Egy ügyfélszolgálati rendszer idővel elhasználódhat, akadozhat, vagy egyszerűen kinőheti a cég. De honnan tudhatod, mikor jött el a fejlesztés ideje? Ingyenes webinárunkban október 16-án bemutatjuk a tipikus jeleket, megoldási lehetőségeket és ügyféltörténeteket. Addig is, itt van három példa.


Ha a kocsink motorja hangosan köhögni kezd, vagy akadozik a váltó, esetleg a fék, megjavíttatjuk egy szervizben. Hasonlóan, ha a szervezetünk jelzi valamilyen úton, hogy nincsenek rendben a dolgok, elmegyünk orvoshoz a problémával. Miért lenne más a helyzet, ha a céges ügyfélszolgálati rendszerünk mutat hasonló tüneteket?
A fenti példákhoz hasonlóan annak is vannak egyértelmű jelei, ha kommunikációnk az ügyfelek felé nem „egészséges”. A fontos, hogy ezeket a jeleket felismerjük, és tudjuk, mit kell tenni ebben a helyzetben: fejleszteni a rendszerünket.
Épp erről, problémák felismeréséről és lehetséges megoldásokról fog szólni ingyenes webinárunk október 16-án. Ott bővebben mesélünk majd, de addig is gondoltam, hozok három esetet, amik egyértelműen mutatják, ha rendszerünkre ráfér a fejlesztés.
Ha túl sok az elveszett hívás
Biztos jele a problémának, ha a hívások nem jutnak el az ügyintézőkhöz. Ennek persze sok formája lehet.
Kisebb cégeknél, ahol mobilis, több feladatot ellátó kollégákra kell építeni a rendszert, a legtöbbször az a probléma, hogy az nem elég rugalmas ennek kezelésére. Egy megfelelően beállított hívásirányítási rendszer ebben a helyzetben tényleg csodákra képes.
Nagyobb cégeknél gyakoribb, hogy bár a létszám meglenne a hívások kezelésére, rosszul vannak megszervezve a folyamatok, amik túlterheltséghez vezetnek. Megint csak, a pontos beállítások, kiegészülve olyan megoldásokkal, mint a különböző területekre dedikált hívócsoportok, nagy különbséget jelenthetnek.
Ha nem elég rugalmasak a lehetőségek
Mindegy, milyen méretű cégről van szó, a sablonmegoldásokon túl mindenkinek szüksége van a bonyolultabb problémák megoldására is. Ha ez nincs meg, az látványosan érződni fog.
Mondok egy példát. Mindenki szeretné a lehető legjobb elbánásban részesíteni a kiemelt ügyfeleit. De ha egy rendszernek nincs erre olyan egyedi megoldása, mint VIPeX rendszerünk hívásirányítás behívószám alapján lehetősége, az rendkívül körülményes lesz, ha egyáltalán megvalósítható.
Ha ilyen helyzeteket érzékelünk, tudhatjuk, hogy ideje fejleszteni.
Ha kinőttük a jelenlegi megoldásainkat
Természetes, ha egy cég idővel növekszik, egy ügyfélszolgálati rendszernek pedig ezzel lépést kell tartania. Ennek egyik szintje, hogy a meglévő megoldásokat skálázzuk fel – ami egy felhő alapú, előfizetéses szolgáltatásnál jóval egyszerűbb, mint egy kiépített rendszernél – de ennél többet is tehetünk.
Egy jó rendszer a növekvő cégeket újabb és újabb, már bonyolultabb működésükhöz illő megoldásokkal szolgálja ki. Saját rendszerünkből kiindulva, például ott van Naptár modul szolgáltatásunk. A legkomplexebb ügyfélszolgálati folyamatokat is kezelő rendszerre nincs mindenkire szüksége, de bizonyos méret fölött jelentősen megkönnyíti a működést. Ezért semmi akadálya, hogy később adjuk hozzá egy előfizetéshez.
Ezek a megoldások, sok más mellett, mind szóba kerülnek majd a már említett webináron, október 16-án, ahol ügyfelünk történetével és különleges ajánlattal is készülünk.
Ha felkeltettük az érdeklődéseteket, itt tudtok regisztrálni: https://www.opennet.hu/webinar/
Bence