Szoftvert a felhőből – újabb öt érv a SaaS mellett

A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldásoknak egy sor informatikai előnye is van, a felhasználóknak a fizikai infrastruktúrára és a biztonsági mentésekre sem lesz gondjuk. Heti blogposztunkban hoztunk újabb öt érvet a felhő alapú szoftver (SaaS) megoldások alkalmazására.

Előző héten már beszéltünk Nektek arról, hogy a bizonytalan gazdasági helyzetben milyen anyagi előnyei vannak a felhő alapú szolgáltatások használatának. Öt pontunkban viszont a költséghatékonyság és a nagyobb biztonság mellett több dolgot még nem említettünk.

A SaaS alkalmazása mellett egy sor informatikai érv is szól: a használt szoftverek minőségén is javíthat egy ilyen konstrukció, nem beszélve a sok feladatról, amitől így megkímélhető egy cég. Most egy újabb listában összeszedtünk minden fontosat, ami kimaradt, hogy teljes képet kapjatok az előnyökről.

  1. Nincs szükség fizikai infrastruktúrára

Ha az üzleti alkalmazásokat a felhőből veszed igénybe, akkor a mögöttes IT-infrastruktúra biztosítása a SaaS-szállító feladata. A végfelhasználóknak nem kell aggódniuk a hardver karbantartása miatt, vagy azon, hogy az operációs rendszer melyik verziója támogatja az adatbázisok valamelyikét.

  1. Egyértelmű és szerződésben vállalt SLA

A telepített szoftvermegoldásoknál nem kapsz garanciát arra, hogy mennyire jól fog működni és teljesíteni az alkalmazás, a SaaS szoftvereknek viszont garantált a teljesítménye. A SaaS-szolgáltatók többsége 99,9%-ot meghaladó rendelkezésreállást vállal. Abban az esetben, ha a szállító nem teljesíti az ígért teljesítményszinteket a megrendelő kötbért érvényesíthet.

  1. Megfelelő mentések és helyreállítás

Ha már dolgoztál telepített szoftverekkel, akkor jól tudod, hogy egy automata mentési rendszer kialakítása költséges feladat, az adatok rendszeres biztonsági mentése fáradságos munka. A SaaS-megoldások megszüntetik ezt a fáradságos tevékenységet, hiszen a Saas szolgáltató gondoskodik a mentésekről és incidens esetén a helyreállításról.

  1. Gördülékeny frissítések

Mivel SaaS-szolgáltatód kezeli az összes frissítést, megszabadulsz a különféle javítócsomagok és verziók telepítésének terhétől. Abban is teljes mértékben biztos lehetsz, hogy mindig magasabb szintű, naprakész szoftvermegoldással fogsz dolgozni.

  1. Hosszú távú kapcsolat a szállítóval

Most elárulunk egy titkot: bár a szoftverszolgáltatók egy vagy kétéves hűségidőnél már kedvezményeket adnak, az ügyfélszerzési és fejlesztési költségek ritkán térülnek meg egy év alatt. Számunkra tehát elengedhetetlen, hogy ügyfeleink minden szolgáltatásunkkal elégedettek legyenek, és hosszabb ideig nálunk maradjanak.

Ha ennyivel nem tudtunk meggyőzni Titeket, hogy megéri átváltani a felhő alapú szoftveres megoldások használatára, akkor valószínűleg már semmivel sem fogunk. 😊

Ha pedig mégis érdeklődnétek a lehetőség iránt, akkor nyugodtan keressétek ügyfélszolgálatunkat +36-1-996000 számon, és egyeztessük a szempontokat!

 

Imo

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Bejegyzés próba

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Hazai MI-körkép: a call center mindent visz

A Deloitte 2023 végén elkészített átfogó MI-tanulmányából kiderül, hogy hazai cégek többsége milyen céllal vágott bele az MI-használatába.

Hazai MI-körkép: az irány jó, tervezni kell

A Deloitte MI-tanulmányából kiderül, hogy a hazai cégek többségénél már alkalmazzák a mesterséges intelligenciát, ennek fontossága pedig a közeljövőben csak tovább növekszik majd.

AI avatarok munkában: ellenség vagy segítség?

Az AI alapú eszközök forradalmasíthatják a videós tartalmak készítését a munkahelyeken, csökkentve a költségeket és megkönnyítve a többnyelvű kommunikációt, ugyanakkor számos személyiségi jogi és adatvédelmi kérdést is felvetnek.

Híváslista: gyorsgombokkal még egyszerűbb!

Call Center rendszerünk Híváslista szolgáltatásában elérhető a Callto gombok funkciója is, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen számot egyetlen kattintással hívhassunk egy általunk választott készülékről.

AI hallucináció: tényleg probléma?

blogposztunkban bemutatjuk, mennyire jelentenek valós problémát a nyelvi modellek téves válaszai, mi idézi elő őket és mit lehet tenni a jelenség ellen.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!