Hogyan tedd hatékonyabbá céges kommunikációd? Segítünk dönteni!

A céges kommunikáción különböző szempontok alapján sokféle módon lehet javítani. Most bemutatjuk, mi alapján érdemes választani a VIPeX telekommunikációs rendszer
és a Call Center modul között. 

A változás, a fejlődés mindig egy döntéssel kezdődik. A döntéssel, hogy valamit, ami nem működik (elég) jól, jobban kell csinálni, mint eddig. Ez sem könnyű, de viszonylag egyértelmű lépés. Utána viszont következik egy másik, talán még fontosabb választás: el kell dönteni, hogyan csináljuk jobban.

 

Ez a folyamat nem néz ki másképp a mi szakterületünkön, a vállalati kommunikációban sem. Annak észrevétele, hogy a cégünk nem intézi elég hatékonyan működésének ezt a részét, csak az első lépés. Ezt követően jönnek a kérdések.


Mi nem működik igazán: akadozik a kollégák közti kommunikáció, vagy az ügyfelek nem érnek el minket? Melyik a hangsúlyosabb probléma a mi területünkön? Milyen erőforrások állnak rendelkezésünkre? Néhány kijelölt kolléga tartja a frontot az ügyfelek felé, vagy egy teljes ügyfélszolgálati csapat áll rendelkezésünkre?

 

A válaszok fényében az igényeink és a megoldások is egészen mások lehetnek. Szerencsére az Opennetworksnél minden eshetőségre van javaslatunk. A VIPeX felhőalapú telekommunikációs rendszerünk az ügyfél- és céges kapcsolattartáshoz tökéletes, míg ennek kiegészítő szolgáltatása, a Call Center modul akkor hasznos, ha ügyfélszolgálatodat emelnéd új szintre.

 

Úgy gondoltam, a fenti kérdések alapján érdemes bemutatni, számodra melyik lehet a megfelelő megoldás.

VIPeX

Hogyan segíthet neked a VIPeX?
Ha egy mondatban kéne összefoglalnom, ezt írnám: Ha rendszeresen gondot okoz, hogy zökkenőmentesen tartsd a kapcsolatot az ügyfelekkel vagy a kollégákkal, erre a rendszerre van szükséged.

 

Kicsit bővebben kifejtve:

 

  • Nem lesznek többé elveszett hívásaid, ugyanis ügyfeleid a modern hívásirányítási (IVR) rendszernek hála mindig elérnek majd.
  • A kommunikációs hatékonyságod rohamosan megnövekszik, mert a kollégák mobilon, asztali gépen vagy épp vonalas telefonon is egyszerűen tarthatják a kapcsolatot, függetlenül attól, hol tartózkodnak épp a világban.
  • Ebből adja magát, hogy a VIPeX kitűnően támogatja a távmunkát.
  • Nem kell újragondolnod a működésed sem, hiszen szolgáltatásunk szinte bármilyen céges rendszerbe vagy folyamatba könnyen beilleszthető.
  • Ráadásul nagy beruházásra sincs szükséged, a VIPeX skálázható, havidíjas konstrukciója pedig azt is lehetővé teszi, hogy teljesen céged méretéhez igazítsd a költségeket.
Call Center modul

Ha céged olyan területen – például online kereskedelemben vagy egészségügyben – működik, ahol az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás alapvetés, vagy egyszerűen akkora, hogy fenntarthat egy önálló ügyfélszolgálatot, a Call Center modul segít szintet lépni.

 

Ezzel a szolgáltatással:

 

  • Garantáltan minden hívás jó helyre megy, hiszen a tudásalapú híváselosztás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a számukra legmegfelelőbb ügyintézőnél landoljanak. Az ügyfél így elégedettebb, a kollégák munkája pedig jóval hatékonyabb lesz.
  • A modul felületén minden lényeges statisztikát valós időben figyelhetsz. Így tovább növelhető a hatékonyság és jobban fenntartható a kontroll.
  • A widgetek segítségével te és az operátoraid minden fontos információhoz és feladathoz rendszerezetten, azonnal hozzáfértek a munka során.
  • Ugyanúgy nem okoz gondot a saját igényeidre szabás, hiszen a VIPeX rendszerhez hasonlóan skálázhatóan, előfizetéses alapon működik.

Remélem, ez a rövid összefoglaló nektek is segít eligazodni – nemcsak a mi megoldásaink, hanem a saját cégetek kommunikációs problémái között is. Tegyétek fel a megfelelő kérdéseket, mi pedig készen állunk a válaszokkal.

Ha szeretnétek többet megtudni, hívjatok minket a +36 1 999 6060-as számon, vagy töltsétek ki ingyenes tesztigénylő űrlapunkat.

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Hello PT: megkérdeztük az AI-t leíratolási képességeiről

Mindig is érdekelt, hogy az MI hogyan foglalja össze, értékeli saját képességeit a számunkra fontos szakmai területeken. Ezért indítottuk "Hello PT sorozatunkat" amiben a ChetGPT 4.o-val beszélhetünk. Ezen a héten a leíratolásról (STT) kérdeztük

NIS2 – több konkrétum, több feladat

Néhány hónappal ezelőtt beszámoltunk az EU új kibervédelmi irányelveinek (NIS2) teljesítésére vonatkozó feladatokról ami - velünk együtt - több ezer hazai vállalkozást érint. Most megnézzük, hol tartunk, mi változott?

ChatGPT magyarul: Még messze nem tökéletes

A legismertebb mesterséges intelligenciára épülő nyelvi modell már hangalapon is kommunikál, ráadásul minderre magyarul is képes. Ez viszont még sokszor vezet problémákhoz, így a technológia komolyabb magyar nyelvű megoldások alapjául egyelőre nem használható.

Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton

A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.  

Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen

A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb  a spoofing -  azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!