Blog
__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK
Véleményünk szerint...
Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.
Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!
Kérdezd PT-t: AI az ügyfélszolgálaton
Kérdezd PT-t sorozatunkban a mesterséges intelligencia által kreált kollégánkkal beszélgetünk aktuális témákról. Ezen a héten az MI használatát az ügyfélszolgálatokon vitattuk meg.
Mik a legtrendibb AI-megoldások Call centerekben?
A mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatokon is terjed, ez azonban nem jelent azonnal gyökeres változást és pláne nem kell félni tőle.
Láncreakció: NIS2 és a beszállítók
A kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvény - " Kibertan-törvény” - közvetlenül csak a gazdaság nagyobb szereplőire és meghatározott területeire fókuszál, de az ellátási láncokon keresztül a cégek egy jóval szélesebb körére fog hatást gyakorolni.
Hello PT: megkérdeztük az AI-t leíratolási képességeiről
Mindig is érdekelt, hogy az MI hogyan foglalja össze, értékeli saját képességeit a számunkra fontos szakmai területeken. Ezért indítottuk "Hello PT sorozatunkat" amiben a ChetGPT 4.o-val beszélhetünk. Ezen a héten a leíratolásról (STT) kérdeztük
NIS2 – több konkrétum, több feladat
Néhány hónappal ezelőtt beszámoltunk az EU új kibervédelmi irányelveinek (NIS2) teljesítésére vonatkozó feladatokról ami - velünk együtt - több ezer hazai vállalkozást érint. Most megnézzük, hol tartunk, mi változott?
ChatGPT magyarul: Még messze nem tökéletes
A legismertebb mesterséges intelligenciára épülő nyelvi modell már hangalapon is kommunikál, ráadásul minderre magyarul is képes. Ez viszont még sokszor vezet problémákhoz, így a technológia komolyabb magyar nyelvű megoldások alapjául egyelőre nem használható.
Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton
A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.
Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen
A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb a spoofing - azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?
Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon
A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.
Bemutatkoznak
bloggereink
Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….









Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE