Blog

__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK

Véleményünk szerint...

Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.

 

Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!

Felhő és biztonság a hibrid munkavégzés korában

A felhő alapú szolgáltatások és a távmunka elterjedése együttesen azt eredményezi, hogy a cégek komoly kihívás elé vannak állítva az adatbiztonság terén. Fontos, hogy meggyőződjenek a felhőszolgáltatójuk tanúsítványáról, de maguknak is lépéseket kell tenniük az adataik védelmére.  

Nem gond a GDPR: hangok és hangtárolás a VIPeX-ben

Ha hangtárolásról és hívásrögzítésről van szó, a rugalmas és GDPR-nak megfelelő híváskezelés ma már minden cég számára elengedhetetlen. VIPeX rendszerünk ehhez biztosít rengeteg lehetőséget az előfizetőknek.

Hangos kérdések – így oldd meg a hívásrögzítést

Az ügyfélszolgálatok hangfelvételeinek tárolása során egyre több szabálynak kell megfelelni, ami egy sor technikai és adminisztrációs terhet ró a cégekre. Egyszerűbb megoldás lehet a kérdést egy megbízható szolgáltatónál rendezni.

Szoftvert a felhőből – újabb öt érv a SaaS mellett

A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldásoknak egy sor informatikai előnye is van.

Szoftvert a felhőből – öt jó érv a SaaS mellett

A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldások költséghatékony és rugalmas lehetőséget biztosíthatnak cégednek.

Felhőszolgáltatás rugalmasan – így számold el a felhő költséget!

A felhő alapú szolgáltatások bérlésének rendszerében nem egyszerű eligazodni, de egy rugalmas szolgáltató többféle megoldást is biztosít, ezzel segítve, hogy egy cég rugalmasan használhassa ki forrásait.

Hivatal a felhőben

A felhőszolgáltatás bérlésének előnyei kézenfekvőek, a kételyek pedig többnyire könnyen cáfolhatók.  

Hang és videómegoszás könnyedén: WebRTC alapok

A problémamentes hang és videómegosztás már nélkülözhetetlen a vállalati kommunikációban. Ezt a fontos feladatot segíti elő egy rohamosan fejlődő technológia, a WebRTC.  Most bemutatjuk, hogyan működik, miben újító jellegű, és miért lehet hasznos a technológia alkalmazása.

Call center operátori felület: minden ami szükséges, semmi felesleges

Egy jól funkcionáló Call center operátori felület egyszerű, a céges igényekhez igazítható, és kizárólag az operátorok munkavégzéséhez szükséges és elégséges funkciókat tartalmazza. Most bemutatjuk, hogyan működik ez a VIPEX Call Center modulban.

Bemutatkoznak
bloggereink

Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE

SaaS ügyfélszolgálati
és kommunikációs megoldások

Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekom-munikáció
Mobilitás, távmunka
Mobilitás, távmunka
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszak-szervezés
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívás-folyamatok
Megoldásaink
Megoldásaink
AI segédek
AI segédek
GDPR
GDPR
Softphone, IP telefon
Softphone, IP telefon
Click-to-call
Click-to-call
E-fax, sms, SIP trunk
E-fax, sms,
SIP trunk
Telekampány
Telekampány