Dashboard – Hívásstatisztikák átláthatóan, egyszerűen

Egy jól működő ügyfélszolgálati rendszer alapköve a jól érthető hívás-statisztika. A VIPeX Dashboard egy testre szabható grafikus statisztikai felület. Lehetővé teszi, hogy a kollégáid különböző grafikonok, diagramok formájában jelenítsék meg a hívásokra vonatkozó adatokat.

A felület az alapszolgáltatásban négy különböző típusú statisztikai összegzést tartalmaz, csomagfüggő szolgáltatások részeként pedig lehetőség van további, egyéni igénynek megfelelő adatok lekérésére. Ezeket a funkciókat gyűjtöttem össze eheti blogposztunkban.

Alapszolgáltatások

Az alapszolgáltatás részeként négy statisztikai összegző widgethez férhetsz hozzá, mellyel egyszerűen nyomon követheted az általad fontosnak tartott hívásadatokat. Ezek a statisztikák valamennyi esetben a felhasználói jogosultsági szintednek megfelelő módon jeleníthetőek meg. Azaz ha Tamás kollégád egyszerű user, a megjelenített statisztikák leszűkülnek a saját hívásainak adataira, Pál számára viszont szélesebb körű – adminisztrátori – hozzáféréssel elérhetővé válnak a különböző hívócsoportok, vagy akár a teljes előfizetés (több céges előfizetés esetén pedig a tetszőlegesen kiválasztott) statisztikái.

A hívásköltségek widget segítségével összegzést kaphatsz az adott és előző havi hívások összköltségéről, valamint a két adat százalékos arányának összevetéséről. A beállításokban tetszőlegesen szűkítheted a kört csak a nemzetközi, belföldi vezetékes és/vagy mobil hívások költségeinek megjelenítésére.

A híváseloszlás térkép widget országonként mutat összegzést, felhasználó beállítástól függően vagy a kimenő és bejövő hívások darabszámáról, vagy azok összes beszélgetési idejéről. Beállítás után a megjelenő térkép piros színben mutatja meg Neked az érintett országokat, külön jelezve a kimenő és bejövő hívások darabszámát vagy összidejét.

Virtuális telefonközpont adatok

A hívásstatisztika widget grafikonokon ábrázolja a beállított mellékre/mellékekre/előfizetésre vonatkozó hívások, hívásirány szerinti darabszámát. Beállításánál külön színt választhatsz a bejövő, kimenő, belső és elmulasztott hívásokhoz, valamint eldöntheted, milyen típusú diagramon szeretnéd látni az adatokat. Emellett arra is lehetőséged van, hogy kiválaszd, milyen időtartamban vagy kíváncsi a statisztikákra, az adott napi adatoktól kezdve akár egy évre visszamenőleg.

Ugyanezeket az adatokat használja a híváseloszlás widget is, ami kördiagram formájában mutatja meg a különböző típusú hívások egymáshoz viszonyított arányait.

Opcionális szolgáltatások

 

A fent említett négy statisztikán felül az opcionális szolgáltatás részeként bármilyen, előfizetőként általad kért hívásstatisztikai mutatót rendelkezésre bocsátunk, egyénileg megtervezett widgetek formájában. Ezzel a megoldással tökéletesen céged igényeire szabhatod a szolgáltatást.

 

Angelika

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Kérdezd PT-t: AI az ügyfélszolgálaton

Kérdezd PT-t sorozatunkban a mesterséges intelligencia által kreált kollégánkkal beszélgetünk aktuális témákról. Ezen a héten az MI használatát az ügyfélszolgálatokon vitattuk meg.  

Mik a legtrendibb AI-megoldások Call centerekben?

A mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatokon is terjed, ez azonban nem jelent azonnal gyökeres változást és pláne nem kell félni tőle.

Láncreakció: NIS2 és a beszállítók

A kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvény - " Kibertan-törvény” - közvetlenül csak a gazdaság nagyobb szereplőire és meghatározott területeire fókuszál, de az ellátási láncokon keresztül a cégek egy jóval szélesebb körére fog hatást gyakorolni.

Hello PT: megkérdeztük az AI-t leíratolási képességeiről

Mindig is érdekelt, hogy az MI hogyan foglalja össze, értékeli saját képességeit a számunkra fontos szakmai területeken. Ezért indítottuk "Hello PT sorozatunkat" amiben a ChetGPT 4.o-val beszélhetünk. Ezen a héten a leíratolásról (STT) kérdeztük

NIS2 – több konkrétum, több feladat

Néhány hónappal ezelőtt beszámoltunk az EU új kibervédelmi irányelveinek (NIS2) teljesítésére vonatkozó feladatokról ami - velünk együtt - több ezer hazai vállalkozást érint. Most megnézzük, hol tartunk, mi változott?

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!