Blog

__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK

Véleményünk szerint...

Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.

 

Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!

Személyre szabott ügyfélkommunikáció telekommunikációs támogatása

Vállalkozóként ti is arra törekedtek, hogy ügyfeleiteket, partnereiteket személyre szabott üzenetekkel érjétek el, úgy, hogy ezeket el is olvassák. Ebben segíthetnek például a tömeges sms-kampányok, de a telekommunikációs rendszerből küldhető és ott fogadható sms-ek az ügyfélkapcsolat-tartás más területein is segítségetekre lehetnek.

Nemzetközi hívószámok virtuális IP telefonközpontban

Az üzlet ma már átnyúlik a határokon. Ezért egyre nagyobb a jelentősége annak, hogy külföldi ügyfeleink az általuk megszokott „helyi” telefonszámon, helyi tarifával érjenek el minket. Fontos az is, hogy külföldi irodánkban dolgozó kollégáinkkal olcsón – lehetőleg ingyenesen – beszélgethessünk. Ezt segítik a nemzetközi hívószámok.

Nyári téma: mikor kapjon a gyerek okostelefont?

Javában tombol a nyár, ezért ezen a héten egy szakterületünktől némiképp eltérő, de szinte mindannyiunk számára érdekes témát választottunk: mikor adjunk a gyerek kezébe okostelefont, mikor és meddig engedjük őket számítógép, tablet, illetve internet elé?

Múltidéző – telefonfülkétől a táviratig

nagyon sokszor kutatjuk, mit hoz a jövő a telekommunikációs szektroban. Ezúttal úgy gondoltuk, tekintsünk vissza egy kicsit a múltba és idézzünk fel – sokunknak kedves – múltbéli telekommunikációs szolgáltatásokat, amikkel ma már talán nem is találkozhatunk. Vagy mégis?

Click2Call Webshop Wizard – tervezd meg a hívógombodat!

Egy szolgáltatásnál az egyik legfontosabb szempont a könnyű testre szabhatóság. Click2Call szolgáltatásunk esetében igyekeztünk alaposan végiggondolni, hogy mik a webáruházak és ügyfélszolgálatok egyedi igényei, majd ennek megfelelően terveztük meg az adminisztrátori felületet,.

Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Amennyiben ügyfeleid elégedettségét tovább szeretnéd növelni, cégedet pedig a legkönnyebben elérhetővé tenni, a „hagyományos” telefonszámokon kívül lehetőséged van szép számok, egyedi hívószámok, külföldi telefonszámok, illetve zöld számok igénylésére is.

Érthetően a provisioningról

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Bemutatkoznak
bloggereink

Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE

SaaS ügyfélszolgálati
és kommunikációs megoldások

Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekom-munikáció
Mobilitás, távmunka
Mobilitás, távmunka
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszak-szervezés
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívás-folyamatok
Megoldásaink
Megoldásaink
AI segédek
AI segédek
GDPR
GDPR
Softphone, IP telefon
Softphone, IP telefon
Click-to-call
Click-to-call
E-fax, sms, SIP trunk
E-fax, sms,
SIP trunk
Telekampány
Telekampány