Telefonhívások és telefonközponti funkciók Teams-en keresztül

Elég kevés cég engedheti meg manapság, hogy a kollégák egyetlen dologgal foglalkozzanak. A feladatok száma egyre nő, így minden segítséget meg kell ragadni, ami egyszerűsítheti a folyamatokat.

Mennyivel könnyebb lenne például, ha a kollégák egyetlen képernyőn, a megszokott, mindennap használt alkalmazásokkal tudnák intézni a kommunikációt is? Erre kínálunk most egy alternatív megoldást a Bria softphone szolgáltatásunk mellé.

Ha céged rendelkezik a megfelelő Office 365 Teams előfizetéssel és a kapcsolódó MS Teams szolgáltatással, akkor ennek integrációját már könnyedén megvalósíthatod telefonszolgáltatásunkkal. Sőt akár az is megoldható, hogy az általunk nyújtott virtuális alközponti (VIPEX) szolgáltatás minden előnyét élvezheted úgy, hogy a hívásokat a Teams-kliensekkel indítod és fogadod.

Így a munkatársaid a Teams-ből használhatják céges telefonszámaikat, pont úgy mintha az irodában ülnének és céges telefonkészülékről telefonálnának. A megoldás elérhető asztali számítógépről, laptopról, okostelefonról, vagy akár tabletről is. Bármilyen eszközről működik, amivel az egy cég munkatársai az Office 365-öt használják az irodában, távmunkában, vagy üzleti utazás közben.

Miért érdemes Teams-ből telefonálni:

 

  • Egyszerű: a telefonrendszer az Office 365 előfizetésén keresztül működik
  • Integrált: a munkatársaid így a napi munkához használt megszokott eszközöket használják a telekommunikációra is
  • Kényelmes, költséghatékony: a távmunkát, a változó helyi munkavégzést ugyanaz az eszköz szolgálja ki, ugyanazokkal a folyamatokkal
  • Sokoldalú: A telefonforgalom Teams integrációján felül arra is lehetőség van, hogy a teljes alközponti – telekommunikációs – működést is biztosítsuk a Teams-klienseket használó kollégáid részére.

A lehetőségek:

  • Teams-telefonforgalom integráció – telefonálás Teams-kliensekről
  • Teams- VIPEX- telefonforgalom integráció – teljes alközponti funkcionalitás Teams-kliensen

Teams-telefonforgalom integráció – telefonálás Teams-kliensekről

 

Ebben az esetben a telefonforgalmat biztosító szolgáltatást (SIP-trunk), valamint annak összeköttetését biztosítjuk az általad biztosított Office 365-ös csomag MS Teams szolgáltatásával. Amennyiben a céged igénybe veszi az Office 365 csomaghoz kapcsolódó Phone System rendszer szolgáltatásait is, úgy a telefonközponti funkciók (például. átirányítások) a Phone System rendszer segítségével valósíthatók meg. Ezek beállítása és menedzselése ügyfélként a te feladatod lesz.

Teams- VIPEX- telefonforgalom integráció – teljes alközponti funkcionalitás Teams-kliensen

 

Amennyiben a Teams integráció mellett a VIPEX szolgáltatásunkat is igénybe veszed, akkor mindezen felül a Teams kliensek egyúttal VIPEX mellékként is működnek. Így az alközponti szolgáltatások teljes köre – átirányítás, hívócsoportok, híváslogikák, hívásrögzítés – működik a Teams klienseket használó kollégáknál is.

Ez jó megoldás lehet akkor, ha egyes részlegek vagy munkatársaid nem Teams kliensekkel, hanem például asztali telefonkészülékkel vagy más mobil softphone klienssel dolgoznak és ezt a vegyes rendszert kell egy hatékonyan működő megoldásban kezelni.  Ugyanakkor előnyös lehet akkor is, ha tisztán Teams kliensekkel dolgozik a céged, mert a legkorszerűbb telekommunikációs funkcionalitás kényelmesen a Phone System helyi menedzselése nélkül a rendelkezésedre áll. Ebben az esetben az alközponti működés beállítását és menedzselését mi végezzük a VIPEX szolgáltatás keretében.

Az Előfizető által biztosítandó technikai feltételek

 

Előfizetőként megfelelő jogosultságot kell biztosítanod nekünk, hogy az Office 365-ös rendszeredben az integrációhoz szükséges konfigurációs beállításokat elvégezzük. Emellett a rendszerednek lehetővé kell tennie az MS Teams Direct routing funkciót (ehhez Office 365 E1 vagy Office 365 E3 és Phone System licensz, vagy Office 365 E5 licensz szükséges, opcionálisan Audio Conferencing licensz). Szolgáltatóként az összeköttetéshez szükséges SBC szervert a szolgáltatás keretén belül saját szerver központunkban biztosítjuk.

Nem hangzik rosszul, ugye? Ez a megoldás, bármelyik opciót is választod, jelentősen leegyszerűsíti és fel is gyorsíthatja kollégáid mindennapi munkáját. Ha felkeltettük az érdeklődésedet, nyugodtan kérj bemutatót, munkatársaink a +36-1-999-6000 számon várják hívásodat!

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!