Blog

__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK

Véleményünk szerint...

Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.

 

Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!

Nemzetközi hívószámok virtuális IP telefonközpontban

Az üzlet ma már átnyúlik a határokon. Ezért egyre nagyobb a jelentősége annak, hogy külföldi ügyfeleink az általuk megszokott „helyi” telefonszámon, helyi tarifával érjenek el minket. Fontos az is, hogy külföldi irodánkban dolgozó kollégáinkkal olcsón – lehetőleg ingyenesen – beszélgethessünk. Ezt segítik a nemzetközi hívószámok.

Nyári téma: mikor kapjon a gyerek okostelefont?

Javában tombol a nyár, ezért ezen a héten egy szakterületünktől némiképp eltérő, de szinte mindannyiunk számára érdekes témát választottunk: mikor adjunk a gyerek kezébe okostelefont, mikor és meddig engedjük őket számítógép, tablet, illetve internet elé?

Múltidéző – telefonfülkétől a táviratig

nagyon sokszor kutatjuk, mit hoz a jövő a telekommunikációs szektroban. Ezúttal úgy gondoltuk, tekintsünk vissza egy kicsit a múltba és idézzünk fel – sokunknak kedves – múltbéli telekommunikációs szolgáltatásokat, amikkel ma már talán nem is találkozhatunk. Vagy mégis?

Click2Call Webshop Wizard – tervezd meg a hívógombodat!

Egy szolgáltatásnál az egyik legfontosabb szempont a könnyű testre szabhatóság. Click2Call szolgáltatásunk esetében igyekeztünk alaposan végiggondolni, hogy mik a webáruházak és ügyfélszolgálatok egyedi igényei, majd ennek megfelelően terveztük meg az adminisztrátori felületet,.

Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Amennyiben ügyfeleid elégedettségét tovább szeretnéd növelni, cégedet pedig a legkönnyebben elérhetővé tenni, a „hagyományos” telefonszámokon kívül lehetőséged van szép számok, egyedi hívószámok, külföldi telefonszámok, illetve zöld számok igénylésére is.

Érthetően a provisioningról

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Bemutatkoznak
bloggereink

Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE

SaaS ügyfélszolgálati
és kommunikációs megoldások

Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekom-munikáció
Mobilitás, távmunka
Mobilitás, távmunka
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszak-szervezés
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívás-folyamatok
Megoldásaink
Megoldásaink
AI segédek
AI segédek
GDPR
GDPR
Softphone, IP telefon
Softphone, IP telefon
Click-to-call
Click-to-call
E-fax, sms, SIP trunk
E-fax, sms,
SIP trunk
Telekampány
Telekampány