Frissítés – telekommunikációs blog

Híreink a felhő alapú telekommunikáció világáról

Tizenkét éve működünk sikeresen. Együtt több mint 100 évnyi telekommunikációs és informatikai tapasztalatot szereztünk, több ezer elégedett ügyfelet szolgálunk ki, több tízezer fejlesztési órát fordítottunk felhő alapú telekommunikációs megoldásainkra. Ezért úgy érezzük, itt az ideje, hogy szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosszuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.

Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!

Click2Call Webshop Wizard – tervezd meg a hívógombodat!

Új Click2Call szolgáltatásunk webes adminisztrátori felületen rugalmasan és egyszerűen testre szabható, így azt webáruházad igényeihez igazíthatod! Bemutatjuk a webes admin. felület használatát.
Tovább →

Click2Call Webshop Wizard – növeld a konverziót rendeléskövetéssel!

Új Click2Call szolgáltatásunk egyik eleme segíti a személyre szabott ügyfélkezelést és ajánlatok kidolgozását, így növelve a konverziót. Bemutatjuk a Rendeléskövetés funkciót.
Tovább →

Click2Call – új technológia, új lehetőségek

Új szolgáltatásunk: a C2C webshop wizard kiemelt célcsoportja a webáruházak, de emellett ideális minden cégnek, mely weben is elérhető ügyfélszolgálatot üzemeltet. Ismerd meg, hogyan működik!
Tovább →

C2C Webshop Wizard: légy jelen a webáruházadban!

A C2C (webes hívógomb) szolgáltatásunkkal böngészés közben, a vásárlási folyamat megszakítása nélkül egyetlen gombnyomással kapcsolatba léphetnek Veled webáruházad ügyfelei telefonon és itt valódi, szakértő, értékesítői támogatást kaphatnak.
Tovább →

Varázsló Webáruházaknak

Opennetworks Click2Call: már az idei karácsonyi szezonban növelheted webáruházad bevételeit és értékes ügyféladatokat gyűjthetsz a vásárlási folyamat során.
Tovább →

Opennet csapat, Sysadminday

A Sysadminday kapcsán a „kockákról” kialakult sztereotípiákat szeretnék finomítani, három csapattagunkkal készült mini-interjúval.
Tovább →

Hatékony hangrögzítés

A beszélgetések felvétele, megőrzése és visszakeresése sok cég számára hasznos lehet, de a hangrögzítés jogszabályi és műszaki háttere egyaránt fontos.
Tovább →

Átirányítás az Adriára

Hívás átirányítással, IVR "zárva tartás" ággal vagy hívócsoportokkal megoldhatjuk, hogy ügyfeleink szabadságos időszakban is mindíg elérjék vállalkozásunkat.
Tovább →

Opennetworks, kollégák, csapat

Ritkán beszélünk magunkról ezen a blogon. Most mégis itt az ideje néhány szót szólni a az Opennetworks csapatban dolgozó emberekről: egy távozás kapcsán.
Tovább →