Kezeld hatékonyan: kimenő hívások a VIPeX-ben

Gondolkodtál már, hogyan tehetnéd hatékonyabbá vállalkozásod hívásait? VIPeX szolgáltatásunk a hívások kezeléséhez, átirányításhoz is számos hasznos funkciót nyújthat számodra. Eheti blogposztunkban a kimenő hívások kezelésének megoldásait mutatom be Nektek.

Alapszolgáltatások

 

VIPeX rendszerünk legfontosabb kimenő hívásokhoz kapcsolódó szolgáltatása, hogy hálózaton belül ingyenes kommunikációt biztosít. Bármilyen két, a VIPeX mellék között végbemenő hívás díjmentes, akkor is, ha vezetékes és akkor is, ha rendszerbe integrált mobil számhoz kapcsolódik. Sőt, akkor sincs probléma, ha az egyik mellékhez külföldi szám tartozik, a rendszer a több országban működő céged számára is lehetővé teszi az ingyenes belső kommunikációt.

 

Szintén fontos, hogy előfizetőként nem kell, hogy a hívásaidat (vagyis magát a forgalmi szolgáltatást) a VIPeX-el együtt vedd, bármilyen más szolgáltatónál lévő számod is hozzáadható a rendszerhez mellékként (SIP port szolgáltatás). Ezzel a megoldással megtarthatod máshol meglévő kedvezményeidet (például korlátlan hívás, vagy flottás kedvezmény), miközben ugyanúgy részesülsz a fent említett rendszeren belüli ingyenes kommunikáció előnyeiből, illetve a számodra legkedvezőbb díjú irányba indíthatod az egyes hívástípusokat vagy akár egyes hívásokat.

 

A kimenő hívások korlátozásának lehetősége szintén fontos alapszolgáltatása a rendszernek. A VIPeX-ben mellékenként (alap és felhasználói egyaránt) beállítható, hogy milyen irányokba lehet hívásokat kezdeményezni az adott mellékről. A rendszerben az alapszolgáltatás részeként több kategóriát korlátozhatsz, tilthatod például a külföldi, a magyar emeltdíjas vagy mobil számok hívását is.

 

Ezzel lehetőséged van a kollégák munkájának személyre szabására, például megadhatod, hogy egy munkatársad kifejezetten külföldi, vagy épp csak magyar ügyfelek hívására specializálódjon. Emellett meggátolhatod azt is, hogy bárki költséges személyes hívások lebonyolítására használja fel a céges rendszert.

 

Ezek az előre beállított kategóriák a legtöbb cég igényeinek tökéletesen megfelelnek, de ha további, egyéni korlátozásokat igényelsz, akkor ezeket is elérheted.

PIN kódos hívások

 

A PIN kódos hívások révén a VIPeX rendszer kivételek hozzáadását is lehetővé teszi, és segíti a hivatalos és privát és céges hívások elkülönítését is. A készüléken megadott személyes kódok segítségével a megadott korlátozások bármelyik melléken és készüléken feloldhatóak, így biztosítva nagyobb rugalmasságot. Tehát ha mondjuk a tárgyalóban található készüléken korlátozva vannak a külföldi hívások, mert nem szeretnéd, hogy a takarító onnan hívja ukrajnai rokonait, te PIN-nel rendelkező munkatársként így is gond nélkül telefonálhatsz majd.

 

Céges kóddal valamennyi felhasználó rendelkezik a rendszerben,  Szolgáltatásunk személyes – privát – PIN-kód megadását is lehetővé teszi. Ezt beütve szintén feloldhatod a korlátozásokat, de amennyiben a cégnél van erre szabály a kimenő hívások díja innentől nem a céges elszámolás részét képezi, hanem az adott felhasználó saját költsége lesz. Ezáltal még jobban elkülönítheted a céges és magánjellegű hívásokat.

 

Amennyiben egy mellékhez több hívószám is tartozik, lehetőséged van a kimenő hívásnál használt és megjelenített szám kiválasztására is. Így például ha külföldi ügyfelekkel tárgyalnál, telefonálhatsz a számukra bizalomgerjesztőbb helyi számról, hazai partnereidnél pedig azonnal visszaválthatsz.

 

Gyula

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!