Blog
__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK
Véleményünk szerint...
Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.
Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!
Védelem emelt szinten – a Szolgáltatás Portál extra funkciói
Kétfaktoros hitelesítés nélkül ma már a legkorszerűbb biztonsági rendszerek nem működhetnek, így emelt szintű biztonsági megoldásaink között mi is elérhetővé tesszük ennek lehetőségét.
Fő a biztonság: védelmi funkciók a Szolgáltatás Portálon
Egy felhő alapú szolgáltatás számos biztonsági kockázatnak van kitéve, ezért elengedhetetlen, hogy egy szolgáltató megfelelő eszközökkel védje a rendszerét és így ügyfeleit. Az Opennetworks Szolgáltatás Portálja egy sor új lehetőséggel garantálja a biztonságot, amik közül több minden felhasználónk számára elérhető.
Felhő és biztonság a hibrid munkavégzés korában
A felhő alapú szolgáltatások és a távmunka elterjedése együttesen azt eredményezi, hogy a cégek komoly kihívás elé vannak állítva az adatbiztonság terén. Fontos, hogy meggyőződjenek a felhőszolgáltatójuk tanúsítványáról, de maguknak is lépéseket kell tenniük az adataik védelmére.
Nem gond a GDPR: hangok és hangtárolás a VIPeX-ben
Ha hangtárolásról és hívásrögzítésről van szó, a rugalmas és GDPR-nak megfelelő híváskezelés ma már minden cég számára elengedhetetlen. VIPeX rendszerünk ehhez biztosít rengeteg lehetőséget az előfizetőknek.
Hangos kérdések – így oldd meg a hívásrögzítést
Az ügyfélszolgálatok hangfelvételeinek tárolása során egyre több szabálynak kell megfelelni, ami egy sor technikai és adminisztrációs terhet ró a cégekre. Egyszerűbb megoldás lehet a kérdést egy megbízható szolgáltatónál rendezni.
Szoftvert a felhőből – újabb öt érv a SaaS mellett
A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldásoknak egy sor informatikai előnye is van.
Szoftvert a felhőből – öt jó érv a SaaS mellett
A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldások költséghatékony és rugalmas lehetőséget biztosíthatnak cégednek.
Felhőszolgáltatás rugalmasan – így számold el a felhő költséget!
A felhő alapú szolgáltatások bérlésének rendszerében nem egyszerű eligazodni, de egy rugalmas szolgáltató többféle megoldást is biztosít, ezzel segítve, hogy egy cég rugalmasan használhassa ki forrásait.
Hivatal a felhőben
A felhőszolgáltatás bérlésének előnyei kézenfekvőek, a kételyek pedig többnyire könnyen cáfolhatók.
Bemutatkoznak
bloggereink
Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….









Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE