Blog
__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK
Véleményünk szerint...
Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.
Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!
Olvasd el
blogbejegyzéseinket!
Hívószámok, beszédcsatornák, külső SIP kapcsolatok
VIPeX rendszerünk hívásforgalom kezelésének alapjairól: a mellékek, beszédcsatornák és telefonszámok összefüggéseiről azért is nagyon fontos beszélni, mert az optimális választás itt nem csak a jó, és a vállalati céljaidnak leginkább megfelelő működést biztosítja, hanem jelentősen csökkentheti a telekommunikációs költségeidet is.
Szervezd meg még jobban az ügyfélszolgálatod!
Az ügyfelek gyors kiszolgálása, a rendelkezésre állás továbbra is a sikeres üzleti működés fontos része, a saját call center rendszerrel rendelkező nagy cégeknél éppúgy, mint a KKV szektorban, ahol a telefonos kapcsolattartást sokszor más tevékenységet is ellátó kollégák végzik.
Külső rendszerek integrálása a VIPeX-el: API-k
Egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM rendszerét vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a náluk működő virtuális alközpont megoldással. VIPeX szolgáltatásunk keretében számos API-t biztosítunk, melyek hatékony és rendszerfüggetlen megoldást nyújtanak az összekötés megvalósítására.
Szolgáltatás portál: adminisztrátori információk
VIPeX, felhő alapú telefonközpont rendszerünk nem csak a felhasználók számára biztosít információkat saját tevékenységükről, hanem egy jól átlátható információs felület segítségével az adminisztrátorok is tájékozódhatnak az előfizetés összes lényeges adatáról.
Valaki figyel – Hogyan garantáljuk IoT kameráink biztonságát?
Azt hihetnénk, hogy otthoni vagy munkahelyi kameráink illetéktelen elérése csak a B kategóriás thrillerek bevett eleme, pedig ez egy nagyon is valós biztonsági kockázat. A hozzáféréshez gyakran képzett támadó sem szükséges, felhasználóként azonban a legtöbb esetben némi odafigyeléssel megelőzhető a baj.
Miért szeretik majd ügyfeleid a video-ügyfélszolgálatot?
Manapság a videokonferencia a mindennapos (táv)munka nélkülözhetetlen részévé vált, a gyors terjedés ellenére azonban az korántsem alap, hogy egy céges vagy szolgáltatói ügyfélszolgálatot videohívással kereshessünk. Pedig ez a megoldás növeli az ügyfél elégedettséget és számos területen nagyon hasznos többletlehetőséget biztosít a cégeknek is.
Készülékek, készülék menedzsment a VIPeX-hez
VIpeX rendszerünk mellé IP telefonkészülékek széles választékát kínáljunk, az alap-készülékektől a vezetői készülékeken át a speciális igényeket kiszolgáló – pl. titkársági, hordozható, antibakteriális, konferencia – készülékekig.
Hogyan válassz telekommunikációs szolgáltatót?
Napjaink üzleti világában a megfelelő távközlési szolgáltató kiválasztása minden eddiginél fontosabb. A döntés nem egyszerű, ezért mutatunk pár lehetséges megoldást, amivel megkönnyítheted magadnak a választást.
Élve megsütnek majd bennünket a mikrohullámú adóállomások?
Az 5G megjelenésével párhuzamosan egyre gyakrabban merülnek fel olyan aggályok, hogy a villámgyors mobilhálózat eléréshez szükséges technológia káros hatással lehet az emberi egészségre. De mennyi valóságalapja lehet ezeknek a rémhíreknek és mennyiben befolyásolják ezek az 5G nélkül megvalósíthatatlan IoT technológia terjedését?
Bemutatkoznak
bloggereink
Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….
Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE