
Vállalati telekommunikációs rendszer a felhőből!
VIPeX virtuális alközpont szolgáltatásunk felhő alapú IP telekommunikációs megoldás. Beruházás-mentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VOIP technológiával, Támogatja a több telephelyes munkavégzést és a távmunkát, könnyen igazítható a céges folyamatokhoz. A VIPeX GDPR kompatibilis hangrögzítési és hangtárolási megoldást nyújt. Alkalmas az ügyélszolgálati,call center igények kiszolgálására is,
Előnyök
Komplex
Teljes körű telekommunikációs megoldás, felhő alapon VOIP technológiával. Alkalmas az alközponti, ügyfélszolgálati, ügyeleti, és call center igények kiszolgálására.
Költségkímélő
Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget a VIPeX havi díja tartalmazza. Több telephely, akár több ország, irodában és otthonról dolgozó kollégák egy VIPeX-be integrálhatók.
Hatékony
Támogatja a munkaszervezést, a távmunkát. Hívócsoportokkal, átirányítás ütemezéssel, IVR-al, rugalmas híváslogikákkal, más vállalati rendszerekhez kapcsolódással API-n segíti a jobb vállalati működést.
Rugalmas
Webes felületen menedzselhető: grafikus támogatással bármilyen híváslogika beállítható, a konfiguráció módosítható. A VOIP technológiának köszönhetően biztosítja a mobilitást (vezetékes-, asztali-, és mobil kliensről is használható).
Funkciók és opciók
Kiknek ajánljuk a VIPeX felhő alapú telefonközpontot?
Választható extra szolgáltatások
Kérje ajánlatunkat!
Aktuális standard díjszabásunkat itt találja
Egyedi, kedvezményes ajánlatunkért és szolgáltatás bemutatóért jelentkezzen be értékesítő munkatársainknál!
Legújabb blogbejegyzések a témában
Okos IVR – híváslogika tervezővel
A híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató funkciója. Segítségével ügyfélszolgálatod bármilyen bonyolult rendszert pár egyszerű kattintással tud beállítani, biztosítva, hogy ügyfeleid mindig a leggyorsabb és számukra leginkább hasznos ügyintézéshez jussanak. ...
TovábbVisszahívás: az ígéret szép szó
Minden ügyfél szereti, ha megbecsülik az idejét. Sőt, a többség el is várja, hogy így legyen. Sokak számára fontos, hogy a hosszú várakozás helyett inkább ígéretet kapjanak a visszahívásra, amit persze be is kell tartani....
TovábbTTS call centerhez, egyszerűen – Szolgáltatás Portálunk beállításai
Szolgáltatás Portálunk egyszerű beállításai lehetővé teszik, hogy a TTS (text to speech) funkcióval percek alatt hozhassunk létre AI által generált szövegeket Call centerünk számára. Most bemutatjuk, pontosan hogyan működnek rendszerünk beállításai. ...
Tovább