Blog
__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK
Véleményünk szerint...
Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.
Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!
Legyen a szövegből hang: csak a képzeleted szab határt!
A mesterséges intelligenciára építő, hangalapú megoldások egyre elterjedtebbek az interneten, a felhasználók számos területen veszik hasznát, ha egy szoftver a szövegből hangot generál számukra. Ez a TTS technológia, ami a céges call centerekben is komoly változást hozhat.
Telefonhívások és telefonközponti funkciók Teams-en keresztül
Elég kevés cég engedheti meg manapság, hogy a kollégák egyetlen dologgal foglalkozzanak. A feladatok száma egyre nő, így minden segítséget meg kell ragadni, ami egyszerűsítheti a folyamatokat.
Átirányítás, testre szabva – szűrj hívószámra a VIPeX-ben
Felhő alapú telekommunikációs rendszerünk átirányítás funkciója eddig is nagy segítséget nyújtott akár a legbonyolultabban működő céges telefonközpontoknak is, de a hívószámra szűrt átirányítással ezt tovább finomítottuk.
Még jobb, még több – fejlesztettük az ütemezett átirányítást
Kell mondanunk, milyen fontos, hogy ügyfeleid mindig megtaláljanak? Ehhez a leghasznosabb funkció az átirányítás. Ma az ütemezett átirányítás előnyeit mutatjuk meg.
Hívószám és operátori statisztikák a VIPeX-ben
A VIPeX rendszer call center moduljának statisztikái segítenek hatékonyabbá tenni call centered működését. A hívószám és operátori statisztikák segítségével könnyen és gyorsan megtudhatod, egyéni- és rendszerszinten hogyan működik az ügyfélszolgálatod.
Futárral vagy boltba? Statisztikák az operátori űrlapon
Az operátori űrlap segítségével kollégáid könnyen tehetnek fel kérdéseket ügyfeleid számára, az ügyfélszolgálati rendszer által mentett válaszokból pedig gyorsan és egyszerűen vezethetsz statisztikákat szokásaikról vagy épp elégedettségükről.
Hasznosítsd a statisztikákat – a CC rendszer funkciói
Call Center modulunk statisztikái egy sor hasznos információval láthatnak el ügyfeleidről és kollégáidról, mindezt pedig könnyen és gyorsan szűrhető módon biztosítják.
Üzenetek a megfelelő helyen: SMS és e-mail a VIPeX-ben
Ugyan az ügyfélszolgálatok elsődlegesen a hangalapú kommunikációra épülnek, a jól használt szöveges üzenetek jelentősen megkönnyíthetik kollégáid dolgát. VIPeX rendszerünk funkció a hívási folyamatot valamilyen üzenetküldéssel kapcsolják össze.
Kell-e még a jó öreg asztali telefonkészülék?
A hagyományos asztali telefonkészülékeknek épp úgy megvannak az előnyei és hasznos részét képezhetik egy integrált céges kommunikációnak, mint a számítógépes vagy mobil softphone megoldások. Egy jól működő rendszer mindháromból kihozza a legtöbbet.
Bemutatkoznak
bloggereink
Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….









Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE