VIPeX – Virtuális IP-telefonközpont

Vipex telefonrendszer
VIPeX ikon

Vállalati telekommunikációs rendszer a felhőből!

VIPeX virtuális alközpont szolgáltatásunk felhő alapú IP telekommunikációs megoldás. Beruházás-mentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VOIP technológiával, Támogatja a több telephelyes munkavégzést és a távmunkát, könnyen igazítható a céges folyamatokhoz. A VIPeX GDPR kompatibilis hangrögzítési és hangtárolási megoldást nyújt. Alkalmas az ügyélszolgálati,call center igények kiszolgálására is,

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Előnyök

Komplex

Teljes körű telekommunikációs megoldás, felhő alapon VOIP technológiával. Alkalmas az alközponti, ügyfélszolgálati, ügyeleti, és call center igények kiszolgálására.

Költségkímélő

Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget a VIPeX havi díja tartalmazza. Több telephely, akár több ország, irodában és otthonról dolgozó kollégák egy VIPeX-be integrálhatók.

Hatékony

Támogatja a munkaszervezést, a távmunkát. Hívócsoportokkal, átirányítás ütemezéssel, IVR-al, rugalmas híváslogikákkal, más vállalati rendszerekhez kapcsolódással API-n segíti a jobb vállalati működést.

Rugalmas

Webes felületen menedzselhető: grafikus támogatással bármilyen híváslogika beállítható, a konfiguráció módosítható. A VOIP technológiának köszönhetően biztosítja a mobilitást (vezetékes-, asztali-, és mobil kliensről is használható).


Funkciók és opciók

Alapszolgáltatások

  • különböző mellék típusok: alap-, felhasználói-, és technikai mellékek
  • egy felhasználó több mellék, alapértelmezett mellék
  • mellék-bejelentkezés
  • rövid hívószámok
  • ingyenes beszélgetés mellékek között
  • hívásátvétel, hívásátvételi csoportok
  • hívásvárakoztatás
  • átkapcsolás hívás közben (DTMF-el)
  • PIN kódos és mellékenkénti kimenő híváskorlátozás
  • hívószámkijelzés, egyedi kihívó szám
  • e-mail/sms értesítés nem fogadott hívásokról

Hívásirányítás, rendszer kapcsolatok

  • átirányítás: mellékre, külső számra
  • hívócsoportok
  • hívósor (queue)
  • ütemezett átirányítás: rugalmas, időfüggő hívásirányítás
  • IVR
  • visszahívás irányíthatósága (mellékre vagy központi számra)
  • grafikus híváslogika tervező webes felületen
  • vállalati telefonkönyv kezelése
  • hívásirányítás telefonkönyv adatok alapján
  • APi kapcsolatok más rendszerekkel

Extrák

  • testre szabható híváslisták
  • kimutatások
  • dashboard
  • GDPR konform hívásrögzítő modul
  • rögzített hívások áttöltése ftp tárhelyre
  • hangtárolás és hangmenedzsment
  • call center modul (virtuális, hostolt call center szolgáltatás)
  • jogosultság-menedzsment, különböző jogosultsági szintekkel
  • extra biztonsági csomag
  • külső mellékek: más szolgáltatótól igénybe vett forgalmi szolgáltatás esetén
  • telekonferencia
  • softphone

Kiknek ajánljuk a VIPeX felhő alapú telefonközpontot?

Akik szeretnék egy modern telekommunikációs rendszer minden előnyét élvezni jelentős beruházás nélkül.
Akik éppen a jelenlegi telefonközpontjuk lecserélésén vagy bővítésén gondolkoznak és nyitottak a VOIP technológiának köszönhető rugalmasságra.
Akik teljes körű telekommunikációs megoldást keresnek vállalatuk számára.
Akik szeretnének  a kimagasló szolgáltatásminőséghez havidíjas rendszerben hozzájutni.
Akik szeretnék ha a vállalati VOIP telefonközpontjukhoz kapcsolódó üzemeltetési költségek jól tervezhetőek lennének, garantált SLA szintekkel, rendszeres fejlesztésekkel.
Akik telefonközpontjuk méretét szeretnék változó kapacitásaikhoz (létszámnövekedés vagy -csökkenés) igazítani.
Akik számra fontos a rugalmas munkavégzési környezet és az ehhez kapcsolódó hatékony folyamatszervezés.
Akik szeretnék a mellékek közti hívásokat – helytől és a telephelyek számától függetlenül – költségmentesen lebonyolítani, úgy, hogy ezek a mellékek kapcsolódhatnak akár mobil számokhoz is.
Távmunkához, ügyeletben otthon foglalkoztatott kollégákhoz, ügyfeleknél dolgozó kollégák eléréséhez, mobil munkavégzéshez (értékesítés, support), digitális nomádokhoz, külföldi irodákhoz.
Több telephelyes vállalkozásoknak, ahol eddig több alközpont üzemelt.
Akiknek a hagyományos telefonközponti funkciókon felül speciális igényeik vannak – pl. virtuális recepció, átkapcsolási funkciók rugalmas változtatása, könnyű átirányítás, hívás-statisztikák követése, hívásrögzítés, hangmenü, call center rendszer.
Akik szeretnék telefonos rendszerüket CRM vagy más ügykövető rendszerükkel egyszerűen integrálni.

Választható extra szolgáltatások

Kérje ajánlatunkat!

Aktuális standard díjszabásunkat itt találja

Egyedi, kedvezményes ajánlatunkért és szolgáltatás bemutatóért jelentkezzen be értékesítő munkatársainknál!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

Bejátszók gombnyomásra – így segíthet TTS-rendszerünk

Egy jó TTS (text to speech) rendszer minden céges call centernek hasznára válhat. Legyen szó egy teljes IVR-menü elkészítéséről, vagy olyan kiegészítő megoldásokról, mint az ünnepi menetrend vagy rendkívüli események kezelése, a technológia nagyon felgyorsítja a hanganyagok elkészítését. Mutatjuk, hogyan működik erre kifejlesztett megoldásunk....

Tovább

Ügyfélszolgálat Nagypéntektől Húsvéthétfőig

A húsvét során a hatékony ügyfél-kommunikáció kihívást jelenthet, de épp olyan fontos, mint bármikor máskor az évben, a munkatársaknak pedig nehezített terepen kell helytállniuk. Eheti blogposztunkban összeszedtük, mikre érdemes ilyenkor figyelni, és mi milyen megoldásokkal tudjuk segíteni kollégáid munkáját....

Tovább

Korlátok személyre szabva – átirányítási korlátozás

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák, ezzel nyomonkövethetőbbé téve a munkájukat és megakadályozva a váratlan költségek felmerülését. Mindezt ráadásul rendszerünk kezelőfelülete és a fizikai mellékek teljes szinkronizálásával értük el....

Tovább