Telefonhívások és telefonközponti funkciók Teams-en keresztül

Elég kevés cég engedheti meg manapság, hogy a kollégák egyetlen dologgal foglalkozzanak. A feladatok száma egyre nő, így minden segítséget meg kell ragadni, ami egyszerűsítheti a folyamatokat.

Mennyivel könnyebb lenne például, ha a kollégák egyetlen képernyőn, a megszokott, mindennap használt alkalmazásokkal tudnák intézni a kommunikációt is? Erre kínálunk most egy alternatív megoldást a Bria softphone szolgáltatásunk mellé.

Ha céged rendelkezik a megfelelő Office 365 Teams előfizetéssel és a kapcsolódó MS Teams szolgáltatással, akkor ennek integrációját már könnyedén megvalósíthatod telefonszolgáltatásunkkal. Sőt akár az is megoldható, hogy az általunk nyújtott virtuális alközponti (VIPEX) szolgáltatás minden előnyét élvezheted úgy, hogy a hívásokat a Teams-kliensekkel indítod és fogadod.

Így a munkatársaid a Teams-ből használhatják céges telefonszámaikat, pont úgy mintha az irodában ülnének és céges telefonkészülékről telefonálnának. A megoldás elérhető asztali számítógépről, laptopról, okostelefonról, vagy akár tabletről is. Bármilyen eszközről működik, amivel az egy cég munkatársai az Office 365-öt használják az irodában, távmunkában, vagy üzleti utazás közben.

Miért érdemes Teams-ből telefonálni:

 

  • Egyszerű: a telefonrendszer az Office 365 előfizetésén keresztül működik
  • Integrált: a munkatársaid így a napi munkához használt megszokott eszközöket használják a telekommunikációra is
  • Kényelmes, költséghatékony: a távmunkát, a változó helyi munkavégzést ugyanaz az eszköz szolgálja ki, ugyanazokkal a folyamatokkal
  • Sokoldalú: A telefonforgalom Teams integrációján felül arra is lehetőség van, hogy a teljes alközponti – telekommunikációs – működést is biztosítsuk a Teams-klienseket használó kollégáid részére.

A lehetőségek:

  • Teams-telefonforgalom integráció – telefonálás Teams-kliensekről
  • Teams- VIPEX- telefonforgalom integráció – teljes alközponti funkcionalitás Teams-kliensen

Teams-telefonforgalom integráció – telefonálás Teams-kliensekről

 

Ebben az esetben a telefonforgalmat biztosító szolgáltatást (SIP-trunk), valamint annak összeköttetését biztosítjuk az általad biztosított Office 365-ös csomag MS Teams szolgáltatásával. Amennyiben a céged igénybe veszi az Office 365 csomaghoz kapcsolódó Phone System rendszer szolgáltatásait is, úgy a telefonközponti funkciók (például. átirányítások) a Phone System rendszer segítségével valósíthatók meg. Ezek beállítása és menedzselése ügyfélként a te feladatod lesz.

Teams- VIPEX- telefonforgalom integráció – teljes alközponti funkcionalitás Teams-kliensen

 

Amennyiben a Teams integráció mellett a VIPEX szolgáltatásunkat is igénybe veszed, akkor mindezen felül a Teams kliensek egyúttal VIPEX mellékként is működnek. Így az alközponti szolgáltatások teljes köre – átirányítás, hívócsoportok, híváslogikák, hívásrögzítés – működik a Teams klienseket használó kollégáknál is.

Ez jó megoldás lehet akkor, ha egyes részlegek vagy munkatársaid nem Teams kliensekkel, hanem például asztali telefonkészülékkel vagy más mobil softphone klienssel dolgoznak és ezt a vegyes rendszert kell egy hatékonyan működő megoldásban kezelni.  Ugyanakkor előnyös lehet akkor is, ha tisztán Teams kliensekkel dolgozik a céged, mert a legkorszerűbb telekommunikációs funkcionalitás kényelmesen a Phone System helyi menedzselése nélkül a rendelkezésedre áll. Ebben az esetben az alközponti működés beállítását és menedzselését mi végezzük a VIPEX szolgáltatás keretében.

Az Előfizető által biztosítandó technikai feltételek

 

Előfizetőként megfelelő jogosultságot kell biztosítanod nekünk, hogy az Office 365-ös rendszeredben az integrációhoz szükséges konfigurációs beállításokat elvégezzük. Emellett a rendszerednek lehetővé kell tennie az MS Teams Direct routing funkciót (ehhez Office 365 E1 vagy Office 365 E3 és Phone System licensz, vagy Office 365 E5 licensz szükséges, opcionálisan Audio Conferencing licensz). Szolgáltatóként az összeköttetéshez szükséges SBC szervert a szolgáltatás keretén belül saját szerver központunkban biztosítjuk.

Nem hangzik rosszul, ugye? Ez a megoldás, bármelyik opciót is választod, jelentősen leegyszerűsíti és fel is gyorsíthatja kollégáid mindennapi munkáját. Ha felkeltettük az érdeklődésedet, nyugodtan kérj bemutatót, munkatársaink a +36-1-999-6000 számon várják hívásodat!

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

ChatGPT magyarul: Még messze nem tökéletes

A legismertebb mesterséges intelligenciára épülő nyelvi modell már hangalapon is kommunikál, ráadásul minderre magyarul is képes. Ez viszont még sokszor vezet problémákhoz, így a technológia komolyabb magyar nyelvű megoldások alapjául egyelőre nem használható.

Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton

A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.  

Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen

A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb  a spoofing -  azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Nem minden arany, ami MI: ezek a sikertényezők

A mesterséges intelligencia alkalmazása a hazai cégek körében is egyre terjed, a Deloitte kutatása pedig azt is felmérte, miben látják itthon az MI sikeres használatának kulcsát.

Bejegyzés próba 2.

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!