Kezeld hatékonyan: kimenő hívások a VIPeX-ben

Gondolkodtál már, hogyan tehetnéd hatékonyabbá vállalkozásod hívásait? VIPeX szolgáltatásunk a hívások kezeléséhez, átirányításhoz is számos hasznos funkciót nyújthat számodra. Eheti blogposztunkban a kimenő hívások kezelésének megoldásait mutatom be Nektek.

Alapszolgáltatások

 

VIPeX rendszerünk legfontosabb kimenő hívásokhoz kapcsolódó szolgáltatása, hogy hálózaton belül ingyenes kommunikációt biztosít. Bármilyen két, a VIPeX mellék között végbemenő hívás díjmentes, akkor is, ha vezetékes és akkor is, ha rendszerbe integrált mobil számhoz kapcsolódik. Sőt, akkor sincs probléma, ha az egyik mellékhez külföldi szám tartozik, a rendszer a több országban működő céged számára is lehetővé teszi az ingyenes belső kommunikációt.

 

Szintén fontos, hogy előfizetőként nem kell, hogy a hívásaidat (vagyis magát a forgalmi szolgáltatást) a VIPeX-el együtt vedd, bármilyen más szolgáltatónál lévő számod is hozzáadható a rendszerhez mellékként (SIP port szolgáltatás). Ezzel a megoldással megtarthatod máshol meglévő kedvezményeidet (például korlátlan hívás, vagy flottás kedvezmény), miközben ugyanúgy részesülsz a fent említett rendszeren belüli ingyenes kommunikáció előnyeiből, illetve a számodra legkedvezőbb díjú irányba indíthatod az egyes hívástípusokat vagy akár egyes hívásokat.

 

A kimenő hívások korlátozásának lehetősége szintén fontos alapszolgáltatása a rendszernek. A VIPeX-ben mellékenként (alap és felhasználói egyaránt) beállítható, hogy milyen irányokba lehet hívásokat kezdeményezni az adott mellékről. A rendszerben az alapszolgáltatás részeként több kategóriát korlátozhatsz, tilthatod például a külföldi, a magyar emeltdíjas vagy mobil számok hívását is.

 

Ezzel lehetőséged van a kollégák munkájának személyre szabására, például megadhatod, hogy egy munkatársad kifejezetten külföldi, vagy épp csak magyar ügyfelek hívására specializálódjon. Emellett meggátolhatod azt is, hogy bárki költséges személyes hívások lebonyolítására használja fel a céges rendszert.

 

Ezek az előre beállított kategóriák a legtöbb cég igényeinek tökéletesen megfelelnek, de ha további, egyéni korlátozásokat igényelsz, akkor ezeket is elérheted.

PIN kódos hívások

 

A PIN kódos hívások révén a VIPeX rendszer kivételek hozzáadását is lehetővé teszi, és segíti a hivatalos és privát és céges hívások elkülönítését is. A készüléken megadott személyes kódok segítségével a megadott korlátozások bármelyik melléken és készüléken feloldhatóak, így biztosítva nagyobb rugalmasságot. Tehát ha mondjuk a tárgyalóban található készüléken korlátozva vannak a külföldi hívások, mert nem szeretnéd, hogy a takarító onnan hívja ukrajnai rokonait, te PIN-nel rendelkező munkatársként így is gond nélkül telefonálhatsz majd.

 

Céges kóddal valamennyi felhasználó rendelkezik a rendszerben,  Szolgáltatásunk személyes – privát – PIN-kód megadását is lehetővé teszi. Ezt beütve szintén feloldhatod a korlátozásokat, de amennyiben a cégnél van erre szabály a kimenő hívások díja innentől nem a céges elszámolás részét képezi, hanem az adott felhasználó saját költsége lesz. Ezáltal még jobban elkülönítheted a céges és magánjellegű hívásokat.

 

Amennyiben egy mellékhez több hívószám is tartozik, lehetőséged van a kimenő hívásnál használt és megjelenített szám kiválasztására is. Így például ha külföldi ügyfelekkel tárgyalnál, telefonálhatsz a számukra bizalomgerjesztőbb helyi számról, hazai partnereidnél pedig azonnal visszaválthatsz.

 

Gyula

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Megújul az Opennetworks

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs szolgáltatásai mostantól megújulva, de továbbra is a megszokott minőségben érhetők el. Elmondjuk, mit jelent számunkra a megújulás.

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun

Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!