Dashboard – Hívásstatisztikák átláthatóan, egyszerűen

Egy jól működő ügyfélszolgálati rendszer alapköve a jól érthető hívás-statisztika. A VIPeX Dashboard egy testre szabható grafikus statisztikai felület. Lehetővé teszi, hogy a kollégáid különböző grafikonok, diagramok formájában jelenítsék meg a hívásokra vonatkozó adatokat.

A felület az alapszolgáltatásban négy különböző típusú statisztikai összegzést tartalmaz, csomagfüggő szolgáltatások részeként pedig lehetőség van további, egyéni igénynek megfelelő adatok lekérésére. Ezeket a funkciókat gyűjtöttem össze eheti blogposztunkban.

Alapszolgáltatások

Az alapszolgáltatás részeként négy statisztikai összegző widgethez férhetsz hozzá, mellyel egyszerűen nyomon követheted az általad fontosnak tartott hívásadatokat. Ezek a statisztikák valamennyi esetben a felhasználói jogosultsági szintednek megfelelő módon jeleníthetőek meg. Azaz ha Tamás kollégád egyszerű user, a megjelenített statisztikák leszűkülnek a saját hívásainak adataira, Pál számára viszont szélesebb körű – adminisztrátori – hozzáféréssel elérhetővé válnak a különböző hívócsoportok, vagy akár a teljes előfizetés (több céges előfizetés esetén pedig a tetszőlegesen kiválasztott) statisztikái.

A hívásköltségek widget segítségével összegzést kaphatsz az adott és előző havi hívások összköltségéről, valamint a két adat százalékos arányának összevetéséről. A beállításokban tetszőlegesen szűkítheted a kört csak a nemzetközi, belföldi vezetékes és/vagy mobil hívások költségeinek megjelenítésére.

A híváseloszlás térkép widget országonként mutat összegzést, felhasználó beállítástól függően vagy a kimenő és bejövő hívások darabszámáról, vagy azok összes beszélgetési idejéről. Beállítás után a megjelenő térkép piros színben mutatja meg Neked az érintett országokat, külön jelezve a kimenő és bejövő hívások darabszámát vagy összidejét.

Virtuális telefonközpont adatok

A hívásstatisztika widget grafikonokon ábrázolja a beállított mellékre/mellékekre/előfizetésre vonatkozó hívások, hívásirány szerinti darabszámát. Beállításánál külön színt választhatsz a bejövő, kimenő, belső és elmulasztott hívásokhoz, valamint eldöntheted, milyen típusú diagramon szeretnéd látni az adatokat. Emellett arra is lehetőséged van, hogy kiválaszd, milyen időtartamban vagy kíváncsi a statisztikákra, az adott napi adatoktól kezdve akár egy évre visszamenőleg.

Ugyanezeket az adatokat használja a híváseloszlás widget is, ami kördiagram formájában mutatja meg a különböző típusú hívások egymáshoz viszonyított arányait.

Opcionális szolgáltatások

 

A fent említett négy statisztikán felül az opcionális szolgáltatás részeként bármilyen, előfizetőként általad kért hívásstatisztikai mutatót rendelkezésre bocsátunk, egyénileg megtervezett widgetek formájában. Ezzel a megoldással tökéletesen céged igényeire szabhatod a szolgáltatást.

 

Angelika

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Bejegyzés próba

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Hazai MI-körkép: a call center mindent visz

A Deloitte 2023 végén elkészített átfogó MI-tanulmányából kiderül, hogy hazai cégek többsége milyen céllal vágott bele az MI-használatába.

Hazai MI-körkép: az irány jó, tervezni kell

A Deloitte MI-tanulmányából kiderül, hogy a hazai cégek többségénél már alkalmazzák a mesterséges intelligenciát, ennek fontossága pedig a közeljövőben csak tovább növekszik majd.

AI avatarok munkában: ellenség vagy segítség?

Az AI alapú eszközök forradalmasíthatják a videós tartalmak készítését a munkahelyeken, csökkentve a költségeket és megkönnyítve a többnyelvű kommunikációt, ugyanakkor számos személyiségi jogi és adatvédelmi kérdést is felvetnek.

Híváslista: gyorsgombokkal még egyszerűbb!

Call Center rendszerünk Híváslista szolgáltatásában elérhető a Callto gombok funkciója is, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen számot egyetlen kattintással hívhassunk egy általunk választott készülékről.

AI hallucináció: tényleg probléma?

blogposztunkban bemutatjuk, mennyire jelentenek valós problémát a nyelvi modellek téves válaszai, mi idézi elő őket és mit lehet tenni a jelenség ellen.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!