Hangfelvételből írott szöveg: segít az AI!

A mesterséges intelligencia ma már megszámlálhatatlan területen segítheti a mindennapi munkánkat, hasznos apróságoktól kezdve egész rendszerek és üzleti tervek felhúzásáig.

Megoldhatja például, hogy egy hangfelvételből másodpercek alatt írott szöveg legyen.

A digitális korban egyre fontosabbá válik a hatékonyság és a könnyű kommunikáció. Számos olyan helyzet adódhat, amikor hangfelvételeket kell szöveggé alakítanunk – legyen az egy konferencia, interjú, vagy akár saját gondolataink rögzítése.

Az úgynevezett transciptor alkalmazások segítségével ez a folyamat egyszerűbbé válhat. Ebben a blogposztban összehasonlítok néhány olyan népszerű tranzkripciós alkalmazást, amik ebben segítenek.

 

  1. Otter.ai

     

Az Otter.ai egy intelligens beszédértési alkalmazás, amely kiválóan alkalmas erre a tranzkripciós feladatra. Könnyen kezelhető felület és az intelligens funkciók jellemzik. A szoftver képes azonosítani különböző hangforrásokat és személyeket is, valamint támogatja a csapatmunkát is.

  1. Rev Voice Recorder

A Rev Voice Recorder egy hasonló alkalmazás, aminek a fő előnye az egyszerűségében és hatékonyságában rejlik. A program egyszerre teszi lehetővé a hangfelvételek készítését és tranzkripcióját. Az alkalmazás a háttérzaj kezelésére is figyel, így tiszta és érthető eredményt kaphatunk.

  1. Descript

A Descript egy sokoldalú alkalmazás, amely nemcsak a tranzkripciót teszi lehetővé, hanem szövegszerkesztési funkciókkal is rendelkezik. A hangszín és a szünetek szerkesztésére is alkalmas, így teljes kreatív ellenőrzést biztosít a felhasználóknak.

  1. Dragon NaturallySpeaking

A fentiekhez hasonlóan működik a Dragon NaturallySpeaking is, ami kiválóan teljesít a hangfelvételek tranzkripciójában. Ugyanúgy képes kezelni a háttérzajt is, a mezőnyből pedig talán a pontosságával emelkedik ki a leginkább.

Az összes fent említett alkalmazásnak van ingyenes vagy próba verziója, amely lehetővé teszi a tesztelést. Érdemes kipróbálni közülük párat, hogy megtaláljátok azt, amelyik leginkább megfelel az igényeidnek vagy a szolgáltatásnak, amit nyújtani szeretnétek.

Mivel a transciption alkalmazások egyre fejlődnek, érdemes kihasználni ezeket az eszközöket, hogy hatékonyabbá és könnyebbé tehessétek velük a hangfelvételek szöveggé alakítását, ezzel egy sor konkrét üzleti megoldás előtt megnyitva a lehetőséget.

Remélem, felütésnek érdekes volt ez a téma. Most még inkább általánosságban szerettem volna bemutatni a lehetőségeket, de rövidesen írunk majd nektek arról is, hogyan segíthetnek a mesterséges intelligencia alapú programok olyan konkrét ügyfélszolgálati munkában, mint az általunk is kínált TTS-szolgáltatások alkalmazása.

 

Balázs

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!