A nyílt bankolás úttörője – FintechX

Sok esetben előfordul, hogy egy több éve problémamentes és sikeres ügyfélkapcsolat egy újabb kihívás elé kerül és a megoldás még jobb, magasabb szintű együttműködést ösztönöz. Ilyen továbblépésre példa a FintechX Technologies Zrt.

Ügyfelünk – egy innovatív szegedi technológiai vállalkozás – az open banking hazai úttörője, akik immár 10 éve lefedik a számlainformációk és fizetési kezdeményezések felhasználási eseteinek teljes értékláncát. Hisznek abban, hogy a pénzügyeket egyszerűbbé kell tenni az emberek számára és ehhez nyújtanak különböző megoldásokat, a hazai pénzintézeti szektor kiemelkedő pénzügyi szolgáltatóival, bankjaival együttműködve.

 

Bizonyára sokak számára ismert a DORA jelentése, de jó tudni, hogy a négy betűs szó mögött a „Digital Operational Resilience Act” az EU pénzügyi szektorra vonatkozó szabályozása áll, amely az informatikai kockázatok kezelését és a kiberbiztonságot egységesíti

A magyar fintech cégeknek azért fontos a DORA, mert megfelelés nélkül nem működhetnek biztonságosan és versenyképesen sem a magyar, sem az uniós piacon. Érthető hát, hogy a megfelelés központi szerepet kap egy olyan szolgáltatónál, mint a FintechX Technologies Zrt. Az ehhez szükséges garanciákat pedig nem csak saját tevékenysége során kell biztosítania, hanem minden kulcsbeszállító esetében meg kell kapnia.

 

A telekommunikációs szolgáltatás – melyet a DORA aktuálissá válásakor már több éve nyújtottunk ügyfelünknek – ilyen kulcsszolgáltatás, melynek kapcsán több új megoldást is be kellett vezetnünk.

 

Egyrészt a korábbi termékverzióról az aktuális és informatikai-biztonsági szempontból sokkal korszerűbb szolgáltatás-csomagra történő átállással biztosítottuk ügyfelünknek azokat a funkciókat, melyekre a megfeleléshez szüksége volt. (pl. a hangrögzítéshez történő hozzájárulás). Másrészt az átállással megalapoztuk a biztonsági funkciók személyre szabhatóságának lehetőségét. Ha ügyfelünk részére a hatósági audit bármikor több faktoros hitelesítést, vagy például egyedi jelszó-biztonsági követelményeket ír elő, akkor ezek az emelt szintű biztonsági csomag opciónkkal egyszerűen igénybe vehetők.

Még fontosabb volt ennél, hogy – mivel több érintett pénzintézet és pénzügyi szolgáltató is ügyfelünk – minden DORA megfeleléshez szükséges nyilatkozatot, dokumentációt rövid időn belül át tudtunk adni, legyen szó akár üzletmenet-folytonossági tervekről, akár adattárolási nyilatkozatokról. Az olyan ügyfelek számára, mint a FintechX kiemelten fontos, hogy cégünk és megoldásaink nemzetközi szabvány (ISO 27001:2022) alapján auditáltak, DORA-megfelelőségünk biztosított és NIS2 kötelezettek is vagyunk.

A kockázatok közös csökkentése és a biztonsági megfelelés közös ügyünk, mely különösen fontos szempont a pénzintézetek, NIS2 kötelezett szolgáltatók és az olyan innovatív pénzügyi partnerek esetében, mint a FintechX Technologies Zrt. Az Opennetworks ebben naprakész szabályozásokkal, rugalmas hozzáállással és a megfelelőség auditáltatásával segíti partnereit.

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

A nyílt bankolás úttörője – FintechX

Kapcsolatunk ügyfelünk, a FintechX Technologies felé a DORA-szabályozás miatt lépett újabb szintet, elősegítve a modern, biztonságos bankolást.

Egyszerűen tökéletes – Ravak

Egy fürdőszoba összeállítása nagyon sokrétű, akárcsak egy ezzel foglalkozó cég kommunikációja. Hogyan lehet a megoldás mégis egyszerűen tökéletes? Bemutatjuk ügyfelünk, a Ravak segítségével.

Call Centerünk a magánegészségügyben – Direktdoki

Az EZJÚ LÁJKIT Bt. Direktdoki szolgáltatásával régóta a hazai magánegészségügyi szolgáltató piac kiemelt partnere. A „Direktdoki” nagyon régi ügyfelünk, így nagy megtiszteltetés számunkra, hogy az elsők között lett előfizetője megújult Call Center modulunknak.

Az idő pénz: JHP Time Bt. Seiko szervíz

A Seiko Butikban az értékesítés mellett szervíz is van, amit ügyfelük – a JHP Time Bt. – működtet. Egy szervíznek általában szüksége van telekommunikációs szolgáltatásra, így az egyéltalán nem meglepő, hogy ügyfelünk részére VIPeX szolgáltatással biztosítjuk a kapcsolattartást a külvilággal.

Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Vonalban az egészség: Szent Kristóf Szakrendelő

Időben orvoshoz jutni, ha baj van: nincs ennél fontosabb, ha betegek vagyunk. Ennek pedig – különösen a mai, a szektor számára is kihívásokat jelentő időszakban – egyik kulcsfontosságú feltétele, hogy a páciens gyorsan, gördülékenyen és lehetőleg felesleges körök nélkül elérje az orvost, vagy a betegirányítást végző kollégát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!