt kihasználva home office-ból, vagy akár nyaralóból, vagy egyenesen a tengerpartról oldhatnak meg egyes napokat.

 

Az Opennetworks távmunka támogató megoldásai minden ilyen helyzetre felkészültek. Rendszerünk teljes egészében a felhőben üzemel, az ügyfeleket vezetékes telefonon, mobilon és asztali gépen is eléred. Az egymás közti kommunikációt pedig a Bria Softphone szolgáltatásunk és a beépíthető Teams integráció is segíti.

Egyszerű átirányítások

Szorosan az előbbiekhez kapcsolódva hívnám fel a figyelmet az átirányítási megoldásainkra. Egész évben előfordulnak olyan állandó vagy váratlan helyzetek, amik miatt a munkatársak nem tudnak napközben végig az asztalnál ülni, de nyáron megszaporodhatnak ezek is.

 

Szerencsére a VIPeX átirányítási megoldásaival nincs probléma akkor sem, ha egy kitartó kollégának a 35 fokban kell egész nap fel-le járkálnia az ügyfelek között, vagy ha munkaidőben kell összeszedni a gyerekeket a nagyszülőktől vagy a nyári táborból. A rugalmas és akár teljesen egyénileg beállítható átirányításoknak hála a hívások bárhol, bármikor megtalálhatnak.

Nyári híváslogika

Az is elképzelhető, hogy szabadságolások vagy a szezonalitás miatt ebben az időszakban érdemes letekerni vagy épp muszáj felpörgetni a működést. Ilyen esetben a híváslogika is cserére szorul, de ez a rendszerünkkel nem okoz gondot.

 

Grafikus IVR híváslogika tervezőnkben bármikor könnyen új hívásútvonalat hozhatsz létre a következő időszakra. Nem is kell lecserélned a régit, elég ha inaktiválod, míg ügyfeleid a nyáron az új logika szerint érnek el.

 

Hosszú hétvége nyáron is lesz, de ez sem okoz gondot. A naptár modul segítségével a hét minden napjára, fél órára pontosan állíthatsz be híváslogikát, ezeket pedig dátum szerint külön is módosíthatod. A hívások így augusztus 20-án sem tűnnek el nyom nélkül.

Nincs elveszett hívás

Persze előfordulhat, hogy minden gondos tervezés ellenére egy ügyfél nem ér el épp egyetlen kollégát sem. Ilyenkor a két legfontosabb a dolog a megfelelő tájékoztatás és a gyors visszahívás, rendszerünk pedig mindkettőre ad megoldást.

 

Könnyen beállítható, akár TTS (text to speech) megoldással, AI segítséggel felvett hangbejátszások biztosítják, hogy az ügyfelek mindig a legfrissebb információkat kapják. Az olyan funkciók, mint az automatikus visszahívás pedig a gyors és hatékony kapcsolatfelvételben segíthetnek.

Én ezekkel a megoldásokkal felvértezve nyugodtan várom a nyarat. Remélem Titeket is meggyőztelek, de ha további információra van szükségetek, keressétek bátran a kollégákat, vagy kérjetek bemutatót!

 

András

 

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Nem minden arany, ami MI: ezek a sikertényezők

A mesterséges intelligencia alkalmazása a hazai cégek körében is egyre terjed, a Deloitte kutatása pedig azt is felmérte, miben látják itthon az MI sikeres használatának kulcsát.

Bejegyzés próba 2.

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Bejegyzés próba

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Hazai MI-körkép: a call center mindent visz

A Deloitte 2023 végén elkészített átfogó MI-tanulmányából kiderül, hogy hazai cégek többsége milyen céllal vágott bele az MI-használatába.

Hazai MI-körkép: az irány jó, tervezni kell

A Deloitte MI-tanulmányából kiderül, hogy a hazai cégek többségénél már alkalmazzák a mesterséges intelligenciát, ennek fontossága pedig a közeljövőben csak tovább növekszik majd.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!