Hogyan tedd hatékonyabbá céges kommunikációd? Segítünk dönteni!

A céges kommunikáción különböző szempontok alapján sokféle módon lehet javítani. Most bemutatjuk, mi alapján érdemes választani a VIPeX telekommunikációs rendszer
és a Call Center modul között. 

A változás, a fejlődés mindig egy döntéssel kezdődik. A döntéssel, hogy valamit, ami nem működik (elég) jól, jobban kell csinálni, mint eddig. Ez sem könnyű, de viszonylag egyértelmű lépés. Utána viszont következik egy másik, talán még fontosabb választás: el kell dönteni, hogyan csináljuk jobban.

 

Ez a folyamat nem néz ki másképp a mi szakterületünkön, a vállalati kommunikációban sem. Annak észrevétele, hogy a cégünk nem intézi elég hatékonyan működésének ezt a részét, csak az első lépés. Ezt követően jönnek a kérdések.


Mi nem működik igazán: akadozik a kollégák közti kommunikáció, vagy az ügyfelek nem érnek el minket? Melyik a hangsúlyosabb probléma a mi területünkön? Milyen erőforrások állnak rendelkezésünkre? Néhány kijelölt kolléga tartja a frontot az ügyfelek felé, vagy egy teljes ügyfélszolgálati csapat áll rendelkezésünkre?

 

A válaszok fényében az igényeink és a megoldások is egészen mások lehetnek. Szerencsére az Opennetworksnél minden eshetőségre van javaslatunk. A VIPeX felhőalapú telekommunikációs rendszerünk az ügyfél- és céges kapcsolattartáshoz tökéletes, míg ennek kiegészítő szolgáltatása, a Call Center modul akkor hasznos, ha ügyfélszolgálatodat emelnéd új szintre.

 

Úgy gondoltam, a fenti kérdések alapján érdemes bemutatni, számodra melyik lehet a megfelelő megoldás.

VIPeX

Hogyan segíthet neked a VIPeX?
Ha egy mondatban kéne összefoglalnom, ezt írnám: Ha rendszeresen gondot okoz, hogy zökkenőmentesen tartsd a kapcsolatot az ügyfelekkel vagy a kollégákkal, erre a rendszerre van szükséged.

 

Kicsit bővebben kifejtve:

 

  • Nem lesznek többé elveszett hívásaid, ugyanis ügyfeleid a modern hívásirányítási (IVR) rendszernek hála mindig elérnek majd.
  • A kommunikációs hatékonyságod rohamosan megnövekszik, mert a kollégák mobilon, asztali gépen vagy épp vonalas telefonon is egyszerűen tarthatják a kapcsolatot, függetlenül attól, hol tartózkodnak épp a világban.
  • Ebből adja magát, hogy a VIPeX kitűnően támogatja a távmunkát.
  • Nem kell újragondolnod a működésed sem, hiszen szolgáltatásunk szinte bármilyen céges rendszerbe vagy folyamatba könnyen beilleszthető.
  • Ráadásul nagy beruházásra sincs szükséged, a VIPeX skálázható, havidíjas konstrukciója pedig azt is lehetővé teszi, hogy teljesen céged méretéhez igazítsd a költségeket.
Call Center modul

Ha céged olyan területen – például online kereskedelemben vagy egészségügyben – működik, ahol az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás alapvetés, vagy egyszerűen akkora, hogy fenntarthat egy önálló ügyfélszolgálatot, a Call Center modul segít szintet lépni.

 

Ezzel a szolgáltatással:

 

  • Garantáltan minden hívás jó helyre megy, hiszen a tudásalapú híváselosztás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a számukra legmegfelelőbb ügyintézőnél landoljanak. Az ügyfél így elégedettebb, a kollégák munkája pedig jóval hatékonyabb lesz.
  • A modul felületén minden lényeges statisztikát valós időben figyelhetsz. Így tovább növelhető a hatékonyság és jobban fenntartható a kontroll.
  • A widgetek segítségével te és az operátoraid minden fontos információhoz és feladathoz rendszerezetten, azonnal hozzáfértek a munka során.
  • Ugyanúgy nem okoz gondot a saját igényeidre szabás, hiszen a VIPeX rendszerhez hasonlóan skálázhatóan, előfizetéses alapon működik.

Remélem, ez a rövid összefoglaló nektek is segít eligazodni – nemcsak a mi megoldásaink, hanem a saját cégetek kommunikációs problémái között is. Tegyétek fel a megfelelő kérdéseket, mi pedig készen állunk a válaszokkal.

Ha szeretnétek többet megtudni, hívjatok minket a +36 1 999 6060-as számon, vagy töltsétek ki ingyenes tesztigénylő űrlapunkat.

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Kérdezd PT-t: AI az ügyfélszolgálaton

Kérdezd PT-t sorozatunkban a mesterséges intelligencia által kreált kollégánkkal beszélgetünk aktuális témákról. Ezen a héten az MI használatát az ügyfélszolgálatokon vitattuk meg.  

Mik a legtrendibb AI-megoldások Call centerekben?

A mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatokon is terjed, ez azonban nem jelent azonnal gyökeres változást és pláne nem kell félni tőle.

Láncreakció: NIS2 és a beszállítók

A kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvény - " Kibertan-törvény” - közvetlenül csak a gazdaság nagyobb szereplőire és meghatározott területeire fókuszál, de az ellátási láncokon keresztül a cégek egy jóval szélesebb körére fog hatást gyakorolni.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!