A puding próbája: virtuális alközpont szolgáltatás tesztelése

A felhő alapú szolgáltatások bevezetése – így az IP alapú virtuális telefonközpont bevezetés is – a vállalatvezetők és IT szakemberek egy részében kétséget ébreszt és kérdéseket vet fel. Erre lehet jó megoldás a szolgáltatás költség- és kötelezettség mentes tesztelése. Ennek lehetőségeit foglaljuk össze heti blogposztunkban.

Kétségek és bizonyosság

 

Hogyan fogom a telefonközpont szolgáltatást saját hálózati infrastruktúrámmal összehangolni? Megfelelő lesz a hangminőség? Stabilan működik-e majd a szolgáltatás az irodámban/üzemcsarnokomban/raktáramban? Jó készüléket választottam? Ezek a leggyakoribb kérdések, melyek a VIPeX iránt érdeklődő ügyfeleinknél felmerülnek. Ilyenkor egy teszt minden fél számra megnyugtató lehet, hogy az ügyfél bizonyosságot szerezzen a megrendelés előtt.

Ezek mellett mi is javasolni szoktuk a tesztelést a következő esetekben:

 

  • Az ügyfél vezeték nélküli IP telefonkészüléket szeretne rendelni – ilyenkor az irodán belüli internet lefedettség, valamint az esetleges árnyékolás ellenőrzésére célszerű tesztelni.
  • Softphone (Bria Enterprise) szolgáltatás megrendelése előtt – ilyenkor a teszt során az ügyfél meggyőződhet arról, hogy mobil telefonon vagy PC kliensen milyen gördülékenyen és kimagasló hangminőséggel működik a szolgáltatás.
  • Különleges kiegészítő szolgáltatásoknál – pl. rugalmas időfüggő átirányítás (naptár modul) – az ügyfél megismerheti a beállítási lehetőségeket és gyakorlatban próbálhatja ki a működést.

 

Költség-, és kockázatmentes tesztelés

 

A felhő alapú IP alközpontra történő átállást az Opennetworks költségmentes tesztelési lehetőségekkel támogatja:

 

  • 15-30 napos havidíj mentes teszt lehetőséget biztosítunk minden új ügyfelünknek, akár készülék kipróbálási lehetőséggel, ingyenesen igénybe vehető forgalmi díjkeret beállítása mellett. Így mind a hívás fogadás, mind a hívás indítás kipróbálható a teszt időszakban és a leggyakrabban használt készülék típusok működése is megismerhető.
  • Új kiegészítő szolgáltatás, vagy softphone szolgáltatás rendelés előtt meglévő ügyfeleinknek is havidíj mentes tesztet biztosítunk.
  • Egy-egy összetett rendszer esetében a kockázatmentes „teljes próbaüzemre” úgy is lehetőség van, hogy a teljes rendszer átadásra kerül és az ügyfél – amennyiben nem elégedett a szolgáltatással – egy hónapig éppúgy lemondhatja a szolgáltatást, mint ha a szerződést határozatlan időtartamra kötötte volna, ugyanakkor az elejétől fogva élvezheti a határozott idejű szerződéshez kapcsolódó kedvezményes díjakat.

 

A puding próbája az evés, így amennyiben szeretnél belekóstolni a VIPeX által nyújtott előnyökbe fordulj bizalommal a számodra legoptimálisabb teszt kialakításáért a sales-csapathoz.

 

Gyula

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Kérdezd PT-t: AI az ügyfélszolgálaton

Kérdezd PT-t sorozatunkban a mesterséges intelligencia által kreált kollégánkkal beszélgetünk aktuális témákról. Ezen a héten az MI használatát az ügyfélszolgálatokon vitattuk meg.  

Mik a legtrendibb AI-megoldások Call centerekben?

A mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatokon is terjed, ez azonban nem jelent azonnal gyökeres változást és pláne nem kell félni tőle.

Láncreakció: NIS2 és a beszállítók

A kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvény - " Kibertan-törvény” - közvetlenül csak a gazdaság nagyobb szereplőire és meghatározott területeire fókuszál, de az ellátási láncokon keresztül a cégek egy jóval szélesebb körére fog hatást gyakorolni.

Hello PT: megkérdeztük az AI-t leíratolási képességeiről

Mindig is érdekelt, hogy az MI hogyan foglalja össze, értékeli saját képességeit a számunkra fontos szakmai területeken. Ezért indítottuk "Hello PT sorozatunkat" amiben a ChetGPT 4.o-val beszélhetünk. Ezen a héten a leíratolásról (STT) kérdeztük

NIS2 – több konkrétum, több feladat

Néhány hónappal ezelőtt beszámoltunk az EU új kibervédelmi irányelveinek (NIS2) teljesítésére vonatkozó feladatokról ami - velünk együtt - több ezer hazai vállalkozást érint. Most megnézzük, hol tartunk, mi változott?

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!