Blog

__SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK

Véleményünk szerint...

Az ügyfélkapcsolatok már túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható.

 

Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van… Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a
kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát, kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el
blogbejegyzéseinket!

MI a programozásban: ígéretek és kockázatok

A mesterséges intelligencia, hasonlóan lassan életünk összes területéhez, a programozás szakmájára is kifejti a hatását. A technológia előnyei egyértelműen látszanak a folyamatok felgyorsításában és a céges költségek csökkentésében, a hátulütők azonban ugyanúgy megvannak.

Küszöbön a jelszavak nélküli világ

A jelszavak jelentik a leggyengébb láncszemet a felhasználói azonosításban és így a vállalati biztonság területén is. A rendszer mégis régóta velünk van, de a legnagyobb tech cégek már elkezdtek haladni a jelszómentes azonosítás irányába. Ez a megoldás számos előnnyel jár, rövidesen pedig mindenhol elterjedt lesz.

Jön a DORA, a pénzügyi szektor GDPR-ja

Januártól hatályba lépett az uniós DORA-rendelet, aminek célja egységesíteni a pénzügyi szektor biztonsági standardjait a digitális kockázatokkal szemben. A részletek még kidolgozás alatt állnak, de a felhasználók csak profitálhatnak majd az új rendszerből.

Hívásirányítási trükkök: add jó kezekbe az ügyfeled!

VIPeX rendszerünk korszerű hívásirányítási megoldásokkal teheti egyszerűbbé egy ügyfélszolgálat mindennapjait. Így minden hívó eljut a számára legmegfelelőbb ügyintézőhöz.

Elágazás: Az ügyfeled a legjobb kezekbe kerül

Múlt héten már láthattátok, hogyan működik grafikus híváslogika tervezőnk egy gyakorlati példán keresztül. Most külön bemutatjuk - ugyanezen a példán - az egyik leghasznosabb funkcióját: az elágazást.

Okos IVR – híváslogika tervezővel

A híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató funkciója. Segítségével ügyfélszolgálatod bármilyen bonyolult rendszert pár egyszerű kattintással tud beállítani,

Visszahívás: az ígéret szép szó

A hosszú várakozási idő egy ügyfélszolgálat és a felhasználói élmény halála, ezért nagyon fontos, hogy egy cég aktívan dolgozzon ennek csökkentésén. Szerencsére vannak könnyen kivitelezhető megoldások, amiknek megvalósításában mi is segíthetünk Nektek.

Ne várasd, hívd vissza – visszahívás a Call Centerben

Call center rendszered néhány egyszerű megoldással sokkal hatékonyabbá teheted. A megfelelően elhelyezett visszahívás opcióval például elérheted, hogy ügyfeleid ne várjanak hosszú perceket, és ne veszíts emiatt hívásokat. 

Jó helyre, jó időben – a közvetlen visszahívás

Egy call center, naponta akár több ezer hívást is lebonyolít. Ezek többségében céges hívások, többségében üzleti ügyben. Vannak viszont kivételek, és ezek kezelését segíti például a közvetlen visszahívás funkció.

Bemutatkoznak
bloggereink

Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE

SaaS ügyfélszolgálati
és kommunikációs megoldások

Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekom-munikáció
Mobilitás, távmunka
Mobilitás, távmunka
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszak-szervezés
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívás-folyamatok
Megoldásaink
Megoldásaink
AI segédek
AI segédek
GDPR
GDPR
Softphone, IP telefon
Softphone, IP telefon
Click-to-call
Click-to-call
E-fax, sms, SIP trunk
E-fax, sms,
SIP trunk
Telekampány
Telekampány