Vállalati telekommunikációs rendszer a felhőből!
VIPeX virtuális alközpont szolgáltatásunk felhő alapú IP telekommunikációs megoldás. Beruházás-mentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VOIP technológiával, Támogatja a több telephelyes munkavégzést és a távmunkát, könnyen igazítható a céges folyamatokhoz. A VIPeX GDPR kompatibilis hangrögzítési és hangtárolási megoldást nyújt. Alkalmas az ügyélszolgálati,call center igények kiszolgálására is,
Előnyök
Komplex
Teljes körű telekommunikációs megoldás, felhő alapon VOIP technológiával. Alkalmas az alközponti, ügyfélszolgálati, ügyeleti, és call center igények kiszolgálására.
Költségkímélő
Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget a VIPeX havi díja tartalmazza. Több telephely, akár több ország, irodában és otthonról dolgozó kollégák egy VIPeX-be integrálhatók.
Hatékony
Támogatja a munkaszervezést, a távmunkát. Hívócsoportokkal, átirányítás ütemezéssel, IVR-al, rugalmas híváslogikákkal, más vállalati rendszerekhez kapcsolódással API-n segíti a jobb vállalati működést.
Rugalmas
Webes felületen menedzselhető: grafikus támogatással bármilyen híváslogika beállítható, a konfiguráció módosítható. A VOIP technológiának köszönhetően biztosítja a mobilitást (vezetékes-, asztali-, és mobil kliensről is használható).
Funkciók és opciók
Kiknek ajánljuk a VIPeX felhő alapú telefonközpontot?
Választható extra szolgáltatások
Kérje ajánlatunkat!
Aktuális standard díjszabásunkat itt találja
Egyedi, kedvezményes ajánlatunkért és szolgáltatás bemutatóért jelentkezzen be értékesítő munkatársainknál!
Legújabb blogbejegyzések a témában
Bejátszók gombnyomásra – így segíthet TTS-rendszerünk
Egy jó TTS (text to speech) rendszer minden céges call centernek hasznára válhat. Legyen szó egy teljes IVR-menü elkészítéséről, vagy olyan kiegészítő megoldásokról, mint az ünnepi menetrend vagy rendkívüli események kezelése, a technológia nagyon felgyorsítja a hanganyagok elkészítését. Mutatjuk, hogyan működik erre kifejlesztett megoldásunk....
TovábbÜgyfélszolgálat Nagypéntektől Húsvéthétfőig
A húsvét során a hatékony ügyfél-kommunikáció kihívást jelenthet, de épp olyan fontos, mint bármikor máskor az évben, a munkatársaknak pedig nehezített terepen kell helytállniuk. Eheti blogposztunkban összeszedtük, mikre érdemes ilyenkor figyelni, és mi milyen megoldásokkal tudjuk segíteni kollégáid munkáját....
TovábbKorlátok személyre szabva – átirányítási korlátozás
Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák, ezzel nyomonkövethetőbbé téve a munkájukat és megakadályozva a váratlan költségek felmerülését. Mindezt ráadásul rendszerünk kezelőfelülete és a fizikai mellékek teljes szinkronizálásával értük el....
Tovább