Blog

__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK

Véleményünk szerint...

Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.

 

Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!

Virtuális vagy mesterséges? Asszisztensek irodán belül és kívül

Ebben a blogbejegyzésben a Microsoft Copilot bemutatásán túl bedobunk pár felvetést a mesterséges intelligenciát használó virtuális asszisztensek mellet.

Mire figyeljünk: egy óriási adatszivárgás tanulságai

Aki az elmúlt napokban böngészte az internetet, alighanem találkozott azzal az elsőre döbbenetesnek tűnő hírrel, hogy egy 26 milliárd elemből álló, személyes adatokat tartalmazó adatbázis került ki az internetre.

Hangfelvételből írott szöveg: segít az AI!

A mesterséges intelligencia ma már megszámlálhatatlan területen segítheti a mindennapi munkánkat. Megoldhatja például, hogy egy hangfelvételből másodpercek alatt írott szöveg legyen.

A három legfontosabb „M” 2024-ben

Mint rendesen, évi első posztunkat a 2024-es trendek bemutatására szánjuk: egy kicsit másképp.

Kezeld hatékonyan: kimenő hívások a VIPeX-ben

Gondolkodtál már, hogyan tehetnéd hatékonyabbá vállalkozásod hívásait? VIPeX szolgáltatásunk a hívások kezeléséhez, átirányításhoz is számos hasznos funkciót nyújthat számodra.

Irányított varázserő: skill alapú híváselosztás call centerekben

Ha ügyfélszolgálatot vezetsz, biztos nálatok is dolgozik legalább egy olyan kolléga, aki varázserővel rendelkezik. De hogyan érheted el, hogy a legbonyolultabb problémák nála kössenek ki? Van rá ötletünk!

Híváslista: szűrj minden fontos adatra!

Call Center rendszerünk Híváslista funkciója a szűrési és keresési lehetőségek terén is egyszerűvé teszi, hogy könnyen és gyorsan férjünk hozzá minden lényeges információhoz.

Híváslista: listázz mindent infót egyszerűen!

Szolgáltatás Portálunk megújult Híváslista funkciója minden eddiginél több információt mutat be a call centeren keresztülfutó hívásokkal kapcsolatban, így a kollégák munkája is könnyebb, és a rendszer is hatékonyabban működhet.

Kibervédelem érthetően: céges dokumentumszerkesztés

A különböző SaaS szolgáltatások használata a távmunka korában elengedhetetlen része lett a vállalati munkának, a kollégák óvatlansága viszont könnyen a céges dokumentumok kiszivárgásához vezethet.

Bemutatkoznak
bloggereink

Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE

SaaS ügyfélszolgálati
és kommunikációs megoldások

Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekom-munikáció
Mobilitás, távmunka
Mobilitás, távmunka
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszak-szervezés
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívás-folyamatok
Megoldásaink
Megoldásaink
AI segédek
AI segédek
GDPR
GDPR
Softphone, IP telefon
Softphone, IP telefon
Click-to-call
Click-to-call
E-fax, sms, SIP trunk
E-fax, sms,
SIP trunk
Telekampány
Telekampány