Blog
__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK
Véleményünk szerint...
Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.
Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!
Futárral vagy boltba? Statisztikák az operátori űrlapon
Az operátori űrlap segítségével kollégáid könnyen tehetnek fel kérdéseket ügyfeleid számára, az ügyfélszolgálati rendszer által mentett válaszokból pedig gyorsan és egyszerűen vezethetsz statisztikákat szokásaikról vagy épp elégedettségükről.
Hasznosítsd a statisztikákat – a CC rendszer funkciói
Call Center modulunk statisztikái egy sor hasznos információval láthatnak el ügyfeleidről és kollégáidról, mindezt pedig könnyen és gyorsan szűrhető módon biztosítják.
Üzenetek a megfelelő helyen: SMS és e-mail a VIPeX-ben
Ugyan az ügyfélszolgálatok elsődlegesen a hangalapú kommunikációra épülnek, a jól használt szöveges üzenetek jelentősen megkönnyíthetik kollégáid dolgát. VIPeX rendszerünk funkció a hívási folyamatot valamilyen üzenetküldéssel kapcsolják össze.
Kell-e még a jó öreg asztali telefonkészülék?
A hagyományos asztali telefonkészülékeknek épp úgy megvannak az előnyei és hasznos részét képezhetik egy integrált céges kommunikációnak, mint a számítógépes vagy mobil softphone megoldások. Egy jól működő rendszer mindháromból kihozza a legtöbbet.
Védelem emelt szinten – a Szolgáltatás Portál extra funkciói
Kétfaktoros hitelesítés nélkül ma már a legkorszerűbb biztonsági rendszerek nem működhetnek, így emelt szintű biztonsági megoldásaink között mi is elérhetővé tesszük ennek lehetőségét.
Fő a biztonság: védelmi funkciók a Szolgáltatás Portálon
Egy felhő alapú szolgáltatás számos biztonsági kockázatnak van kitéve, ezért elengedhetetlen, hogy egy szolgáltató megfelelő eszközökkel védje a rendszerét és így ügyfeleit. Az Opennetworks Szolgáltatás Portálja egy sor új lehetőséggel garantálja a biztonságot, amik közül több minden felhasználónk számára elérhető.
Felhő és biztonság a hibrid munkavégzés korában
A felhő alapú szolgáltatások és a távmunka elterjedése együttesen azt eredményezi, hogy a cégek komoly kihívás elé vannak állítva az adatbiztonság terén. Fontos, hogy meggyőződjenek a felhőszolgáltatójuk tanúsítványáról, de maguknak is lépéseket kell tenniük az adataik védelmére.
Nem gond a GDPR: hangok és hangtárolás a VIPeX-ben
Ha hangtárolásról és hívásrögzítésről van szó, a rugalmas és GDPR-nak megfelelő híváskezelés ma már minden cég számára elengedhetetlen. VIPeX rendszerünk ehhez biztosít rengeteg lehetőséget az előfizetőknek.
Hangos kérdések – így oldd meg a hívásrögzítést
Az ügyfélszolgálatok hangfelvételeinek tárolása során egyre több szabálynak kell megfelelni, ami egy sor technikai és adminisztrációs terhet ró a cégekre. Egyszerűbb megoldás lehet a kérdést egy megbízható szolgáltatónál rendezni.
Bemutatkoznak
bloggereink
Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….









Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE