Hangfelvételből írott szöveg: segít az AI!

A mesterséges intelligencia ma már megszámlálhatatlan területen segítheti a mindennapi munkánkat, hasznos apróságoktól kezdve egész rendszerek és üzleti tervek felhúzásáig.

Megoldhatja például, hogy egy hangfelvételből másodpercek alatt írott szöveg legyen.

A digitális korban egyre fontosabbá válik a hatékonyság és a könnyű kommunikáció. Számos olyan helyzet adódhat, amikor hangfelvételeket kell szöveggé alakítanunk – legyen az egy konferencia, interjú, vagy akár saját gondolataink rögzítése.

Az úgynevezett transciptor alkalmazások segítségével ez a folyamat egyszerűbbé válhat. Ebben a blogposztban összehasonlítok néhány olyan népszerű tranzkripciós alkalmazást, amik ebben segítenek.

 

  1. Otter.ai

     

Az Otter.ai egy intelligens beszédértési alkalmazás, amely kiválóan alkalmas erre a tranzkripciós feladatra. Könnyen kezelhető felület és az intelligens funkciók jellemzik. A szoftver képes azonosítani különböző hangforrásokat és személyeket is, valamint támogatja a csapatmunkát is.

  1. Rev Voice Recorder

A Rev Voice Recorder egy hasonló alkalmazás, aminek a fő előnye az egyszerűségében és hatékonyságában rejlik. A program egyszerre teszi lehetővé a hangfelvételek készítését és tranzkripcióját. Az alkalmazás a háttérzaj kezelésére is figyel, így tiszta és érthető eredményt kaphatunk.

  1. Descript

A Descript egy sokoldalú alkalmazás, amely nemcsak a tranzkripciót teszi lehetővé, hanem szövegszerkesztési funkciókkal is rendelkezik. A hangszín és a szünetek szerkesztésére is alkalmas, így teljes kreatív ellenőrzést biztosít a felhasználóknak.

  1. Dragon NaturallySpeaking

A fentiekhez hasonlóan működik a Dragon NaturallySpeaking is, ami kiválóan teljesít a hangfelvételek tranzkripciójában. Ugyanúgy képes kezelni a háttérzajt is, a mezőnyből pedig talán a pontosságával emelkedik ki a leginkább.

Az összes fent említett alkalmazásnak van ingyenes vagy próba verziója, amely lehetővé teszi a tesztelést. Érdemes kipróbálni közülük párat, hogy megtaláljátok azt, amelyik leginkább megfelel az igényeidnek vagy a szolgáltatásnak, amit nyújtani szeretnétek.

Mivel a transciption alkalmazások egyre fejlődnek, érdemes kihasználni ezeket az eszközöket, hogy hatékonyabbá és könnyebbé tehessétek velük a hangfelvételek szöveggé alakítását, ezzel egy sor konkrét üzleti megoldás előtt megnyitva a lehetőséget.

Remélem, felütésnek érdekes volt ez a téma. Most még inkább általánosságban szerettem volna bemutatni a lehetőségeket, de rövidesen írunk majd nektek arról is, hogyan segíthetnek a mesterséges intelligencia alapú programok olyan konkrét ügyfélszolgálati munkában, mint az általunk is kínált TTS-szolgáltatások alkalmazása.

 

Balázs

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Kérdezd PT-t: AI az ügyfélszolgálaton

Kérdezd PT-t sorozatunkban a mesterséges intelligencia által kreált kollégánkkal beszélgetünk aktuális témákról. Ezen a héten az MI használatát az ügyfélszolgálatokon vitattuk meg.  

Mik a legtrendibb AI-megoldások Call centerekben?

A mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatokon is terjed, ez azonban nem jelent azonnal gyökeres változást és pláne nem kell félni tőle.

Láncreakció: NIS2 és a beszállítók

A kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvény - " Kibertan-törvény” - közvetlenül csak a gazdaság nagyobb szereplőire és meghatározott területeire fókuszál, de az ellátási láncokon keresztül a cégek egy jóval szélesebb körére fog hatást gyakorolni.

Hello PT: megkérdeztük az AI-t leíratolási képességeiről

Mindig is érdekelt, hogy az MI hogyan foglalja össze, értékeli saját képességeit a számunkra fontos szakmai területeken. Ezért indítottuk "Hello PT sorozatunkat" amiben a ChetGPT 4.o-val beszélhetünk. Ezen a héten a leíratolásról (STT) kérdeztük

NIS2 – több konkrétum, több feladat

Néhány hónappal ezelőtt beszámoltunk az EU új kibervédelmi irányelveinek (NIS2) teljesítésére vonatkozó feladatokról ami - velünk együtt - több ezer hazai vállalkozást érint. Most megnézzük, hol tartunk, mi változott?

ChatGPT magyarul: Még messze nem tökéletes

A legismertebb mesterséges intelligenciára épülő nyelvi modell már hangalapon is kommunikál, ráadásul minderre magyarul is képes. Ez viszont még sokszor vezet problémákhoz, így a technológia komolyabb magyar nyelvű megoldások alapjául egyelőre nem használható.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!