Grafikus híváslogika
szerkesztő
Automatizáld céged
kommunikációs folyamatait!
A grafikus híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató megoldása. Segítségével bármilyen bonyolult IVR rendszert, vagy ügyfélszolgálati folyamatot grafikus elemek segítségével, online felületen állíthatsz be, szükség esetén pedig azonnal módosíthatsz.
A grafikus híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató megoldása. Segítségével bármilyen bonyolult IVR rendszert, vagy ügyfélszolgálati folyamatot grafikus elemek segítségével, online felületen állíthatsz be, szükség esetén pedig azonnal módosíthatsz.
A grafikus híváslogikai szerkesztővel optimalizált hívásfolyamatok
- Csökkentik az elveszett hívások számát.
- Támogatják bonyolultabb IVR rendszerek működését.
- Segítik, hogy különböző időszakokban más-más hívásfolyamatok valósuljanak meg.
- Lehetővé teszik a tudás alapú híváselosztást a call center rendszerekben.
- Megkönnyítik az üzenetek, hangbejátszások, hangposta, figyelmeztetések, adatbekérés stb. megvalósítását.
- Segítik a hívás végi adatküldést más rendszerekbe.
- Egyedi mezőkkel támogatják a speciális ügyféligények no-code megvalósítását.



Okos
IVR
Alap, hogy a grafikus híváslogika szerkesztővel az elképzelhető legbonyolultabb IVR rendszert is egyszerűen felépítheted, így ügyfeleid a lehető legjobb kezekbe kerülnek, a lehető leggyorsabban.
Alap, hogy a grafikus híváslogika szerkesztővel az elképzelhető legbonyolultabb IVR rendszert is egyszerűen felépítheted, így ügyfeleid a lehető legjobb kezekbe kerülnek, a lehető leggyorsabban.
A jó IVR célja leegyszerűsítve nagyjából annyi, hogy telefonáló ügyfelet a legmegfelelőbb ügyintézési pontra – legyen ez élő emberi ügyintéző vagy automata hangbejátszás – irányítsuk.
Az irányítás többféle alapon is történhet, például:
- az ügyintézés célja
- a hívó fél személye
- az időszak, amiben hív minket
- a beszélt nyelv, de számos más paraméter szerint is.

Ezt a teljes folyamatot beállíthatjuk a híváslogika tervező egyszerű, jól érthető, paraméterezhető tábláiban, majd a beállításoknak megfelelően ezt a viszonylag bonyolult rendszert is egy egyszerű folyamatábraként nézhetjük meg.

Ha pedig bármi változik az ügyfélszolgálati rendben – pl. a nyitvatartás – akkor a híváslogika néhány paraméter módosítással átalakítható, sőt élesítés előtt másolat formájában tesztelhető, a régit pedig eltehetjük például az ünnepi időszak utánra.
Ha pedig bármi változik az ügyfélszolgálati rendben – pl. a nyitvatartás – akkor a híváslogika néhány paraméter módosítással átalakítható, sőt élesítés előtt másolat formájában tesztelhető, a régit pedig eltehetjük például az ünnepi időszak utánra.
Folyamat automatizálás
profi eszközökkel
A grafikus híváslogika tervező azonban sokkal több ennél!
Minden kommunikációs folyamatodat és lépésedet automatizálhatod segítségével, például:
- az üzenetek küldését
- a hangbejátszókat
- beírt szöveg AI vezérelt átalakítását hangbejátszássá (TTS)
- számsor felolvasást – pl. automata tájékoztatás rögzített beszélgetés hívásazonosítójáról
- a más rendszerekkel való kapcsolódást,
- a más rendszerekből kapott információk alapján történő hívásirányítást
- más rendszerek részére adatok átadását, hívás közben, vagy annak végén
- a hívás más-más ágra terelését számos paraméter alapján (pl. hívás időpont, behívó szám, telefonkönyv mezők, hívószám prefix, egyedi mező stb)
- call centerekben a skill (tudás alapú) híváselosztást
- hangposta elindítását üzenethagyáshoz
- telefonkönyvben található adatok – pl. hívó név – kijelzését a hívott félnek
- sőt egyedi mezők alapján történő irányítást, műveleteket.

Ne feledd!
A bonyolult kommunikációs folyamatok automatizálása egyszerűbb, mint gondolnád, és ez minden VIPeX előfizető ügyfelünknek csomagjában foglalt lehetőség!
Olvass bővebben a híváslogikák létrehozásáról, módosításáról, az egyes híváslogika-tervező elemekről és azok funkcióiról!
Ha pedig segítségre lenne szükséged a beállításban, szakértő kollégáink rendelkezésedre állnak!

